Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J82o10s23e97f 49Š63o26l10t51e58s 8184778800203

Naftová ojetina se skutečnými 200000 km nikdy nemůže trpět podobnými problémy. Naopak, pokud má najeto skutečně jenom 200 kkm, tak je zpravidla tak dobře zajetá a filtr vydrží klidně dalších 200 tisíc. Problémem ojetin nejsou diesely. Problémem jsou stočené tachometry.

+27/0
doporučit
30.4.2018 14:01

T43o66m19á15š 45K93u82c68h19a54ř 3817831708401

Počkat, to jako že v Německu mají 2x mladší vozový park a přitom na neprochází 10x více aut emisními testy? A to jako proč mají všechna ta auta "rozbitá"?

Mimochodem, kámoš si koupil nového TDI Pašíka, je maximálně spokojený právě až na tu regeneraci, protože jezdí dost i po městě a auto se zufale snaží regenerovat filtr na nějakém kousku rovnější silnice a do garáže tak občas vjede s rozžhaveným výfukem. Přitom by bohatě stačilo, kdyby auto stupeň zanesení "netutlalo", ale zobrazovalo ho a umožňovalo manuálně spustit.

+13/0
doporučit
1.5.2018 0:32

L11u63d38v87í42k 74G42a87j70d76o93š57í23k 2725823144172

Copak se to zase děje?

Ten článek o testech neoriginálních DPF rozřezáváním rozbruskou hodně rychle stáhli do pozadí. Vydržel sotva pár hodin a už není ani v hlavní nabídce. A hle, najednou je tu článek se stejným videem, ale naprosto opačně naladěný.

Je vidět, jak se s informacemi jen čachruje a píše se to co si kdo objedná. :-/

+8/0
doporučit
1.5.2018 0:08

J96o10s51e71f 68M90i35k76i14n 5103404145534

Řidič by měl mít možnost manuálně pustit regeneraci.

+8/0
doporučit
30.4.2018 21:16
Foto

J66i79r54k69a 49P94ř79i89b48y44l 3472556952416

Hlavni problem je ten ze neni nijak signalizovana probihajici regenerace takze o tom hlavne v lete kdy jede ventilator i s klimatizaci nevite a clovek to hodnekrat prerusi nedokoncene

+7/0
doporučit
1.5.2018 7:46

J21í87ř80í 19N85o14v46o84t83n28ý 2672415714139

Kecy v kleci. Stare naftove motory jsou ekologictejsi nez ty nove benzinove

+19/−11
doporučit
30.4.2018 10:55

J21a37n 74J12e82m27e19l23k12a 1525330

Pravdou je, že cena šla hodně dolů u evropských automobilek, systém se celkem vychytal. U některých asijských asi moc ne, ale co už. Takže už by se to asi nemělo tolerovat. Ale pokud nebudou jako v Rakousku posílat přímo policajti na stk totálně kouřící automobily, jedoucí konstantní rychlostí, tak se to asi moc nepohne.

+5/0
doporučit
30.4.2018 19:30

R86o34m27a57n 64M13a26r72t58í23n87e33k 3893530980178

s dieselem jsem naprosto spokojen, po dvaceti letech ježdění v benzinech atmosférách mě projev motoru, zátach, zvuk prostě baví.A jestli s tím nalítám 250tisíc tak ho v klidu vyměním. cena PSA něco kolem 20.

+5/0
doporučit
30.4.2018 17:57

M81i95r36e12k 18G32a76j77e20r 5681456719770

„Dieselové motory nejsou vhodné pro použití v městském provozu,“ připomněli odborníci.

Presto neznam nikoho, kdo by s nim po meste nejezdil, kdyz uz ho ma. Vyrobce totiz kupujicim nikdy tohle netvrdil. Ono to jezdeni s dieselem po meste ani ridice trapit nemusi, protoze postizeni jsoui ti okolo a ne on.

+7/−2
doporučit
30.4.2018 19:53

R31a96d85e38k 85H97o79l28í36k 1288254500676

Mám na dieselu najetých 230tis km a zanesenost DPF z 1/3.....to jako tady pisálek nás chce ošálit, že všechny ty diesely, co mají nefunkční DPF fitry mají najeto 700 tis a více?;-D;-D;-D Nemají...chyba je v majiteli a servise (např. používají nevhodný motorový olej atd)..

+8/−3
doporučit
30.4.2018 18:08

D22u88š32a14n 84P57e83š20e37k 3275759494240

V současnosti se pracuje na změně legislativy v Česku,“ uvádí k tomu Josef Pokorný z SDA.

To je střet zájmů jako z učebnice.

Dovozci aut (SDA) se snaží všemožnou šikanou vyřadit dříve vyrobená auta z provozu, aby jejich byznys pěkně běžel.;-€;-€;-€Rv

+4/0
doporučit
1.5.2018 17:25

K64r57y48š46t94o67f 53M93a37l25o12c93h 2145544288877

Prostě lidi by měli začít používat hlavu a začít myslet. Začali masově kupovat diesely, protože v reklamě říkali, že má o litr menší spotřebu. S vidinou "obřích" úspor si koupí auto o 80 klacků dražší, za údržbu dají majlant a mnou si ruce, protože šetří 30 korun na 100 km. Jestli vůbec, protože ve městě si diesel taky hezky popapá..

+15/−15
doporučit
30.4.2018 11:44

P55e76t20r 60J49a19n86s54a 8168834874865

Žvanit a žvanit, to by nám tu šlo. Ale udělat něco smysluplného, ale opravdu smysluplného a né jen zběsilého, co vymyslí zelení nevzdělanci, to se jaksi u nás nedaří.

+3/0
doporučit
30.4.2018 20:50

B67o93h78u19s87l70a43v 32B78i88n33k57a 1969736848720

Kdo si vypíná filtr pevných částic je dílem opravdu hlupák, dílem veliký sobec. Prachové mikročástice jsou v současnosti jedno z hlavních nebezpečí pro zdraví lidí ve městech a u rušných silnic 10% aut způsobuje přes 80% znečištění těmito látkami. Když už ne atmosférický benzín nebo elektro, tak ten funkční filtr je nezbytnost. Společnosti inzerující odmontování jsou už úplný bizzár, protože ti jednatelé by měli být souzeni a místo toho to stát toleruje. Ve Švýcarsku například naprosto nemyslitelné.

+3/−2
doporučit
1.5.2018 15:05

P30e19t79r 12B65á31č81a 8505646875745

Tak urcite.

+2/0
doporučit
30.4.2018 15:05

M69i93r40o20s78l65a36v 42N46ě91m16e43c 9212957180

Je potřeba opravdu měřit emise a hlavně kouřivost i u starších naftových aut, protože občas člověk vidí hodně černo při akceleraci . Nevím jak tato auta procházejí emisemi.

+3/−3
doporučit
30.4.2018 18:21

J65a52n 62D63l75o34u23h34ý 7954139840319

Kokam pan Vomacka zmenil zamestnani a hned je opet expertem na neco uplne jineho. Z neho bude druhej Huml ;-)

+1/0
doporučit
2.5.2018 7:25

R45i22c37h54a10r95d 87V61a84c57e23k 5771408462518

"Když nemají na chléb, ať jedí koláče." Tak se dá shrnout postup vůči majitelům naftových aut, kteří si pravděpodobně libují v tom, že jezdí ve starých vozech, ze kterých demontují filtry.

+2/−5
doporučit
30.4.2018 19:00

V36a37c13l46a89v 68M23e25d97e11k 5331982305565

To je zas hloupé paušalizování. Filtry ve svých počátcích (obzvlášť například u koncernového 2.0 PD) opravdu odcházely Byl to hlavní důvod, proč VW tento motor nahradil za CR mnohem rychleji napříč celým koncernem, než ostatní motory, které nechával dožívat spolu s daným modelem i několik let.

U současných motorů u to ale problém opravdu není.

+1/−1
doporučit
30.4.2018 15:24







Najdete na iDNES.cz