Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J82a50n 48N18o82v92á26k 9225318634815

Anketa je hodně zavádějící.

Hybrid bych si klidně koupil, ale elektromobil za současného stavu techniky určitě ne.

Jaká je pro mě správná odpověď?

+16/0
doporučit
9.5.2018 7:28

M54i44r92e77k 55G18a18j71e65r 5491296139730

Lidi si pletou a pisatele clanku take. Takze proto. A hned anketa, kde se davaji do jednoho pytle elektromobily s hybridnimi auty, aby si to lide pletli jeste vic.

+14/0
doporučit
9.5.2018 1:04

L51a59d37i62s76l32a12v 93K57u33d91l14a86c55e54k 8678140909849

Koupili byste si auto s elektrickým pohonem (hybrid nebo elektromobil)?

Nekoupil. Duvod? V CR se jedna nikoliv o ekologickou budoucnost ale o hracku pro bohate. Uvazovat o nakupu levnejsiho modelu vozu Tesla je pro znacnou cast naroda na stejne urovni jako uvazovat o nakupu Karlstejna.

+12/−3
doporučit
9.5.2018 7:11

K22a72r79e14l 13N88o18v15o69t21n20y 2631625479740

Stupidni anketa. Ja bych si treba hybrid klidne poridil, ale elektromobil v zadnem pripade.

+6/0
doporučit
9.5.2018 8:59

J65a32n 65V62a44l98o61u86c96h 6212117738680

Ono je taky dobré rozlišovat, kde jezdíte. Pokud většinou po městě, kde se často rozjíždíte a pak "brzdíte do baterek", pak hybrid. Pokud jezdíte většinou mimo město, kde nemáte jak elektřinu "nabrzdit", pak jen taháte zbytečné baterky, elektromotor a řídící technologie (což zvyšuje spotřebu).

+4/0
doporučit
9.5.2018 12:03

M63i14c61h58a43l 89N10o71v54á34k 4725683267423

Více než půlka Čechu volí Zemana, 60% Čechů netuší, co znamená zkratka p.a. za úrokovou sazbou, atd. Většina Čechů je hloupá a nemá cenu se nad tím podivovat a už vůbec ne nad tím, že si někdo plete elektroauto a hybrid.

+4/−2
doporučit
9.5.2018 0:07

M46a69r38e65k 21J89a31n12e50č55k85a 1607846813921

To je jako naříkat, že lidé nechtějí ve velkém vytápět elektřinou a topí převážně tuhým palivem nebo plynem. Pokud je něco drahé a většina si to nemůže dovolit, pak vždy vyhraje pro ně nejlevnější možnost. Ale snít o tom, že by si to do budoucna chtěl koupit, může samozřejmě každý, ale skutečnost je diametrálně odlišná a podobné ankety jsou pak zcela k prdu a stavějí pouze na přání a ne na ekonomické situaci obyvatel. U firem je to logický krok, protože na co jim budou dieselová auta, když s nimi nebudou moci vjet do měst a hlavně si nákup nových vozů odečtou z daní a již prodejní cena pro firmu, která nakupuje více ks vozů bude zcela odlišná, od ceníkových cen pro občany a to i s případnou slevyčkou.

+2/0
doporučit
9.5.2018 15:58

F11i25l49i52p 15T17ř57e14b29a 6563740928766

Plug-in hybrid je skvělý způsob jak u stejného auta za pár desítek tisíc snížit spotřebu a při tom zvýšit výkon. Dá se 100% použít kdekoliv, kde se dá použít auto pouze se spalovacím motorem, a zároveň dokáže 100% využít veškeré výhody elektrických aut, tedy kromě většího kufru.

Elektromobil je drahá hračka pro několik nadšenců, z průniku množin a) jsem velmi bohatý, b) mám rád technologie c) chtěl bych chránit životní prostředí d) mám moderní dům s vlastním parkovištěm/garaží blízko výkonné zásuvky e) nikdy nejezdím dál, než ~100km. Nemusím asi zdůrazňovat, že těch lidí, kteří splňují všechny tyto podmínky, je velice málo.

Samozřejmě, všechny tyhle podmínky budou s postupem času méně a méně přísné. S masovou výrobou elektrických aut střední třídy přijde nepochybně masivní zlevněn. S masivním nárůstem počtu těchto aut na silnicích zase přijde masivní nárůst míst a situací, kde ta auta půjdou kloudně použít. Jenže do té doby je v první řadě potřeba vytvořit alespoň NĚJAKOU infrastrukturu. Faktem prostě je, že ve městě, kde by elektroauta našla nejlepší využití, je prostě není kde parkovat, natož nabíjet. Pro venkov jsou zase drahá a nedají se spravit doma na dvorku (tedy dají, ale Tonda to neumí, protože je nezná, protože jich jezdí 5 a půl). No a tohle všechno jsou oblasti, kde můžou hybridy pokroku výrazně pomoct a během pár let čistě spalovací motory úplně nahradit. Čistě elektrická auta ale (pokud nedojdé k nějakému opravdu zásadnímu průlomu v technologii přenosu a skladování energie) ta benzínová a naftová nenahradí ještě hodně, hodně dlouho.

TL DR: nedávejte elektriku a hybridy do jednoho pytle.

+2/0
doporučit
9.5.2018 11:08

P88a75v82e29l 15K59u51t72i17l 9560726423129

Ještě by se dalo zminit ze existuji i plug in hybrydy, tedy hybrydy s vetsi baterii, ktere lze provozovat ciste na elektrinu s dojezdy cca 50 km a nabijet je ze zasuvky. Idealni na dojizdeni do prace.

+2/0
doporučit
9.5.2018 9:21

J20a12r57o39s24l88a61v 33N57e28d72o36m73a 3870640192193

Co sem pořád pletou nějakou ekologii. To že ty auta neprodukují spaliny v Praze, ale někde v elektrárně mimo město není nic ekologického a to nepočítám tu "ekologii" co je při výrobě baterek, které se navíc musí po pár tisících kilometrů vyměnit.

+4/−6
doporučit
9.5.2018 8:49

R46o95b53i70n 61Ž79i12ž40k79a 2328504376176

Tahle anketa (a další buduvěřitženeúmyslně) zmršené statistiky házející do jednoho pytle hybridy a elektromobily je přesně ten důvod, proč si čtvrtina nejen Čechů plete hybrid a proč má spousta lidí pocit, že elektromobily jsou výrazně četnější než reálně jsou.

+1/0
doporučit
9.5.2018 23:43

P92e79t72r 15B47á12č70a 8265596135255

to je celkem jedno, ze si to pletou, protoze kramy to jsou oboje.

Ani zadarmo ̈bych podobne vehikl v garazi nechtel.

0/−5
doporučit
9.5.2018 15:19







Najdete na iDNES.cz