Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P22e52t40r 31M26i72c93h60a38l 2940624811602

Mou důvěru spalovací motory rozhodně neztratily.

+62/−1
doporučit
14.5.2018 0:12

L93u15k70á17š 31H86o68f20m88a19n 1223734502206

Mou duveru spalovaci duveru neztratily a dovoluju si rict, ze 99% lidi to ma stejne. Tu ztratily jedine u regulatoru a progresivnich ekoaktivistu, a to davno pres "skandalem" VW.

+27/0
doporučit
14.5.2018 7:17

P18a59v82e66l 32V57é65b60r 5269262732461

Navrhuji, aby do automobilních emisí byly započítány i zplodiny, vzniklé při výrobě paliva a komponent - v případě elektromobilů tedy i zplodiny při výrobě elektřiny a akumulátorů. A hned by byla pryč ekologická výhodnost elektromobilů.

+40/−6
doporučit
14.5.2018 7:23

J21a15n 28D13l80o68u76h89ý 7584339220559

Primovstrikovy benzin jeste ke vsemu s turbem meta saze stejne jako diesel... Tyto motory jsou v seriove vyrobe jen a pouze kvuli EU regulaci! A cim mensi trysky s vetsim tlakem bude motor mit, tim vic sazi motor generuje. Nechte nam atmosfery, jezdi sice s mensim vykonem, ale se stejnou a nekdy i mensi spotrebou, cili i COx je vlastne stejne...

+15/0
doporučit
14.5.2018 7:09

T23o29m78á49š 33H43e28r56t75i62g 4850116545385

Není nad poctivý benzinový osmiválec...

+26/−4
doporučit
14.5.2018 1:29

M40i34r93e43k 87G54a43j83e74r 5621916859370

Ja jsem uz vloni snizil u sveho auta emise oproti predchozimu roku o 30%. Podarilo se to snadno, prestoze se spolecnost od tohoto reseni odklani. Najezdim proste o 30% mene km.

+17/−1
doporučit
14.5.2018 1:27

P53e96t59r 61P83a46v37l52a12t77a 7256360827971

NOx je řešitelný. Problém je tlak na neškodný CO2, protože tam je to prostě principiální problém - energie se uvolňuje oxidací uhlíku, takže produkce CO2 je ji přímo úměrná.

Navíc auta jsou opravdu malý kousek v celkovém objemu. Raději se zbavme uhelných a plynových elektráren, mazutových výtopen a velké lodě pohánějme něčím jiným, než v podstatě surovou ropou...

+13/0
doporučit
14.5.2018 10:30

D26a70v58i29d 26K57n52a37p51e95k 8247454676215

Automobilky tak hledají cestu, jak splnit čím dál přísnější emisní normy, ale také získat zpět důvěru, kterou spalovací motory ztratily

Zdroj: https://auto.idnes.cz/snizeni-emisi-spalovaci-motory-continental-ricardo-bosch-a-dalsi-pya-/automoto.aspx?c=A180509_192323_automoto_vok

Ztracená důvěra - spíše přání zelených ekofašistů než realita. Nějak jsem si něvšiml, že by jezdilo méně aut.

+12/0
doporučit
14.5.2018 9:42

V38í54t 25P57a47v15l73i59š 3251119120641

Vymejšlej kraviny a svět dál a dál křižují ty nákladní lodě, kterých stačí jen deset, aby se vyrovnali autům, co se týče emisí. A předpokládám že jich je daleko víc, takže moje pozornost by šla sem.

+29/−9
doporučit
14.5.2018 5:54

T27o84m37á55š 77C16h15r55a26s23t25n43ý 2741374841253

Naridil bych aby spalovaci motor naopak vzduch cistil.

Bosch to ocividne zvladne:)

+9/0
doporučit
14.5.2018 7:19

M54a63r46t48i77n 25K24a57r61á66s88e77k 9338663548578

Vzdycky me "pobavi" kdyz se zacnou delat motory, ktere s velkou rezervou plni "nesplnitelne euronormy odporujici fyzikalnim zakonum"....

+9/−1
doporučit
14.5.2018 9:55

I26v61a40n 66Z98b94o27ř17i39l 8214949250385

Jedna obří nákladní loď zatíží životní prostředí více než 50 milionů osobních automobilů. Pouhých patnáct největších lodí tak vyprodukuje více nežádoucích látek než všech 760 milionů aut na světě.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich-lodi-znecisti-zivotni-prostredi-vice-nez-vsechna-auta-sveta-gdn-/automoto.aspx?c=A090426_191128_automoto_vok

Nahradit motory těchto lodí a nemusí se přemýšlet nad emisemi aut. Nebo alespoň nebýt tak radikální.

+16/−6
doporučit
14.5.2018 7:12
Foto

J81a82r19o30m58í15r 61H63l63u85b11e70k 2786930214261

Nic lepšího než spalovací motor zatím neexistuje. Až se něco lepšího, čímž je myšleno i pohodlnějšího a levnějšího, objeví, nebude potřeba žádné propagandy, lidé se o to poperou.

+6/0
doporučit
14.5.2018 19:07

O36n31d59ř67e67j 26L23i95š27k25a 7580469380186

U to vidím. Vylepšené DPF, vstřikovací jednotky, natáčecí lamely dmychadel, vypínání válců a další věcičky, které budou fungovat tak dva, tři roky. Pak se ten agregát složený z 5000 součástek rozsype a v servisu si řeknou 50000+. Díky TDI, nechci. ;-D

+6/0
doporučit
14.5.2018 12:45

J65o30s98e29f 78Š83o78l57t74e61s 8924928620753

Budoucí motory a všechny systémy kolem budou koukám tak konstrukčně složité, že bude fakt lepší koupit si ten elektromobil, kde bude jeden elektromotor a trocha elektroniky k tomu.

+10/−5
doporučit
14.5.2018 1:52

A39l95e30š 11L16i90s13o88v45s56k69ý 9659698232122

Zajímalo by mě, kdo za tím stojí. A nikoho netrápí emise dieselových vlaků a lodí, co hulí jak tovární komíny.

+7/−5
doporučit
14.5.2018 10:58

P42a55v24e34l 54S29o80b70o58t24k36a 5460784

Co se týká slibů, tak v nich je světovou jedničkou Elon Musk, a tohle ho teda ani náhodou není schopné trumfnout.

+2/0
doporučit
14.5.2018 20:21

J56u97r74a73j 62V47á66c30l94a57v40í47k 9159750835526

Řešit "ekologii" automobilové dopravy výměnou motoru je blbost. Hlavním ekologickým problémem jsou samotné silnice a dálnice - tím, že odnímají plochu, ze které se může odpařovat voda (na listech). To je o dostatku vody a to je v článku hned vedle. Takže se spíše starejte, jak snížit dopravní náročnost. Staré Trabanty jsou vlastně podstatně ekologičtější - prostě proto, že jich nemohlo jezdit tolik a nebylo potřeba tolik silnic.

+4/−6
doporučit
14.5.2018 7:52

L59u23d24v65í54k 42G15a77j67d18o55š57í34k 2705853784532

A pak že ekonormy odporují fyzice.

Když dojde na krájení chleba, tak se nakonec ukáže, že to jde. Jen se výrobci musí trochu víc posnažit.

+2/−3
doporučit
14.5.2018 9:25

Z33d42e47n80ě94k 12F32i55b81i46c96h 4837869494520

a kolik CO2 a oxidu dusíku se vyprodukuje při výrobě, dopravě a recyklaci těchto nových součástek ? auto jich možná vypustí méně, ale aby celkově nebyl výsledek 0, nebo ještě horší

+1/−1
doporučit
14.5.2018 16:11

L95u28d98v11í22k 80G34a23j91d95o15š54í90k 2185943344702

A teď ještě donuťte výrobce instalovat vysavač na kotoučové brzdy.

+1/−1
doporučit
14.5.2018 9:34

M60i92c81h43a46l 70Š63v20é90d20a 4729942172930

Spalovací motory jsou technologie minulosti. Budoucnost patří elektřině a vodíku!

+2/−10
doporučit
14.5.2018 16:38

J80a67r13o61m15i70r 84H65o72b98l28i54k 1835897575

Fajn, že se hledají technická řešení emisí. Ale emise jsou jen zástupný problém, hlavní problém je množství. A pořád nikde nevidím snahu řešit tenhle základní problém.

+1/−3
doporučit
14.5.2018 9:36

J40i46ř85í 22H36u32d92e67c 4192591579452

A co LPG,pripadne CNG?tam jsou emise zanedbatelne..

+1/−3
doporučit
14.5.2018 9:24

P90e30t69r 60H28o83r11á34k 1859873569884

Kde jsou ti, co opakují ty nesmysly o nemožnosti snížení a fyzikálních zákonech. Ono je možno jít ještě níž než u euro 6d. A samozřejmě i níž než u euro 5 a 6, kde se podvádělo. Tak bych prosil už nepsat ty bláboly.

+1/−21
doporučit
14.5.2018 6:15







Najdete na iDNES.cz