Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J39i25r93i 43F66i64n48k 6867519107788

Je tato BMW GS taky vyráběná v číně jako předchůdkyně?

0/0
doporučit
17.5.2018 16:45

T62o56m32á29š 43H32o46r60s23k82ý 1970334383384

Slušný endurko pro začátečníky, ale ta cena je raketa, báwo nabízí v základu jen holou mašinu bez elektroniky, se všemi systémy a doplňky zmíněnými v testu je ta motorka dražší než Honda Afrika Twin a to je o dost silnější a lepší kafe

0/0
doporučit
14.5.2018 7:54

R38o60b30e38r79t 21V60i44l52i92m79o15v87s89k21ý 1759395404968

s manuálem :-)

0/0
doporučit
14.5.2018 9:39

O69n83d18ř28e72j 86Č87a10p18k76a 6811401903644

Minimálně na papíře se to GS africe dost podobá - výkon, krouťák, zdvihy tlumičů, elektronika... takže srovnatelná cena dává smysl.

0/0
doporučit
14.5.2018 12:03

L15u37k14a28s 58K70o88t27r27c 4134380482373

BMW je pekna motorka a jsem jenom rad ze se nabidka v tomto segment rozsiruje. Cenu neni treba resit, u BMW platite za logo. Honda i BMW jsou kvalitni stroje a jde o to na ktere motorce se vam lepe jezdi. BMW ma vyhodu v mensi hmotnosti (12kg a az 26kg u DCT) coz se po 2-3 denim jezdeni v terenu projevi na tele ;-)

Ja mam doma Afriku v DCT a je to skvela motorka hlavne v terenu. DCT je pro me (zacatecnika na off-road) pozehnani a diky tomu si to muzu vice uzit.

0/0
doporučit
14.5.2018 13:31

R43o56b48e47r52t 66V36i68l54i30m41o56v50s91k21ý 1519675704628

A to se pan rektraktor nesvezl na "dospělé" motorce :-) I když na blbnutí je půlbávo i tohle 3/4 bávo dobré. Na nějaké delší cesty ve dvou už to nestačí.

Ale zase průchodnost terénem je lepší nejen kvůli váze oproti plnučnému bávu.

0/0
doporučit
14.5.2018 7:27

J88i49ř82í 62S16c56h79w68a17c51h 8658144898346

před 40 lety jsme jezdili v pěti v autě s 35 kW.....

A dnes někomu nestačí dvakrát větší výkon pro motorku a cestování ve dvou...:-(

+3/0
doporučit
14.5.2018 11:55

P58e53t53r 69S39t38r73a63k95a 9597177715713

na predchozi generaci jsem nalital pres 60tkm behem dvou let. Na silnici i mimo, a obcas radne zatizen zavazadly. Na nedostatek vykonu jsem si nikdy nestezoval. Naopak jsem ocenoval "lehkost" a obratnost, ktera velkemu mastodontnimu 1200GS proste chybi. 1200GS je dnes jiz jen na silnici, ikdyz se nas BMW trvale snazi presvedcit opacne.

+2/0
doporučit
14.5.2018 13:34

H17o78n76z75a 59T42a75r 3589872604922

Kroták je důležitý .

Test Honda Integra

http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/honda/honda-integra-21499.html

Ještě větší nedůvěru než spotřeba vzbuzoval zpočátku údaj nejvyšší výkon. Z dvouválcové sedmistovky už dneska umí kdekdo vyždímat mnohem víc než 38 kilowatt, a tak jsme nad záměrem tvůrců dlouho kroutili hlavami. Honda sice v tiskové zprávě tvrdí, že výkon se dá dohnat větším krouťákem, ale tomu jsme stejně moc nevěřili. Až do chvíle, než Integra přistála na parkovišti pod okny, a osazenstvo redakce se vystřídalo na první krátké zkušební trase. Všichni do jednoho včetně mě se vrátili s překvapeným výrazem. Ono to vážně funguje!

Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/honda/honda-integra-21499.html

Copyright © Motorkari.cz

Ještě větší nedůvěru než spotřeba vzbuzoval zpočátku údaj nejvyšší výkon. Z dvouválcové sedmistovky už dneska umí kdekdo vyždímat mnohem víc než 38 kilowatt, a tak jsme nad záměrem tvůrců dlouho kroutili hlavami. Honda sice v tiskové zprávě tvrdí, že výkon se dá dohnat větším krouťákem, ale tomu jsme stejně moc nevěřili. Až do chvíle, než Integra přistála na parkovišti pod okny, a osazenstvo redakce se vystřídalo na první krátké zkušební trase. Všichni do jednoho včetně mě se vrátili s překvapeným výrazem. Ono to vážně funguje!

Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/honda/honda-integra-21499.html

Copyright © Motorkari.cz

0/0
doporučit
15.5.2018 2:38







Najdete na iDNES.cz