Diskuse k článku

Nové GS naučí řádit v terénu i začátečníka. První jízda s novým BMW

To zvládneš. Stoupni si na stupačky, zařaď dvojku a hraj si se spojkou. Když přidáš plyn, buď lehce v předklonu. Na brzdách jdi do záklonu. Používej hlavně zadní brzdu. Pořád se dívej tam, kam chceš jet. Řidítka drž ze široka, lokty ven. Snaž se mít ramena a řidítka rovnoběžně. Nic na tom není, jedeme!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J11i56r65i 91F79i80n38k 1682400629283

Je tato BMW GS taky vyráběná v číně jako předchůdkyně?

0/0
17.5.2018 16:45

T60o47m88á66š 44H53o77r83s13k20ý 1310314273964

Slušný endurko pro začátečníky, ale ta cena je raketa, báwo nabízí v základu jen holou mašinu bez elektroniky, se všemi systémy a doplňky zmíněnými v testu je ta motorka dražší než Honda Afrika Twin a to je o dost silnější a lepší kafe

0/0
14.5.2018 7:54

R67o46b75e93r17t 23V75i11l93i34m26o58v85s36k55ý 1569155654438

s manuálem :-)

0/0
14.5.2018 9:39

O22n19d40ř18e23j 92Č90a64p89k59a 6201781353484

Minimálně na papíře se to GS africe dost podobá - výkon, krouťák, zdvihy tlumičů, elektronika... takže srovnatelná cena dává smysl.

0/0
14.5.2018 12:03

L94u21k44a62s 73K32o49t52r59c 4534630502853

BMW je pekna motorka a jsem jenom rad ze se nabidka v tomto segment rozsiruje. Cenu neni treba resit, u BMW platite za logo. Honda i BMW jsou kvalitni stroje a jde o to na ktere motorce se vam lepe jezdi. BMW ma vyhodu v mensi hmotnosti (12kg a az 26kg u DCT) coz se po 2-3 denim jezdeni v terenu projevi na tele ;-)

Ja mam doma Afriku v DCT a je to skvela motorka hlavne v terenu. DCT je pro me (zacatecnika na off-road) pozehnani a diky tomu si to muzu vice uzit.

0/0
14.5.2018 13:31

R67o51b37e56r15t 65V86i15l86i37m37o61v11s25k57ý 1859515834548

A to se pan rektraktor nesvezl na "dospělé" motorce :-) I když na blbnutí je půlbávo i tohle 3/4 bávo dobré. Na nějaké delší cesty ve dvou už to nestačí.

Ale zase průchodnost terénem je lepší nejen kvůli váze oproti plnučnému bávu.

0/0
14.5.2018 7:27

J89i19ř90í 24S21c93h40w42a93c68h 8598854538726

před 40 lety jsme jezdili v pěti v autě s 35 kW.....

A dnes někomu nestačí dvakrát větší výkon pro motorku a cestování ve dvou...:-(

+3/0
14.5.2018 11:55

P16e33t23r 61S13t14r23a47k43a 9177837175103

na predchozi generaci jsem nalital pres 60tkm behem dvou let. Na silnici i mimo, a obcas radne zatizen zavazadly. Na nedostatek vykonu jsem si nikdy nestezoval. Naopak jsem ocenoval "lehkost" a obratnost, ktera velkemu mastodontnimu 1200GS proste chybi. 1200GS je dnes jiz jen na silnici, ikdyz se nas BMW trvale snazi presvedcit opacne.

+2/0
14.5.2018 13:34

H71o17n90z65a 18T69a18r 3599762754362

Kroták je důležitý .

Test Honda Integra

http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/honda/honda-integra-21499.html

Ještě větší nedůvěru než spotřeba vzbuzoval zpočátku údaj nejvyšší výkon. Z dvouválcové sedmistovky už dneska umí kdekdo vyždímat mnohem víc než 38 kilowatt, a tak jsme nad záměrem tvůrců dlouho kroutili hlavami. Honda sice v tiskové zprávě tvrdí, že výkon se dá dohnat větším krouťákem, ale tomu jsme stejně moc nevěřili. Až do chvíle, než Integra přistála na parkovišti pod okny, a osazenstvo redakce se vystřídalo na první krátké zkušební trase. Všichni do jednoho včetně mě se vrátili s překvapeným výrazem. Ono to vážně funguje!

Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/honda/honda-integra-21499.html

Copyright © Motorkari.cz

Ještě větší nedůvěru než spotřeba vzbuzoval zpočátku údaj nejvyšší výkon. Z dvouválcové sedmistovky už dneska umí kdekdo vyždímat mnohem víc než 38 kilowatt, a tak jsme nad záměrem tvůrců dlouho kroutili hlavami. Honda sice v tiskové zprávě tvrdí, že výkon se dá dohnat větším krouťákem, ale tomu jsme stejně moc nevěřili. Až do chvíle, než Integra přistála na parkovišti pod okny, a osazenstvo redakce se vystřídalo na první krátké zkušební trase. Všichni do jednoho včetně mě se vrátili s překvapeným výrazem. Ono to vážně funguje!

Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/honda/honda-integra-21499.html

Copyright © Motorkari.cz

0/0
15.5.2018 2:38



Najdete na iDNES.cz