Diskuze
Libeňský most nejde zachránit. Stavěli ho starou technologií, práci odbyli
Děkujeme za pochopení.
J49a74r31o16m97i44r 35H20o96b20l38i20k
Vidím to na postavení nového top, nej, super mostu, splňujícímu s přehledem všechny současné i budoucí normy a současný most nechat stát tam, kde je, obehnat ho červenobílou páskou a nechat ho dalších 20-30 let se rozpadat jako architektonickou památku až do úplného sesypání.
K24r63y53š38t44o72f 29L73a91n54í36k
tak at ho rozeberou a postavi treba v Roztokach, kdyz je to takova pamatka.
P11e83t63r 62H56á93l72a
Je zajímavé, jak spousta lidí nevidí / nechápe hodnotu peněz v čase. Vlivem "nemístného tlaku na cenu" se postavil most, který vydržel 90 let, z toho většinu doby při násobném zatížení oproti projektu, bez jakékoli péče. Dnes říkáme jak je most v katastrofálním stavu a musíme omezovat jeho zatížení, přitom ho pořád zatěžujeme víc než byl projekt (dnešní 1 tramvaj je těžší než 2 dobové). Nějak nechápu, co by ještě chtěli... To jako měli lidi před 100 lety s několikanásobně nižším životním standardem stavět 2x dráž, abysme my nemuseli nic opravovat, nebo jak?
S93t96a71n37i54s49l26a27v 56K34r69e55j67c31a29r
Ano, zbourat a postavit nový se zajištěním nových technologií a dohledem stavbyvedoucího na neodfláknutou profesně odbornou práci Kdo tedy asi bude stavbyvedoucím nového Libenského mostu Že by dostal důvěru a příležitost ex........ Skansky pan Tok Nebo ti z Metrostavu a ČKD jež se podepsali na Tunelu Blanka Kdo bude mít odvahu - Hradecký Černigov se také bude bourat a vznike nový možná "lepší" ! Architekt a projektant je jedna stránka a druhou jsou ti jež se na faktické realizaci podílejí. A pravdou je to, že stavební vady dnešních realizací jsou mnohdy stejně vážné jako ty vady jež v reálné provozu vydržely padesát a více let. - Neznalost tras městských inženýrských sítí, kdy až teprve při průseru se řeší kde traseři a zeměměřiči udělali chybu a práci odflákli jen proto, že tímto bojovali proti socialismu a komunistům, je dvousečná zbran. A traseři a zeměměřiči jsou a byli absolventy spš stavební, tedy žádní nýmandi.
J59a94n 74K58u94d47e29r31a
Mezitím v Rusku stačili postavit most až na anektovaný Krym
P26a33v69e20l 22Š29m66í81d
Možná kdyby Rusko anektovalo Prahu, taky by jí nějaký ten most postavilo. :D
S33i13l55v44e29s66t55r 25K42a42d45e58ř25á89b32e32k
Když je politický zájem most zbourat, vždycky lze napsat srdceryvné zdůvodnění, proč je to naprosto nezbytné.
A33d17a32m 16P44e48r40o11u98t45k55a
Všechny sluníčka které brojí proti bourání by si měli tenhle článek povinně přečíst.
P62e37t44r 65H36a91r29i23p75r80a73s16a11d 48H42a66j17i79č
Ale nesmysl, článek musí být tendenční. Někde napíšou jiný a bude se to jmenovat "Zachráníme jediný kubistický most ve střední Evropě?" a napíšou deset důvodů, že to půjde. Chce to předpojektovou prřípavu, vypracovat projekt na sanaci a na stavbu nového, porovnat to, najít vhodné technologie, porovnat cenu a histirickou hodnotu. To tady nevyřešíme. Názory nestačí. Je potřeba mít pořádnou analýzu a návrhy možných řešení. A pak ještě osvícenou komisi, která to objektivně posoudí a primátora, který to schválí. Vím, chci toho moc.
K86a89r83e64l 58U91r66b26a67n
Klidně to zbourejte bez náhrady. Já tamtudy nejezdím..
L16u13c28i66a19n 69P40a79p17a24z59i62a40n
A proto vydržel sto let! A jak se staví dnes, když se mosty bourají po deseti letech, jak to čeká třeba most v Radotíně? Vrchol lži, lenost opravit, raději postavit tuctový ošklivý most, který bude mít životnost ještě kratší než ten prý odfláknutý.
E12r31i35k 52L43e26v14i95n16s73k92ý
Tak proto se to pamatkari snazi chranit. Je to jedinecna ukazka typickeho ceskeho stavebniho slendrianu.
K29r58y64š27t96o78f 51L98a19n33í22k
dulezite je postavit takovou stavbu tak, aby se problemy objevily az tady nebudete.
L19u57k23á63š 46A69d67a34m51e57c
Já bych byl určitě pro výstavbu kopie. S malými úpravami se může postavit kvalitní technologicky moderní most, který zachová estetické kvality původního.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...