Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V60á18c30l29a77v 76P97a55v61l26í35k 9732550454194

Pro všechny co to chtějí dát na koleje jako řešení emisí: Snažím se jako šéf projektové logistiky přesunout přepravu stovek kamionů týdně naší firmy na koleje a je to téměř na hraně nemožného. Důvody např:

Páteřní tratě jsou tak vytíženy, že tam další vlaky nenacpou = dráhy do toho hodí vidle že to neumí

V době kdy každý zákazník Vás nevyjímaje chce zboží just in time = te,ď hned tak je vlak se všemi překládkami a přepojováním prostě pomalý (jednovagonové vlaky jaksi nejezdí, tak se o ten vlak s někým dělíte, něco jako hromadná sběrka)

Administrativně právní agenda je nekonečně složitá, a to jen chceme převést zboží, my to nepovezeme...

K vlaku na nádraží z továrny / obch.firmy na nakládce i vykládce to při neexistenci kolejí u hal dovezeme jak? Kamionem? A kdo ho přeloží na vlak: neexistující skladník s neexistující VZV technikou - kdo ty překládky a kamiony na nádraží bude platit, až seženete někoho kdo to na písknutí dle vaší potřeby přeloží??

Vy si koupíte vagony nastálo?? Protože jejich půjčení na konkrétní čas není úplně lehké zorganizovat, technicky ani finančně

Kdo ten vlak vytíží zpátky? Váš obchodní partner? Nějak ty prázdné vagony musíte dostat (a zaplatit) nazpět a rozhodně to není tak snadné jak kamion, který si dnes při poptávce naložíte kdykoli kdekoli, abyste neplatili naftu a řidiče u prázdného auta při zpátečce...

...S emisemi může v r. 2025 machrovat pár norských elektrokamionů na jejich prázdných silnicích...ČR je páteřní tranzitní země a dávno měla mít vlak koridory V-Z a J-S, 6ti proudou D1, obchvat Prahy a HK - Mohelnice. Jenže tady se za stovky miliard už 20 let rozšiřuje dálnice o 0,7m, obchvat nebude ani za 20 let a koleje zrychlujeme tak abychom ušetřili celých 10 minut... Vedení této země umí dělat jenom zajímavé studie na papíře, ehm na monitoru, nic víc.

+52/−1
doporučit
17.5.2018 19:36

J35o48s41e48f 77U66l20m10a98n 8630160558185

V roce 2050 bude v kamionech probíhat fotosyntéza

+24/0
doporučit
17.5.2018 17:09

M52a76r77t20i87n 44R58o97z18u20m48e18k 6811612843435

To se takhle ráno probudí Bruselský úředník a řekne si, že dnes by měl něco udělat. Sedne za stůl a vyblije na papír nějaká čísla a ty se automobilko snaž dosáhnout těch čísel. Nezajímá ho, jestli je to technicky dosažitelné. A pak se pohoršuje nad případy typu dieselgate...

+33/−3
doporučit
17.5.2018 15:56

M22i62l82o96š 48S24e29t40í22k 3849849224400

Chyba. Neschválila to Evropa, ale pomatení evropští úředníci, kteří o fyzice či chemii nemají ani ponětí, ale myslí si, že poručí i větru a dešti. Jejich jedinou snahou je vymýšlet sebehloupější výmysly, aby dokázali svou nepostradatelnost a moc.

+18/−2
doporučit
17.5.2018 21:10

J62a18n 77M77a43c48h15á18č 3827956763342

Mimo realitu je Evropská komise pod vedením J.C.Junckera již několik let.Evropě se uleví až tenhle levicový teoretik všeobecného štěstí opustí svoji funkci.

+14/−1
doporučit
17.5.2018 20:26

J31a89k89u43b 40K66o28s 3116272460774

Tahle snaha o snižování CO2 je k smíchu. Co takhle radši rozšiřovat lesy, které CO2 zpětně váží? Přineslo by to určitě víc užitku.

+14/−1
doporučit
17.5.2018 18:55

P71a42v54e68l 78J39o95n67á14š 5451225329975

Velmi správně, prvním krokem by mohlo být snížení objemu kamionových motorů. Možná je 1,2 moc, ale jako první kolo downsizingu by to myslím mohlo projít.

+11/0
doporučit
17.5.2018 18:51

P18e55t73r 83M17i10c72h56a74l 2240514461932

Emise z nákladní dopravy by šly snížit klidně o polovinu. Stačilo by přestat zbytečně převážet zboží po Evropě tam a zpátky.

+9/0
doporučit
18.5.2018 9:36

M18i31c93h51a80e72l44a 17P59l40a64n76á 2723627233277

Až my spotřebitelé přestaneme nakupovat zboží, které před svým umístěním do regálu procestovalo půl Evropy/světa, tak budou emise nižší. A bez fyzikálních nesmyslů, které si komise neustále vymýšlí. Fakt není potřeba dovážet vejce z Holandska, mrkev z Itálie, zelí z Cíny, candáty z Kazachstánu, růže z Keni apod.

+9/−3
doporučit
17.5.2018 20:41

V47l38a62d84i53m30í18r 67V20o55n53d62r70á70k 5693962934645

A kolik emisí vyprodukuje pravidelné stěhování europapalášů z Bruselu do Štrasburku, aby mohli poslanci 2 měsíce v roce zasedat tam a jinak 10 měsíců v Bruselu? Stěhují se celé kanceláře pomalu do posledního špendlíku a nedbá se na to, jestli opravdu budou europapaláši všechny ty věci potřebovat. Tento nesmysl vyprodukuje 19 tisíc tun oxidu uhličitého a vyjde v přepočtu na 6 milard korun.

+4/0
doporučit
18.5.2018 19:13

M86a59r73e95k 23G28a79j27d44a 4203654336762

I kdyby to přesunulo na koleje jen polovinu nákladu, co se vozí dnes, díky za to. Třeba tady u nás vidím i extrémy. Pražce s kolejemi se na rekonsruované nádraží vozí po silnici.

+9/−8
doporučit
17.5.2018 14:50

J44a94n 83H22r11u34b97e65š 7544463502315

To se mi ulevilo. Já bych i věřil, že to ti myslitelé budou požadovat snížit o 130%.

+3/0
doporučit
17.5.2018 23:12

P72e15t33r 60T16á77b93o15r12s64k29ý 6620606781887

No. Hlavně by to chtělo limity na stará auta - nákladní i osobní...

+6/−8
doporučit
17.5.2018 14:18

J88a39n 11R37y50c74h44l86i38k 9936368741233

Vozit na trakaři. Ale nevydechovat!

+2/0
doporučit
18.5.2018 12:02

P80a62v62e60l 17S50o76b76o57t53k39a 5860154

R^

Bylo na čase.

Přesun dopravy zboží na silnice je cestou do pekel, silnice, ekologie, ropa,... stojí Evropu ohromné peníze, které by železnice ušetřila.

Jen aby hypermarkety a fabriky nemusely mít sklady, ale to se může rychle změnit, stačí jen silniční dopravu znevýhodnit a opět se budou stavět nákladová nádraží a vlečky.

+5/−12
doporučit
17.5.2018 14:08

R26o97m50a88n 80P56o81l70á47č86e65k 5566209305

Jasná snaha všude nacpat elektro... Nic jiného bych zatím neviděl... Protože se spalovacím motorem toho už vymyslet asi nejde...

Přitom jak tu zaznělo cestou je podstatné rozšíření železniční sítě... Když si člověk vzpomene, že skoro každé větší nádraží mělo svoji nákladovou část...

Ted se vlak reálně vyplatí jenom automobilkám, které si prostě vypraví svůj vlastní, pak pár dalších korporací, které vozi uhlí, PHM atd,a nebo ten , který na to prostě nepospíchá...

+1/−1
doporučit
17.5.2018 21:00

J44i64r58i 26F28i48n98k 6787379517478

To jak jsou nastupující flotilové limity CO2 nesplnitelné a proti fyzikálním zákonům čtu už nejméně 10 let a automobilky je stále plní.

+1/−3
doporučit
17.5.2018 21:35

R98a96d27i80m 48S62v34o79b95o45d57a 9813219946842

V cr se HDP zvysilo od r.1990 cca 6x ale uhlikova narocnost klesla pouze na polovinu.

t.j. produkujeme 3x vic CO2 a tento pomer se nijak zvlast nemeni.

a plati to i pro zbytek sveta.

takze celkove vyprodukujeme min co2 na MWh energie ale energie spotrebuvavame porad vic.

vysledek je ten, ze cely cirkus kolem snizovani emisi nema zadny efekt v absolutnich cislech.

a taky je otazne, jestli likvidaci lidske civilizace, (coz by snizeni emisi co2 v absolutnich cislech primo znamenalo) by zmenilo trend ve vyvoji klimatu

+1/−7
doporučit
17.5.2018 14:47

F84i41l34i80p 90N23e30s83p29o66r 6377197738382

Pro zacatek staci kdyz se zbavime starych Avii...

0/−3
doporučit
17.5.2018 19:52

J87i97ř59í 51P20u53d15i43l 8710498683838

Nevím, proč by měl být rozdíl mezi osobním a nákladním autem.

0/−5
doporučit
17.5.2018 22:17

J18o57s95e64f 67Š22o67l46t36e14s 8934528190223

Upřímně mi přijde, že se výrobci náklaďáků vymlouvají. Moc dobře vědí jak na to a mají to už v laboratoři vymyšlené, ale to by nemohli prodat to, co mají vymyšlené na předtím a museli by to přeskočit a ty náklady vyhodit. A to se jim nechce.

0/−18
doporučit
17.5.2018 20:14







Najdete na iDNES.cz