Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nové Fabie vyjedou v srpnu s výbavou navíc, klimatizace bude v základu

Omlazená Škoda Fabia bude v Česku startovat na 259 900 korunách. To je víc než dosud, základní provedení pro tuzemský trh má ovšem také bohatší výbavu. V konečném počítání vyjde levněji, zjistila analýza internetového obchodního domu s novými i ojetými vozy Automodul.cz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak nárust ceny o 40% je považován o "lehký" nárust ceny??? ;-D Tak hovoří v článku o příplatku za kombi.

0 0
možnosti
JS

nejspíš proto, že "cena" není jen ten příplatek za kombi. ;-)

0 0
možnosti
MR

Aha, oni ještě prodávali auta bez klima? Uff, to jsem si oddychl, že nemám Škoda peněz ;-D

1 2
možnosti
MK

To, že výrobce nabizi auto bez klimy neznamená, že si ho zákaznik bez klimy musí také koupit.

2 0
možnosti
JH

J37a71n 96H81r73u19b88ý

31. 5. 2018 17:04

Tak vyhodou muze byt , ze skodovkari prestanou byt tak hrozne citit potem.

0 1
možnosti
JS

Potůčková alias Mladá, kdybys byla opravdu chlap Jan Hrubý, tak by tě toto vůbec nenapadlo!

0 0
možnosti
RR

R89a48d52e26k 33R52a66i25d32a

31. 5. 2018 10:27

Když si vzpomenu, jak jsem u svého starého auta, co mělo 55kw zapl klimu a výkon klesl o dobrou pětinu, přičemž to do kopce nechtělo jet, ani když jsem tam seděl sám, co to udělá u 44kw?

0 0
možnosti
JH

J42a49n 41H72r50u41b41ý

31. 5. 2018 5:23

Dech beroucí novinka, ocenil to vesničané?

0 3
možnosti
JM

A v nové Fabii dostanete bez priplatku dokonce i volant...... :)

6 1
možnosti
TV

Mám Dacii Logan r.v. 2017, která má LED svícení od všech verzí (když to autor článku tak vyzdvihuje). Za 230 tisíc ji mám s klimatizací, 4x el. okny, 4x airbag, mlhovkami, navigací s handsfree, ovládáním radia pod volantem, tempomatem, loketní opěrkou, centrálem s DO a hlavně s 4 válcovým motorem a 5 letou zárukou. Za své peníze může zákazník dostat daleko větší kus auta s daleko větší užitnou hodnotou. Jsem maximálně spokojen.

4 6
možnosti
ZAU

Jo, Dacia jde poslední roky nahoru, ale furt to je ... Dacia

2 0
možnosti
Foto

Zvláštní ceny a přístup ke kupujícímu mně vyhnal k Seatu Toledo. A spokojenost auto jede jak má a pohodlí pro celou rodinu.

0 0
možnosti
MR

Já jsem úplně stejně přesedlal z Octavie do Seatu Leon ST. Za 519 tis. Kč mám 2.0 TDI 110 kW v nejvyšší výbavě Xcellence včetně navigace s pohodlnými sedačkami full led a 5 letou plnou fabrickou zárukou na pěkných 17' kolech a parkovací kamerou a full link technologií a dalších příjemných vymožeností (bezklíčové startování a odemykání atd.). Je to sice koncern, ale jiná káva. Škodu peněz už si nekoupím, takž Vám naprosto rozumím.

0 0
možnosti
PN

Všem vtipálkům na nízký výkon aut (cca 55 kW) bych rád připomenul, že např. LADA (Žigulík) 1500 ccm měl výkon těch 55 kW (a jak to jezdilo po D1), Škoda 105 35,7 kW, Favorit 46/43 kW a odjezdilo se s tím co bylo třeba. To se ale musí umět řídit a ne mít 150 kW a v první zatáčce na mokru nebo listí to poslat do škarpy. Ty telefony udělají též svoje. Dalo by se o tom polemizovat do nekonečna.

3 1
možnosti

Vtipálek jste v tomto případě i vy, to porovnání nedává smysl. Jednak nejde jen o kW (resp. jejich maximální hodnotu), ale i kdybychom to pro zjednodušení tak brali tak pořád chybí další věci řetězce - minimálně zpřevodování a především hmotmost.

Žigulík jezdil zajímavě právě tak akorát v té konkurenci škody 105 která byla už tenkrát dynamicky naprosto podprůměrná. Favorit pak vážil naopak něco přes 700kg takže srovnání se skoro o půl tuny těžší fabií nedává logiku, to je úplně jinde, a mimochodem paradoxně v mnoha jízdních režimech jela lépe ta 135 s papírově menším výkonem ale zato vhodněji nastavenou převodovkou.

Takže závěrem litr ve fabii na to typické městské poskakování vcelku bez problému stačí, na druhou stranu dokud to dávají i do kombíku který pak občas někdo chce nedejbože využít plně naložený a mimo město tak už to úsměvy vzbuzuje opravněně ;-)

2 1
možnosti
AL

Fábka byla dobrý auto, měl jsem 1,9 TDI. Skvělej motor. Kdyby něco takovýho bylo zas, beru. Jenže nebude :-(

0 0
možnosti
MH

No jo, pane kolego, ale to bylo v dobách, kdy byl svět ještě relativně v pořádku.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...