Diskuze
Elektrický Nissan Leaf má jeden pedál na všechno a jezdí za pár korun
Děkujeme za pochopení.
R13i46c13h49a56r23d 68M43i38c31h93a32l79o15w91s49k13i
Tak tomu se říká slepá ulička a žádný pokrok. Doporučuji další článek až to ujede dvojnásobnou vzdálenost a bude to stát polovinu dnešní ceny a nabito bude na plný dojezd za dvě minuty.
M84a27r84t32i36n 13K14a81r63á13s40e24k
No zadny pokrok, pred par lety se za stejnou cenu dalo koupit malicke Mitsubishi iMiEV resp jeho klony, s dojezdem pri usporne jizde 100km, a dizajnem kteremu se ani neda rikat dizajn...
O16d89s79t85r51a56n11ě73n63ý 41U44ž54i94v92a50t71e64l
J20o98z45e73f59a 65N12o24v24a13k51o92v63a
Slepa vyvojova vetev.. Osobne sazim na vodik - rychle tankovani - moznost vyroby v ramci synergie s chemickym prumyslem..
Š40i19m63o19n 97M31a49r38t39y48n41e70k
Tak je to zajímavé svezení. Pro toho, komu to vyhovuje (jezdí málo, má kde nabíjet) proč ne. Ekonomika provozu je diskutabilní, ale výhodnější než podobné auto s benzínovým motorem to nebude.
P43a27v31e63l 64F94l69a94j38š89h36a57n61s
Naopak, kdo najezdí moc, tak je to pro něj výhodné. Jde spíše o skladbu kilometrů, zda se jedná o relativně málo jízd s velkým nájezdem (typ obchodní cestující) nebo hodně jízd s menším nájezdem (kolem komína).
J96a31n 40D13l18o93u31h88ý
V modre zone nemuze “jen tak” parkovat elektro-auto. Musite si koupit parkovacku, tak jako vsichni ostatni, akorat majitel elektro-auta tam nemusi mit trvale bydliste a stoji to cca 100kc na rok.
F12i78l88i81p 64P60e44t62s84c84h64k20e
Máte to prakticky zadarmo, těch 100kč je administrativní poplatek za jakýkoliv úkon na magistrátu, alespoň tak mě to řekli
V30a28c26l75a65v 89V78a81v12r28a
elektromobil je velmi složité zařízení. Ne nejedná se o golfové vozítko. Má vysoko i nízkovoltové obvody, klimatizaci baterek, a řadu bezpečnostních zařízení a další. Baterky by měly vydržet plus mínus 6-7 let. A nejsou zrovna levné.
P52a17v97e44l 32K76u21t37i28l
Elektromobil neni uplne jednoducha hracka. V porovnani s vozem s pistovou technilogii jeto ale daleko jednoduzsi zarizeni. A na baterie a pohon mi dava vyrobce zaruku 8 let bez omezeni poctu km.
V93a37c50l71a95v 28V74a11v22r86a
Na zeměkouli bylo vyrobeno 300,000 těchto nepovedených Nissan Leaf od roku 2010. Tu věru není mnoho. Je to maličké autíčko jež se nabíjí normálně i 16 hodin. Rychlonabíjení jež rychle drahou baterii ničí, má trvat asi půl hodiny. Tady v USA jsem to neviděl než na autosalónech. Čechy zbožňovaná Tesla jež nikdy nebyla v zisku propouští skoro 4,000 zaměstnanců. Výrobu to údajně neohrozí, cenu však ani náhodou.
Ztratit ještě pár investorů z řad Bank, tak to mohou zavřít.
Dnes je lidem s mozkem známo že elektromobily nebudou nikdy cestou k modernizaci cestování. I když jistě budou pohony na palivové nejspíš vodíkové články jež jsou dnes už vymakané, levnější, lehčí a spolehlivější.
L70a54d12i23s51l19a77v 85S30l86e54z18á90k
Uvidíme, VHS taky nebyl nejleší systém a vyhrál.
P90a90v75e72l 47K17u90t85i88l
Nevim kde autor vzal ty elektrikarske moudrosti. To ze se jistice zpravidla kaskaduji od nejveciho po nejmensi je fakt ale neznamena to, ze bych za hlavnim jisticem 16 A nemohl mit silnejsi vedeni jistene 25A. Vim to proto, ze to takto i s revizi mam. Dalsi vec je, ze pokud ma auto nabijecku, ktera umi max 32A muzu mu vytvorit podminky pro to, aby odebirala treba tech 25A a plne tak vyuzila muj jistic. Takto bych tohoto leafa nabil za cca 6 hodin. Nabijeni elektromobilu lze zaroven dynamicky ridit v zavislosti na aktualnim odberu zbytku domacnosti tak, aby nedoslo k pretizeni jistice. A posledni vec, pokud si nekdo poridi elektromobil, zajisti si k nemu i distribucni sazbu D27d kdy kWh vychazi na cca 1,90 takze pak ekonomika vychazi uplne jinak. Navic si za tu cenu v noci i vypere a umyje nadobi.
L50u72m77í15r 85V56i89t48h79a
Za hlavním jističem 16 A klidně můžete mít kabel tlustý jako stehno a jistič třeba 300 ampérový, ale když Vám do baráku poteče víc než 16 ampér, tak Vám ten hlavní jistič spadne a ty opičárny za ním jsou zbytečné :-)
M27a97r17t13i68n 13K29r51o27u72p85a
Cena "za pár korun" je úplně stejná jako u spolovacího motorou protože ten rozdíl je daň. Chybějící daň dostatečně kompenzuje cena vozidla. Pro většinu uživatelů tedy finančně nezajímavé. Až bude el. auto dostupné a rozšíří se tak stát uvalí daň. Ekologický to taky není. Sečteno podtrženo - zatím okrajová záležitost.
I75v40o 29N92a31v88r50á46t64i46l
Ekonomicky je to naprostá tragédie a spotřeba 20kWh na 100km taky není žádná hitparáda. To by znamenalo při milionu aut a 50km denně 10GWh navíc. Při plné elektrifikaci 50GWh. Temelín má výkon 2GW, takže budou potřeba 2 další čistě pro nabíjení všech autíček a ještě se to bude muset rozložit do celých 24 hodin. Řekl bych, že to se v tomhle století teda asi realizovat nebude :)
M78i41r71o10s72l95a16v 38B72r10a82d86a
Ale nehovorte ze elektroauta ktorych vyvoj je dnes este stale viac-menej v plienkach zatial niesu ekonomicky super vyhodne v porovnani s tymi spalovacimi ktorych vyvoj financovali medzinarodne konzorcia cez pol storocia nemalymi ciastkami a na vyvoj ktorych este aj dnes ide mozno stonasobne viac prostriedkov :D Na to ste prisiel sam alebo vam to niekto poradil, pretoze bezneho cloveka by to "nikdy nenapadlo" :D
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?
Alergie je nepřiměřená reakce imunitního systému na běžné, obecně neškodné látky v okolním prostředí. Taková látka, která vyvolává alergickou...