Diskuze
Horko decimuje řidiče. Přibývá agresivity i nehod z únavy
Děkujeme za pochopení.
J21o47s26e78f 17Š18o70l32t88e39s
Mimochodem, na únavu jsou fajn amfetaminy, kokain a tak
J96o61s72e84f 68Š69o87l58t20e61s
Mikrospánek je svině. Jeli jsme dvěma auty z Norska a druhé auto si ťuklo na dálnici o svodidla. Nikomu se nic nestalo a někteří se ani neprobudili... A přemoct to fakt nejde. Když jsem se vracel z Mexika, tak jsem nejdřív ujel 700 km autem, pak 16500 km letadlem (12 hodin, kde nikdy neusnu) a pak ještě z Mnichova do Hradce Králové. Za Plzní jsem to vzdal, to prostě nešlo.
J91o19s93e27f 41N23o41v97a19k
Nejvíc unavenej jsem vždycky z klimatizace. Lepší větrat, a když na člověka jde únava, dát si pauzu. Klimatizace vytváří falešnej pocit odpočatosti.
P51e70t39r 14B91á60č79a
Pokud fyzicky nezvládáš řídít, poradím ti jediný: sežer řidičák a už si ho neobnovuj.
P86e80t70r 82B64á43č98a
A proc pribyva agrese? Protoze je to na silnicich same tocvolant s maximalkou 70 na rovne siroke silnici a smrti v ocich, proc vzdy pisete jen B a ne i A?
Mimochodem za cele den jezdeni vetsinou potkam asi 50 "sikulu" a agresivnejsi (pokud se tomu da vubec tak rikat) spise rychlejsi jizdu asi dva co me predjeli a nemel jsem problem jim uhnout ke kraji.
Kdyz nahodou clovek potka normalni ridice, co drzi 100 tacho, jede se s odstupama v pohode, plynule a nikdo nema problem, ale to je v dnesni dobe uz jen parkrat za den.
Hlavne, ze v mediich porad ctu jen blaboly o jakesi agresi, ktera v pomeru s tema lopatama na silnicih je naprosto miziva.
P51e25t29r 44S81p12a58t71z42i16e19r55e16r
nezklamal...už jsem myslel, že se tady Báča se svou 70-kou neobjeví....
J84a89n 76K56o89n89v30a62l35i31n67k91a
Vedro je spíš otravné při krátkých pojížďkách. Časté vysedání z vychlazeného auta do vedra venku nebo usednutí do rozpáleného auta a současné "vohulení" klimatizace na max není ani zdravé, ani příjemné.
Na delších trasách není problém. Klima v autě se ustálí na zmiňované "příjemné hodnotě" a je udržováno. Výhodou je mít vícezónovou klimatizaci. Sobě nastavím 23,5 manželce 21,5 a junior vzadu má něco mezi, aby neofoukl.
Moje první dvě auta klimatizaci neměla vůbec. Docela přijatelně to řešilo střešní okno. Pak přišla manuální klimatizace. Tam člověk nedělal v podstatě nic jiného než kroutil kolečkem a hledal optimální výkon. Digitální climatronic je naprostá pohoda - zima/léto teplota dle potřeby.
R21o78b59e94r60t 79M38a32t94u46l54a
"V kabině auta by měla být konstantní příjemná teplota"
"Lékaři doporučují, aby rozdíl mezi venkovní a vnitřní teplotou pokud možno nečinil více než pět stupňů. Vhodná teplota v interiéru se pohybuje mezi 20 a 24 stupni Celsia"
Ať počítám jak počítám tak mi vychází, že při teplotě nad 25-29°C a pod 15-19°C By člověk neměl nikam jezdit
D94a96v13i24d 91K73n23a46p25e93k
Taky by mě zajímalo kdo vymyslel tuto blbost. V zimě jedu na hory, v autě mám 20°C a venku je třeba -5°. Rozdíl 25°C a je to v pohodě.
Tento týden bylo u nás venku na slunku přes 35°C a v bytě se mi daří držet teplotu na 23°C. Asi jsem si měl zapnout topení, abych měl v bytě příjemných 30°C a dodržel tak doporučený rozdíl 5°C.
D61a52n73i23e57l 92P92a38n71e96k
Clovek ktery si nepamatuje co pred sekundou videl na znacce by mel auto okamzite odstavit a nasledne navstivit lekare...To fakt neni horkem.
J95i42n88d64r77i40c94h 69K81u95c97h71a54r
To je pěkná teorie, ale praxe je jiná. Lidé nejsou roboti
J62a92r13o73s33l85a71v 44L72e36b17e59d35a
S tím nesmyslem o rozdílu pěti stupňů už jděte ... k šípku.
Hned další věta "Vhodná teplota v interiéru se pohybuje mezi 20 a 24 stupni Celsia" to popírá pro venkovních 30+. Takže prosím doporučujte ten 5° rozdíl leda pro nastupování / vystupování, pro jízdu samotnou je to hovadina.
A84n81t12o85n44í93n 32S48e57b62e17r48a
Se divím že lidi co dělají v mrazirnách tam nemusí mít podle EU přechodové komory. Aby z 25 nešli hned do -30 a naopak
M45i60c78h53a63e28l 94F88l96e21n29d54r
Predevcirem jsme s kolegou jeli Praha - Solothurn (Svycarsko) - Praha a uplne nejhorsi byla jizda po Svycarsku. Na dalnici max rychlost 120 (ale vetsinou stazena na 100 nebo 80, stale se to takhle pitome stridalo), vsude radary, na kazde krizovatce x kamer a pokuty prehnane i za drobnosti. To, jak se neustale sledovalo, aby se neprekrocila rychlost, apod. bylo to nejvice nervujici a unavujici. Nasledne jizda po Nemecku byla balzam na dusi. Na vetsine cesty no limit, takze okamzite bez stresu, v klidu jsme si jeli, jak jsme chteli (vetsinu casu 180-190) a jelo se krasne... ve vyssi rychlosti se clovek lepe soustredi, neresi pitomosti a je klid. No... jenze si stale vetsina lidi mysli, ze rychlost zabiji, takze se asi nic nikdy nezmeni.
J28i69n51d10r62i32c16h 81K15u51c54h22a67r
Tak v autě na tempomatu nastavím 80 a dále neřeším. Zvykl jsem si tempomat používat i v městě, nastavím 50 a dále rychlost nemusím sledovat
V95á61c14l48a15v 14P40a95v35e86l34e92k
Tak jízda je dnes o hodně únavnější. Jsou úseky, kde značka střídá značku a člověk se musí pekelně soustředit, aby mu žádná neunikla (jednou jsme napočítali 37!! značek v úseku 250 metrů). Do toho se věnovat provozu, nesmyslně koukat na tachometr, jestli si nedovolil překročit rychlost. K tomu jsou teď všude omezení, kde člověk nějakou dobu pobude a jako oříšek jsou protihlukové a protismogové (nesmyslné) zóny, kde se snížila rychlost, takže se člověk monotónně loudá.
Na některých místech mi přijde, že se těm nehodám a únavě za volantem, jde naproti.
A89n19t17o22n70í37n 72S61e56b66e74r52a
No vidíte, a není lepší značky a omezení ignorovat a občas raději zaplatit nějakou pokutu
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.