Diskuse k článku

Ojetý Citroën C4 Picasso je rodinný ideál za pár korun

Rodinný koráb z bazaru, který jezdí za pár korun a spoustu toho naloží, to zní úžasně. Takový je Citroën C4 Picasso. Jen si u něj dejte pozor na výběr správné motorizace, autu nejvíc sluší povedený turbodiesel 2.0 HDi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M14a91r89e46k 10Z78b96o68ř70i84l 4513440138140

No zas takový ideál to není měli jsme ho sice pár let,ale v loni jsme pořídili z autobazaru ojetého za VW Tourana a to je jiné kafe. S tím se jezdí jedna báseň.

0/0
13.6.2018 13:56

M80i40c51h52a37l 29F71r64a41n58z 7383193901122

máme motorizaci diesel 1,6 a auto je svižné, předjíždění bez problémů. Také hluk žádný nevnímáme. Vzhledem k tomu, že popisované vozidlo má benzínový motor, tak usuzuji, že se jedná o zahraniční dovoz, benzíny se v ČR snad vůbec neprodávaly. Měkčí tlumiče jsou u Citroenu klasika, prostě auta na pohodovou jízdu, ne na závodní okruhy. Za servis platíme jen klasickou údržbu (PHM, brzdy, STK...). Jen jednou jsme měnili motorek ostřikovače - 600kč i s prací. Pro nás super rodinné vozítko. Jo a spotřeba 5,5l což je o litr méně, než v mojí C4 Coupé 1,4 benzín ;-)

0/0
11.6.2018 11:13

M87a76r47e23k 96J20a12n52e18č20k33a 1157886433911

Hodně úsměvné jsou řeči o tom, jak je Francouz špatný a koncern nezmar. Každý má něco, Francouz má většinou problémy s elektroinstalací (duchy v elektroinstalaci převážně díky problémovým konektorům) a koncernové vozy často zase doplácejí na jejich překombinovanost typu čidlo na čidlo, což pak o závady není taky žádná nouze a cpe je i tam, kde by je člověk ani nečekal. Nicméně z vlastních zkušeností vím, pokud se někdo chlubí, kolik už má až najeto a nic ho to auto na dílech a servisu nestálo, tak od takového auta doporučuji utíkat, protože to, co předchozí majitel zanedbal, pak bude čekat na vás a auto vás ve výsledku na dílech a servise může stát i více, než byla pořizovací cena té "spolehlivé" ojetiny ;-)

+1/0
8.6.2018 16:19

P23e92t39r 34B93á45č97a 8165266515655

To je neco tak obludnyho tyhle skorapky.

0/−3
8.6.2018 14:49

Z14d49e59n41ě17k 90H87a94n79z93l 2478374475915

To je článek o Citroenu,né Škodovce

+1/0
8.6.2018 17:15

P12e37t31r 40B28á32č40a 8385716285645

Skodovka neni jedina hruza.

0/0
11.6.2018 9:56

M98a83r95t65i89n 70K30ř71í40ž 9153622910767

Koupit si auto u ESA? No, přeji hodně štěstí.

+1/0
8.6.2018 12:20

Z13d42e26n93ě62k 97H75a65n90z41l 2918184755755

Koupit auto v Česku?No,přeji hodně štěstí?

0/0
8.6.2018 17:13

J97o28s35e75f 76S41l75o18v16á91č38e89k 2329269647165

Přesně to je jediný způsob jak Citroen může fungovat, musí hlavně včas z domu... kupovat ho staršího bude noční můra...

0/0
8.6.2018 11:12

J86i48ř45í 54J36a84r16o46l74í73m 8523986170513

Pro zajímavost: Náklady na LPG+natural 1,73 CZK/1km .... C4 GRAND PICASSO 1.8i 16V LPG - BRC, r.v. 2008, 92 kW (125 PS), manual, LPG, spotřeba na plyn 10,13 l/100km (při nájezdu 84.583 km and 8.567 litrů lpg) 1,42 CZK/1km + benzín BA95 1,03 l/100km (82.913 km and 851 litrů naturalu) 0,317 CZK/1km. Ale kompletní náklady při započtění např. že auto přijde každým rokem o 12,5% z pořizovací ceny, náklady na PHM jsem zmínil, běžná lehká údžba (např. dolívání ostřikovačů), výměny olejů, výměny ojetých pneu, pojištění POV+HAV, příslušenství (např. změny vybavení lékárničky atd.), náhradní díly denní spotřeby (např. žárovky), poplatky za dálniční známky a mýtné, velké opravy (rozvody, výfuk, spojkové sady, brzdy). Při započtení všeho co je vůbec reálně a utratitelné pak vychází následující cena za 1km: Vehicle costs in CZK/km ... tedy 4,15Kč/km. Za mě slušná volba - koupit benzínové auto ve velké výbavě, které by s naftovou motorizací bylo jednak o mnoho dražší jak v pořizovacích cenách ale následně přestavět na LPG a auto provozovat za daleko nižší náklady než by bylo s naftovým motorem. Vychází mě že bych musel umět jezdit např. s naftovou specifikací 2.0Hdi s dlouhodoubou spotřebou pod 4 litry nafty /100km abych se dostal na tu efektivitu co mám benzin+LPG. Přestavba na LPG proběhla ve stavu 67tis. km najeto a nyní tam bude lehce pod 150tis. km natočeno. Před koupí auta je dobrý prohlídnout reálné náklady co s tím mají obyčejný lidi např. přes www.spritmonitor.de ... ostatně kompletní statistiku tam najdete i mému kusu :-) https://www.spritmonitor.de/en/detail/521684.html

+1/−1
8.6.2018 10:42
Foto

H13o57n24z93a 32T52r15u39s84i60n10a 9940360340646

Že to je škaredé jak noc, vem čert. Ale že pokud chcete i něco najet, tak dáte za dva roky za servis tolik, co vás to auto stálo, to už je poměrně problém.Rv

+3/−5
8.6.2018 9:50

F72i74l58i10p 84H54r53b72e30k 2484220226870

Blbost, nebo holt mám štěstí. Najeto 200 tis. km bez jediné opravy mimo pravidelný servis a výměnu dílů po očekávaném opotřebení (olej, filtry, po 180 tis. km nový FAP za 11 tisíc a nová spojka za 15 tisíc). Verze 1.6 HDI. Výkon motoru naprosto dostatečný (mnohokrát vyzkoušeno jako plně naložené + 5 lidí na dálnici i v kopcích), na dálnici velmi tichý i při 140-160 km/h. Kdo nezkusí, asi neuvěří ;-)

+2/0
8.6.2018 10:45
Foto

H10o13n87z76a 10T63r87u79s74i37n93a 9220110560636

I citroen obcas vyrobi auto, co neco vydrzi. Ale jedna vlastovka leto nedela :)

0/−1
8.6.2018 11:45

R83o53m41a58n 80M80a12r97t92í98n32e96k 3593840920558

tohle jsou takové hospodské hloupé názory, co byly v kurzu tak 10-15 let zpět. Ojetej kepl se dá pořídit jak od francouze tak i třeba od koncernu vw. Vidím to kolem sebe, lidé pláčou jak nad ojetými francouzy tak i třeba ojetými passaty.

+4/0
8.6.2018 13:03

M19i40c26h38a81l 71F33r93a71n45z 7833963471642

tak to jsem těch "vlaštovek" měl už asi deset...

0/0
11.6.2018 11:17

B87á82r96a 88T87e75s16n63e40r17o97v15á 5945760764669

škaredé? mně se tyhle typy aut líbí :-P

+5/−1
8.6.2018 11:06

M38i94c81h81a83l 80F84r28a80n21z 7303473851452

někomu se nelíbí, mně a hodně lidem v mém okolí se líbí. Každého věc, pokud ji nevnucuje druhému ;-)

0/0
11.6.2018 11:18

M95i15c60h38a21l 49F98r69a95n26z 7483553981182

Citroenů jsem měl už docela dost a žádné poruchy se nekonaly.

Se xsarou (r.v.2000, kombi, 2,0HDI jsem do loňska najezdil necelých 500k km) a byly jen provozní náklady, jednou měnil spojku a jednou nechával dělat zadní nápravy, což při nájezdu a zatížení není nic neobvyklého). To, že je Citroen poruchový, je podle mě už jen historický fakt, který už dnes neplatí

0/0
11.6.2018 11:16

K40a75r76e56l 26K15u16č88e24r64a 7795161963780

Ty hloupý plky o tom jak je potřeba si jízdu taky užít a že na sportovní jízdu to moc není mě vždycky u recenzí takových aut jako jsou dodávky, obytná auta a MPV vždycky dostanou. ;-D

+15/0
8.6.2018 9:31

P17a75v55e68l 76L94a20n91d54a 6659650371674

A teď vážně. Poraďte mi nějakou spolehlivou svižnou atmosféru, která se dá sehnat za rozumný peníz. (končím s 1.8 TDCi a vzhledem k ročnímu nájezdu a charakteru jízd sháním něco spolehlivého, ale abych se s tím taky nebál předjet)

0/0
8.6.2018 9:07

M68a98r64t42i38n 80R75a86y15m44a73n 4302808383178

Mazda od roku vyroby 2009 ... ty uz nemaji problemy s korozi. :-)

0/0
8.6.2018 9:15

M89i94r57o14s51l29a61v 29K70u78c78e14r97a 4477310207891

Mazdy od 2009 nemaji problemy s korozi? A proto Mazda v roce 2016 svolavala 2,2 milionu CX-7 kvuli korozi podvozku?

+1/0
8.6.2018 12:36

M88a47r47t89i59n 32R51a34y31m90a12n 4412808483958

O tom jsem zatím neslyšel. Asi proto, že se na českém trhu neprodává. Měl jsem 6ku 2007 a teda docela tragedie co se týká koroze. Teď mám 2009 a je na tom parádně. Prolezl jsem zespoda a nic co by bylo mimo nějaké běžné malé povrchové orezlinky.

0/0
8.6.2018 12:38

M65i13r12o58s18l60a85v 47K16u78c92e62r59a 4767770497821

Mazdy 6 2009-2010 maji také problémy s korozi a pravděpodobně budou také svolávaný (objevují se problémy s korozi vedoucí ke ztrate rizeni).

0/0
8.6.2018 13:02

J33i82r41i 43G90a27z40d72a 8154793304374

mazda 2.0 nebo 2.5..mitsubishi 1.8 nebo toyota

+1/0
8.6.2018 9:22

P58a87v88e40l 81L48a93n45d72a 6129390131984

Mazdy, jo? Mrknu. A jak jsou na tom Mondea 2.0 nebo 2.5?

0/0
8.6.2018 9:25

M41a21r65t68i91n 57R52a51y29m17a97n 4172628743858

Mondea 2,0 maji temer stejny motor jako Mazdy. Tenkrat hodne spolupracovali. Az skyactiv jsou ciste Mazda motory. Ale ty benziny jsou spolehlive. I kdyz 2,5 se strasne spatne shani.

0/0
8.6.2018 9:39

Z71d85e12n80ě64k 19H56r89u14b32o76š 9375828133209

Mondeo 2.0 mám s lpg a za 170 000 km co jsem s ním najezdil, tak mě zradilo jen jednou, když odešlo palivové čerpadlo. Jinak bez poruch.

0/0
8.6.2018 10:02

M31a52r38t43i58n 16R73a13y23m31a76n 4852388793908

Hlavně když na LPG tak přímaz, jinak se můžou zaklepat ventily. Já měl 2,0 v Mazde 6 a sloužila parádně. 100 tis jsem na ní najel a pak poslal dál a dneska s ní jezdí kamarád a je nadmíru spokojenej.

+1/0
8.6.2018 10:05

Z33d29e73n18ě72k 85H98r58u47b88o83š 9305618463249

Přímaz samozřejmě mám:) není to první plyn v rodině. Rekordnanem je u nás felda se 450 000km na lpg a pořád s ní tatík jezdí do lesa...

+2/0
8.6.2018 10:14

M29i68c47h19a85l 54F77r28a25n79z 7963823881582

mazdy mají kurňa drahý díly ;-(

0/0
11.6.2018 11:19

M87i33c28h19a22l 97M56o63u74c39h33a 8325925890544

V této kategorii určitě Mazda 5 s benzínovou 1,8, v případě vyšších nároků na dynamiku 2,0i.

0/0
8.6.2018 9:38
Foto

H74o84n22z66a 97T11r17u47s28i93n45a 9540110570386

Mazda 6. Mám ji půl roku, najeto 22 tisíc a naprostá spokojenost. Cenove super, oproti ostatnim autum ve sve tride (superb, passat, A4, 3 series) je levnejsi. Vsechny dulezite veci jsou v poradku, ma ale i sve mouchy. R^

0/0
8.6.2018 9:53
Foto

J75i13ř20í 10D58v65o64ř21á48k 5475679650938

22 tisíc je lehce zajeté auto.

+1/0
9.6.2018 5:02

P18a84v63e60l 87N73o49v93á84k 7251896569793

Je to úplně jedno. Stejně je to všechno jedna velká loterie.

+1/0
8.6.2018 10:09

Š85i98m24o76n 52M55a15r45t63y30n22e92k 7403885193736

Jakou velikost auta? Nové - ojeté? Kolik je finanční limit?

0/0
8.6.2018 10:13

P73a28v40e44l 23L39a43n40d83a 6669370171434

Ojeté, ideálně do 250 TCZK. Velikostně.... no, litrově by mi stačil i sedan, ale asi by mi chyběly centimetry na výšku.... takže spíš kombi.

0/0
8.6.2018 11:10

M90a86r29t52i78n 78R65a95y70m93a22n 4602578533638

Mazda 6 liftback nebo rok 2009 za tyhle penize se da poridit s najezdem do 125 tis 2,0 benzin a z nemecka i 2,5 benzin.

0/0
8.6.2018 12:40

P51a67v56e84l 40L30a20n95d59a 6219660551654

Ohledně pravosti najetých kilometrů u auta tohoto typu a věku bych byl skeptický a těžce nedůvěřivý. Nicméně bych hleděl spíš na stav.

0/0
8.6.2018 14:55

O83l92d85ř27i96c12h 72O43l91e50š 6613190537

Lexus IS250, 2,5 V6, 153 kW.;-)

0/0
8.6.2018 11:12

P77a12v34e27l 83L64a84n78d88a 6269200521764

Skvělé. Právě jsem se zamiloval. Všeho nechávám a běžím do nejbližšího autobazaru pro nového člena rodiny! Ať žije ojetý Citroen C4 Picasso!

+6/0
8.6.2018 9:05

P23a79v89e68l 40B22l33a10ž21e77k 6181931636551

Auto ESA? Stočený kilometry...

+1/0
8.6.2018 8:43

P80e30t58r 27S93p74a86t51z17i71e41r37e11r 7704862935764

Osobně třeba na tyhle bazary si dávám pozor...zvlášť Esa a áčkaři..ale pokud bude auto původem z ČR..a teda si ověříte jak nájezd tak historii na pojistné události, tak to auto může být dobré i z těhle bazarů..tedy po opravdu důkladné prohlídce....ale nechce to brát auto dovezený ze zahraničí..tam opravdu nic nezjistíte...ale to je tak u všech bazarů..stočený auta se prodávají dost a prakticky jedině jsou tím postižený dovozy....takže za mě....auto jedině původem z ČR.

0/0
8.6.2018 9:05

M74a74r29t87i91n 52R33a19y49m85a52n 4652348253338

Souhlas a nebo si sam dovezt z DE :-)

0/0
8.6.2018 9:16

P30e19t14r 57S40p97a26t76z89i70e71r28e36r 7134202615224

no i v DE už je to těžký...ze zvědavosti jsem se tam podíval...když teda pominu bazary kde prodávají Turci, Rusáci, Poláci, Ukrajina...tam bych opravdu nebral...tak pak se plno soukromníků...jako u nás...tváří jako majitelé a při tom to jsou jen překupníci co sami dovezli auto z Polska a pak si můžete myslet, že to je přímo jeho a jak kupujete auto přímo od majitele...jenže tomu tak není. Takže i tam hledat auto je náročný a to už raději se podívám po autě od nás a je to jednodušší a bez dlouhého cestování.

+3/0
8.6.2018 9:23

O27d11s42t29r43a67n87ě77n34ý 17U53ž88i43v85a82t55e18l

Uživatel požádal o vymazání
0/0
8.6.2018 10:17

R17o91m65a38n 63P77o58l96á39č26e30k 5336959165

Stočen ani tak neřeším, pokud to auto je v dobrém stavu, ale to chování? Nikdy víc... Jedině přimo k autorizovanému prodejci značky... Jenom škoda,že ostatní mimo koncernu nemají styl "Škoda plus" resp. Das Welt Auto...

0/0
8.6.2018 9:13

P38e33t40r 48S32p81a13t85z51i26e79r15e90r 7714862555844

no tak jestli myslíte, že autorizák vám prodá kvalitní auto..tak se hodně pletete. Většinou to jsou vykoupený naleštěný vraky co už nikdo nechtěl opravovat..tzv. protiúčty a ty jsou autorizákům jedno v jakým jsou stavu a jakou mají historii...a ano včetně škodovky...a nebo to jsou ukončený operativní leasingy...viz škoda plus...jenže...zrovna minulý týden jsem měl zákazníka co byl právě ve škodě plus a chtěl pěknou fabii..rok 2016....a jak se tam společně o ní bavili..tak vyšlo najevo, že je stočená o 50 tis km a místo 42 tis km..co avizovala škoda plus..mělo najeto kolem 100 tis....a ještě to bylo po nehodě....takže věřte, že ani autorizáky nejsou žádný výhra....pořád a dokola je to o tom, že člověk si musí sám prověřovat auto a hlavně jeho historii.

+2/0
8.6.2018 9:27

J87i71ř28í 94V28e95l82í62š33e83k 8329144500663

Škodovku po operáku nikdy. Sám s ní jezdím. Za dva roky z nich ve firmě uděláme několikrát opravované vraky. Auta se pak naleští a jdou na prodej. Když pominu už tak šílenou kvalitu škodovek, auta z operáku jsou to nejhorší zboží, co může být. Dává se do toho přece ta nejlevnější nafta, auto není naše, tak proč ho šetřit? A tak je to se vším.

Ale spíš se zamýšlím nad tím, proč si vůbec kupovat škodovku. To chcete celý život prodrncat? A pořád poslouchat hučení? Jsou daleko lepší auta, zapomeňte na tenhle koncern. Sedím v tom denně mnohdy i hodiny a pak už mi z toho nepohodlí nejde ani vylézt. Když si vzpomenu, jak mi bylo po ujetí 1600 km po cestě do Bulharska v Citroenu C5, měl jsem akorát o něco větší hlad, jinak je to asi tak jako jet se škodovkou trasu Tábor - Praha. Pohodlí je zkrátka pohodlí a to má zásadní vliv na bezpečnost, protože řidič se musí cítit dobře. Takže schvaluji C4, určitě je o moc lepší než Oktávka. A C5 je o moc lepší než Superb, opravdu o moc. Kdo nevyzkoušel, neuvěří. Přitom cenově jsou Citroeny docela příznivé.Co se týká ceny za provoz, C5 je celkem v pohodě, po 200000 nová spojka, jinak vlastně nic.

0/0
8.6.2018 14:51

J53a38k11u25b 65J13e47m59e72l14k30a 7499494588576

Jo to je kvalitní auto jak říkal známí co ho koupil nové a potom se tři roky soudil se servisem o závady.

Do toho bych určitě šel.

+1/−5
8.6.2018 8:17

Najdete na iDNES.cz