Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L51i43b43o83r 48N16á70b26ě15l75e56k 3375453322922

Jako, čte se to pěkně. Můžu ale ujistit, že školy a školky berou v naprosté většině tu nejlevnější přepravu. Je jim úplně jedno, co přijede.

+14/0
doporučit
11.6.2018 6:04

A13n34t33o82n34í58n 70B76ů68z67e96k 3689184968780

Každá mince má dvě strany. Školy chtějí alespoň u nás, co nejlevnější přepravu, także se vozí linkovými vozy (nicméně u nás všechny vybaveny pásy). Pásy používá tak maximálně polovina škol a z normálních cestujících snad nikdo. Drzhá strana mince ovšem je, že například v případě požáru (což není zase tak neobvyklé) může býti problém, hlavně u těch malých dětí, s rychlostí opuštění vozidla. A ještě taková perlička na závěr. Když jsem upozornil jednu dozorující učitelku na povinost připoutání dětí bezpečnostními pásy tak mi odpověděla, že v dnešní době je těžké něco dětem nařizovat :D

+12/0
doporučit
11.6.2018 5:24

R40o80b27e79r23t 98M46a12t48u77l37a 8717989416445

S tím, že 3 děti na sedadle pro 2 by sedět neměli souhlas. Ovšem ty pásy jsou stejně k ničemu, když počet lidí co je použije by šlo spočítat na prstech jedné ruky a to se ještě musí počítat někde, kde bude aspoň 10 autobusů;-D

+4/0
doporučit
11.6.2018 0:34

D89a66n23i85e68l 77D86r44n78e45c 6791669746262

Škoda, že se v médiích u nehod autobusů obvykle neuvádí, zda cestující byli připoutaní. Pro nepřipoutaného může i banální nehoda skončit tragicky.

Smutné je, že nepřipoutaní cestující neohrožují jen sami sebe, ale i ty připoutané. Bohužel se stále většina lidí nepoutá, protože "když nás zastaví cajti, tak se stihnu připoutat dřív než ke mně dojdou, takže vo co de" apod...

+2/0
doporučit
11.6.2018 16:51

P51e46t61r 29F36r44i75č 2209646190925

Dnes máme v autobusech pásy, ale jezdit s autobusem může téměř kdokoli.

Dříve v autobusech pásy nebyly vůbec, ale dostat se za volant autobusu znamenalo mít léta řidičské praxe bez nehod počínaje osobními auty, přes malé náklaďáky (typicky Avie, Praga V3S a S5T), pak větší náklaďáky (LIAZ, Tatra), pak soupravy (vlek, návěs) a pak teprve šoféra pustili na autobus. Nejdříve jezdil linky "okolo komína", pak ty dálkové a když byl hodně dobrý, dostal se na zájezdy. Setkat se na zájezdovém autobusu s řidičem pod 40 let věku bylo téměř nemožné.

+2/0
doporučit
11.6.2018 11:47

P65e31t84r 15B96á86č70a 8445346765395

Cely mladi jsme odjezdili na skolach v busech bez pasu, divim se, ze jsme to vubec prezili.

+2/0
doporučit
11.6.2018 10:21

J55i31ř37í 11J53o45z47a 3438423420711

"Dodala, že například Liberecký kraj má ve svém vozovém parku dva autobusy přizpůsobené školkovým dětem, které disponují autosedačkami. Autobusový dopravce Eurolines je zavedl před prázdninami v roce 2011."

Ve výše uvedeném textu z článku je chyba. Nejedná se o společnost Eurolines, ale o společnost BusLine a autobus je v provozu od roku 2012 a nese dokonce jméno Beruška. Více zde: http://www.busline.cz/cz/jedinecne-projekty.html

+2/0
doporučit
11.6.2018 4:32

B85o95ř40i74v51o72j 95K67u79b12í13č92e12k 2559110389811

Tak kolik je v Libeteckem kraji skol ktere poradaji skolni vylety? Myslim ze to jsou stovky, to nejde dvouma autobusama vubec stihnout z kapacitnich duvodu.. Sam mam zkusenost ze skoly vyuzivaji levnejsich prepravcu se starsimi busy. Uz jen kvuli cene dopravy a celeho vyletu. Pokud by se cena vyletu zvysila rada rodicu na vylet dite neposle proto ze na to pak nema... A ted jak z toho ven.

+1/0
doporučit
11.6.2018 7:47







Najdete na iDNES.cz