Diskuse k článku

Peugeot chystá nádherný kombík. Bude to lék na SUV-mánii?

Po jarní premiéře sedanu 508 představil Peugeot jeho praktičtější variantu kombi. Obě varianty jsou velmi povedené a Peugeotu patří dík, že v záplavě různých crossoverů a SUV připravil klasická auta střední třídy. Moc už jich na trhu nezbývá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61e29t92r 63Č40e32r87v13e22n36ý 3936239277879

Vzadu krásné, kapota také pěkná, ale ten předek pod ní vypadá poněkud divně. Chápu sice designéra uplatnit stejné principy vzadu i vpředu, ale v tomto případě to byla chyba. Ten hranatý interiér je dost hrůza. Vypadá sice na fotkách luxusně, ale až se za pár let okouká a automobilky se opět vrátí ke kulaté klasice, bude to neprodejnéRv

0/0
26.6.2018 22:56

A16l85e34x 13S17l60a98v90í14č39e83k 8767421299478

pekna kara

0/0
20.6.2018 23:20

D60a39n41i90e91l 12T54o81m31e66k 8389215318466

Hezkej kombíček.

Pro výrobce je to těžká disciplína, protože kupující kombíků chtějí hodně užitku za nízkou cenu. Což je dneska problém třeba hned u motorizace.

0/0
19.6.2018 9:23

T42o58m42á38š 29V52e27l15č81o89v47s14k70ý 4253638789628

Další trapná tuctovka

0/−5
19.6.2018 9:22

A88d68a65m 60S96v62a32č35i84n61a 4148135465779

Jezdím s 508 SW 2016 GT a přijde mi velmi spolehlivé, pěkně sedí na cestě a pohodlné na delší trasy. V zrcátku asi vypadá dobře, protože mi ostatní uhýbají do pravého podstatně víc, než u předchozího Scénicu. Na svou cenovou hladinu působí dominantně. Rozhodně víc než tuctový Superb. Samozřejmě to nesrovnávám s A6, touringem 5 nebo jaguarem xf, to je zase další level a podstatně širší možnosti výbavy. Je to dostupné auto slušně vypadající, žádná socka. U nového modelu jsem zvědav na novou převodovku a dokonalejší navigaci, multimediální rozhraní má rezervy a je třeba na něm zapracovat, rád se nechám překvapit.

+3/0
18.6.2018 22:43

D48a76v53i71d 79H51o48l22m75a30n 2558567517529

Tuctovým Superbem máte na mysli "hojně rozšířeným" Superbem nebo "snadno zaměnitelným" Superbem? Nemusí se tento líbit každému, ale oproti Vaší škatuli (omlouvám se) si Superb s ničím jiným nesplete ani poslední ženská. Superb je minimálně zepředu vůz skutečně ničemu podobný. Za mne i velmi hezký, ale chápu, že co člověk, to názor.

0/−1
20.6.2018 15:01

K87a41r38e27l 51M13a48d51e65j84a 8453952204129

Takže zase nic, pořád teď všichni dávají do aut motory ze sekaček a motorových pil s vyhnaným výkonem pomoci turba. Bojím se až moje poctivá atmosférická V6 vypoví službu, nevím co bych pořídil, ale snad to nebude tak brzy. Naštěstí slouží už 17 let a zatím jí nic nechybí, stále jezdí jak za mlada.

0/0
18.6.2018 19:20

J44i90ř22í 11S45c21h97w36a26c52h 8838374248756

tak doufat, že v autech této třídy (běžných neprémiových značek) které nepotřebují více jak cca 300 koní se dnes objeví šestiválec, je poněkud naivní

+3/0
18.6.2018 20:33

J92i44ř15í 49S21c78h46w53a32c85h 8608424388956

a pokud má něco 200 koní, tak to nebude motorová pila, ale spíš harvestor ;-)

+1/0
18.6.2018 20:36

K21a68r36e82l 40B45a77r83t17á53k 3209393542616

Tak jste nám oznámil, že máte 17 let starou plečku a na nové auto asi nemáte. Co nám sdělíte dalšího?

+1/−1
21.6.2018 11:18

A24l85o43i24s 88J72i58n30d78r94a 9840414657895

Jel jsem v novém 5008 a teda nic moc. Auto z venku vypadá obrovský, ale ve skutečnosti he kratší než kombík, co se týče komfortu tak jsem čekal víc. Nicméně v poměru cena/výkon/spolehlivost to asi není špatná volba.

0/0
18.6.2018 18:09
Foto

P67a36v50e12l 81K12a24l56u26s 6104956776972

Je stejně dlouhý jako Octavia combi....

0/0
18.6.2018 19:15

R18i37c60h39a80r34d 84P39u46č52a45n 7525656473908

Krásné, velmi krásné auto R^

+4/−1
18.6.2018 18:08

J88a41k97u98b 79N87o26v80á13k 9172564524461

Aspoň ty motory zní použitelne. Ne jak ty motory ze sekačky který cpe škodovka do octavii

0/−6
18.6.2018 17:48

J66i68ř42í 28S21c74h49w91a28c65h 8138164798606

srovnání poněkud out.

Toto je ekvivalent Superbu a tam jsou ty "sekačky" i o dost větší, třeba 2.0/280k ;-)

0/0
18.6.2018 20:42

T31o82m14á58š 25V63e33l67č84o12v95s96k19ý 4913568579318

Ekvivalent supu v délce octy?;-D

0/0
19.6.2018 9:27

J34i81ř47í 71S76c20h26w41a90c96h 8978704748936

To se smejes tomu nesmyslu, co jsi prave napsal?

0/0
19.6.2018 11:10

J91a98n 37S93t96e97h57l40i87k 9235987836391

Tak narovinu si řekněme , že stárneme(delší doba dožití) a lidé spíše hledají auto do kterého se dobře nastupuje a vystupuje (vyšší) . Logicky tedy o sportovní nízká auta je menší zájem než pohodlná a vyšší. U nás v práci si třeba pořídil ford fusion . Oproti fiestě je vyšší a na nastupování je to znát.

+2/−1
18.6.2018 17:45

D32a23n64i57e45l 70M43a78c34á42k 2879534726861

Přesně tak! A ještě k tomu je to Francouz, což u mě osobně nevzbuzuje už nějakou řádku let žádnou důvěru. O tom jestli je to hezké auto či ne je škoda se rozepisovat.... No já bych si ho určitě nekoupil:-)

+1/−1
18.6.2018 18:10
Foto

P27a34v65e34l 95K19a18l13u96s 6814966596582

Vidíte, a mě naopak. Právě proto, že to je Francouz.

+2/0
18.6.2018 19:16

J72a92n 92T34a71r92a79b93a 4286366499619

Njn, každý svého štěstí strojvedoucím...

+1/0
18.6.2018 19:24

L10u41d25v67í66k 48G50a33j20d40o16š31í87k 2125733314282

Přesně tak. Auto s nízkým nástupem už NIKDY. Vysoký nástup je návyková věc. Aby nedošlo k mýlce, vůbec to nemusí být SUV. Spíš právě naopak.

Divím se, že tenhle segment je tak chudičký a třeba Škodovka dělá samé přiblblé modely, a tenhle segment naprosto ignoruje.

0/0
18.6.2018 22:22

K25a82r59e85l 21E70n85d41l18e25r 3593920920985

Jenže SUV nebo MPV člověk velmi ocení, když zestárne. My zlikvidovali liftback ve chvíli, když jsme z něj po středně únavném dni měli problém vylézt. MPV je pro nás podstatně použitelnější.

+8/−1
18.6.2018 17:42

I96v26a72n 95D77í91t45ě 1396425564369

Naneštěstí MPV už prakticky zmizely. Taková Toyota Verso sice není nejkrásnější auto,ale je prostorná, pohodlná, i skoro 2 m vysoký řidič nedrhne hlavou o strop a koleny o volant atd. atd.

Jenže nový model už nebude.

+2/0
18.6.2018 18:12

K48a41r85e71l 45B69a29r57t74á12k 3529893752886

Hlavně si pořiďte auto, kam se vleze invalidní vozík. Nebudete pak mít problém s vylejzáním. Prostě vyjedete jako blesk ;-D

0/0
21.6.2018 11:22

V69a39š35e58k 32Ř89í39h27a 2413193158252

Peugeoty nikdy nebrat. Na to jak jsou drazí tak jsou neskutečně poruchoví.

A i v pohodlí už je mnoho značek dohnalo. Měl jsem jediného a rychle mě vyléčil.

+1/−6
18.6.2018 17:17

K16a95r38e82l 85E50n12d58l72e38r 3983690710555

Vystřídal jsem za život sedm výrobců automobilů - Peugeot a Citroen byli nejspolehlivější. Nejhorší šmejd byl Renault. Inu, státní automobilka.

+3/0
18.6.2018 17:43

D40a44v27i96d 53H36o95l17m17a62n 2198807197669

Toho jediného jste měl od novoty, nebo "po zesnulém důchodci s malým nájezdem" ?

+2/0
18.6.2018 18:57

J95a30k10u76b 65K29n62e32c29h91t26o12v86s27k25ý 3400396651862

Měli jsme od novoty 407 SW 1,6 první generace. Výbava v základu na tu dobu luxusní, ale samá porucha.

0/0
26.8.2018 19:43

J75i58ř94í 98K44u64c78h29t97a 6878755729147

Pežoty mají obecně hodně nízké spodky, takže i v mírném terénu mohou být problémy.

0/0
18.6.2018 17:06

J40i45ř62í 51S38c32h13w51a92c18h 8258344798516

Za "normální" auto má u mne Pažout plus body.

+29/0
18.6.2018 15:50

P49e78t90r 76Š33v52a93r42c 2178118315640

Osobně mi vadí, jak z aut mizí "manuální"(no prostě klasické čudlíky) klimatizace a všechno je přes dotykovou obrazovku.

Takhle za jízdy prostě nahmatám čudlík a otočím s ním a nemusím koukat na displaj, kde poslepu nevidím co nastavuji a nekoukám tak chvíli na cestu..

+35/−3
18.6.2018 14:36

M22a86r10t64i44n 53K29r21o70u50p64a 2731113179620

Displej má dvě obrovské výhody. Výrobně je levnější než hromady knoflíků a hejblátek. No a zároveň se prodává dráž než čudliky a hejblátka. Automobilka zabije dvě mouchy jednou ranou.;-)

+5/0
18.6.2018 17:01

M44i82l50a79n 73N63ě23m38e50c 1175210516296

A nesoustředěný řidič několik dalších...

+8/0
18.6.2018 17:20
Foto

P20a97v38e60l 30K72a19l25u51s 6374726706152

Nevím, zda je to tak důležité. Já když si pořídím vůz, který má automatickou klimu (a tento má), nastavím jednou pro vždy své stupně a už na to přece nemusím sahat.

+2/0
18.6.2018 17:04

M68a79r97t24i27n 74K25r89o58u58p66a 2311563119980

Jestliže ten displej oužíváte jak píšete tak ho nepotřebujete už vůbec. ;-)

+8/0
18.6.2018 17:07
Foto

P57a59v57e33l 11K98a10l72u22s 6134536386962

V zásadě máte pravdu. Rádio přeladím na volantu, a občas použijí navigaci.

0/0
18.6.2018 19:19

M46i91c54h76a18l 67P93t42a40c36e88k 9456362398606

Ze začátku je to otrava, ale časem si na to zvyknete.

+1/0
18.6.2018 17:25

L48u71d39v72í71k 20G66a90j79d49o69š16í68k 2165853204722

Je otázka, jestli má člověk připustit, aby si zvykal na něco, co považuje z principu za problém. To je nejlepší cesta k naprosté degeneraci.

+2/0
18.6.2018 22:50

D45a28v52i66d 13H88o23l87m17a65n 2278337677869

Souhlasím. Minimálně základní funkce s otočnými ovladači jsou k nezaplacení (hlasitost, ventilátor, klima a pod.) Za vrchol morbidnosti považuji vypnutí ASR ve třetím podlevelu menu displeje...

+1/0
18.6.2018 18:59

V74á69c48l33a50v 73K80o66v85á79ř 9112730379473

Skoro všechny novinky dneska mají klimatizaci ovládání hlasem, takže vás chybějící knoflíky nemusí trápit. Bohužel toto už novináři nikde nepíší (většinou to ani nezaregistrují). Jezdím cca 10 tkm měsíčně a nastavení klimatizace měním jednou max. dvakrát měsíčně. Dnešní automatické klimatizace umí regulovat jak cirkulaci, tak i eliminují případnou vlhkost či zamlžování oken. Je třeba se zbavit stereotypu.

0/0
18.6.2018 19:18

L61u34d36v53í25k 26G10a18j85d93o44š81í26k 2835643544492

No a pak jsou lidi, kteří mají s klimatizací problém s jako takovou a pouští ji pouze velmi příležitostně jen na krátko. To platí i o automatické klimatizaci.

Knoflík vypnout-zapnout je pro ně naprosto zásadní prvek ovládání. Všechny ostatní ať jsou si dotykové na displeji, ale tento by měl být mechanický stejně jako knoflík varovných světel. Ten si nikdo softwarový ještě udělat netroufl. Proč asi...

+2/0
18.6.2018 22:55

D67a22v62i94d 46H30o82l45m46a91n 2788417727649

Souhlas. Jsem rád, že tlačítko klimy mám. Zapínám jen když už není zbytí a chladím jen o trochu venkovní teploty. Klima i vyčištěná je slušné svinstvo na organismus a tím nemyslím jen velký rozdíl teplot.

0/0
20.6.2018 15:05

M38i60r74o36s81l39a72v 17K50u86c65e83r53a 4877670567951

Ten interier mi prijde takovy rozbity a v nizsich verzich vybavy mi to popravdě prislo otřesné, zkusím někde dohledat foto,

+1/0
18.6.2018 14:24

F11i40l39i42p 61T74ř52e25b14a 6523180788346

Pažouti byly vždycky hezký - nebo aspoň hezčí, než unifikované německé nakrknuté krabice. Jenže doby, kdy to byly taky slušný auta už maj za sebou, frantíci jedni :-(

0/0
18.6.2018 11:45

D30a75v22i39d 15H30o51l57m82a25n 2758597707759

Myslíte i tu morbidní éru s tou odpornou černou tlamou na každém z modelů? Dnes se mi pežoti celkem líbí, ale nedávná minulost byla odporný hnus velebnosti. Tento kombík je každopádně velmi pěkný.

0/0
18.6.2018 19:03

T38o61m75á93š 77V88e95l77č10o42v32s76k85ý 4313208769858

Poslední hezký a poctivý pežot byl 405/605

+1/0
19.6.2018 9:26

R64o38b26e66r89t 70M24a81t46u15l47a 8287259636825

No konečně auto, kde interiér dělal jeden tým lidí a ne minimálně 4, které spolu měli zakázáno komunikovat. Stejně si to, ale nekoupím, protože to nemá 2l s manuálem

+11/0
18.6.2018 10:52

J89a97n 24T62a37r58a39b88a 4376516759799

Redakce je trošku mimo obraz, ve střední třídě je kombíků daleko víc, například A4, C-Klasse, 3-Touring,

+4/−1
18.6.2018 10:14

A16l38e43š 29L46e15w39i20c30k54i 5185479901618

Redakce se kouká ještě na lidi,co si mohou dovolit relativně přístupná auta...

0/0
18.6.2018 10:16

Najdete na iDNES.cz