Diskuse k článku

Čína chce zasáhnout proti „bezhlavému“ rozvoji elektromobilů

Čína podnikne kroky k omezení „bezhlavého“ rozvoje svého rychle se rozrůstajícího sektoru vozů na ekologický pohon. Uvedla to mluvčí Národní rozvojové a reformní komise. Vláda tento sektor masivně podporuje, ale odborníci varují před negativním dopadem nadměrných kapacit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H71o95n49z13a 96T39a37r 3479412754872

ADAC: Elektromobil Hyundai Ioniq Electric je nejvíc šetrné auto

Hyundai Ioniq Electric dosáhl průměrné spotřeby elektrické energie 14,7 kWh na 100 kilometrů, což odpovídá hodnotě emisí CO2 85 g na kilometr – a to je vynikající výsledek v segmentu elektromobilů. Výsledky byly potvrzeny měřeními emisí v reálném provozu.

Odborníci, pracující pro ADAC, použili za základ svého hodnocení německý energetický mix s hodnotou emisí CO2 579 g/kWh.

http://www.hybrid.cz/adac-elektromobil-hyundai-ionioq-electric-je-nejvic-setrne-auto

0/−1
16.6.2018 8:13

J44a50n 82V54e45s55e38l49ý 5944923192671

Jen dodám, že ten údaj 579 gCO2/kWh už je pro Německo zastaralý, už je to někde mezi 500-520 gCO2/kWh.

+1/0
16.6.2018 10:30

A68n79t28o53n76í32n 49S70e65b49e83r27a 7963268390159

Já má půl roký starý benzín. 0-100 pod 10s. Spotřeba okolo 5 L na 100, dojezd 1000 km na jednu nádrž. Natankováno za 5 minut.

A emise CO2 jen okolo 100 g.

O této hodnotě si některé eletromobily můžou nechat jen zdát.R^

+1/−1
17.6.2018 11:25

V46l80a81d69i23s47l42a75v 39B92u98r76y63š51e86k 1569622377794

no nic proti tomu, já mám benzín už rok a půl starej, ale co se zrovna týká toho zrychlení, tak u toho našeho benzínu je to jen teoretický údaj, v praxi je zrychlení na sto tak nejmíň dvojnásovný a u elektromobilu to je skutečný, takže se to nedá srovnávat, navíc provozní náklady jsou na elektromobil jen zlomkem toho, co jsou na naše auta, o takových nákladech si můžeme nechat jenom zdát

+2/−3
17.6.2018 11:34

A32n78t84o59n24í90n 14S31e94b65e65r56a 7293268330129

Já má reálné zrychlení pod 10. Většinou jezdím bez zátěže ve dvou lidech. A oba vážíme 140 kg. Pomalé to mám tak jendou za rok, když jedu na dovču. to jo. :-D

0/0
18.6.2018 15:00

V23í20t 49O54ž31a47n51a 1248828325724

Do toho svého CO2 si nezapočítal CO2 vytvořené při výrobě paliva.

0/0
17.6.2018 16:31

H16o24n61z36a 63T69a45r 3169362604302

Bohužel Je to stejně Zkreslané jako slibovaná spotřeba Paliva

Protože je spotřeba paliva v reálném provozu většinou vyšší než ta slibovaná výrobcem, tak i emise jsou zákonitě vyšší než slibované výrobcem .

https://www.novinky.cz/auto/467400-realna-spotreba-aut-je-oproti-katalogovym-cislum-vyssi-az-o-tri-ctvrtiny.html

https://www.youtube.com/channel/UCM5qU1vPX3yrrQdFNTL5IbQ/videos

.

0/0
20.6.2018 21:13

R66o77b18e25r47t 20M73a45c79h60a40l48a 8731451236824

Ten pohon v současné podobě není ani náhodou ekologický.

+1/−1
16.6.2018 6:24

J58i84ř36í 69S76c90h28w97a16c42h 8388114868826

máš pravdu, to že ekologický je, není náhoda.;-)

0/0
16.6.2018 21:01

M20a95r51t91i52n 71K46a15r98á41s50e46k 9528213758758

No ekologicke to samozrejme neni, ale aspon je to o kus ekologictejsi nez klasicke auto na benzin/naftu

0/−1
16.6.2018 22:03

V87l90a50d86i86s30l98a89v 53B74u58r19y19š14e80k 1719582967504

kdyby tě někdo přivázal ke stromu a jezdil kolem tebe půl hodiny s 1,9 TDi 66 kW, pak tě vzkřísil a jezdil kolem tebe půl hodiny s elektromobilem, tak jsem si naprosto jist, že změníš názor na to co ekologický je a co neni

+1/−1
17.6.2018 11:37
Foto

J43i96ř80í 91D50v46o52ř85á94k 5295399480178

64% el. energie v Číně pochází s fosilních paliv.

Kolik emisí CO2 vypouštějí elektromobily? Klidně i 370 g/km ,

https://www.autorevue.cz/kolik-emisi-co2-vypousteji-elektromobily-klidne-i-370-g/kmVíce na: https://www.autorevue.cz/kolik-emisi-co2-vypousteji-elektromobily-klidne-i-370-g/kmX

+2/−1
16.6.2018 6:14

M32i40r54o47s60l10a94v 88K96u60c48e77r23a 4367950937601

Jenže ta elektrina se vyrabi tak či onak, ať už je použita pro elektromobily nebo ne...

0/0
16.6.2018 18:35

M77a87r55t70i41n 77K16o97l98a50c44e44k 5149707233363

to není pravda a vy to víte. Navíc počítejte i s výrobou elektromobilu a to je pro prostředí pořádná darda

0/0
18.6.2018 9:19

H50o86n77z59a 42T21a58r 3119602464452

Při výrobě elektromobilu se vyrobí o tolik emisí oxidu uhličitého navíc, že se to provozem auta nikdy nemůže vrátit. Opravdu? Nebo je to jeden z oblíbených mýtů zanícených skeptiků? >>>

http://www.hybrid.cz/pocitame-je-z-hlediska-emisi-vyhodnejsi-spalovaci-auto-nebo-elektromobil

0/0
20.6.2018 21:16

V41í24t 37O19ž55a90n43a 1508518925454

Opravdu si myslíte, že výroba paliv pro automobily je bezemisní?

0/0
17.6.2018 16:49

H89o61n48z49a 60T58a60r 3549912894352

Kolik emisí vypouštějí spalovací motory ?

Klidně i násobky toho co slibují výrobci .

https://www.youtube.com/watch?v=B6RQBxYCbGY&t=2074s

0/0
20.6.2018 21:19

T50o71m48á28š 44K27u66c38h54a19ř 3947421738821

Jediná konkrétní informace z článku je, že Čína zrušila daňové úlevy pro téměř 2000 projektů elektromobilů.

+10/0
15.6.2018 21:15

R70o40b87e53r69t 29M71á42s14l96o 1251211927597

No snad to nezačnou vyvážet k nám.

+1/−2
15.6.2018 20:36

V98í49t 16O53ž55a16n72a 1658708375554

To jsou vozítka, která na evropském trhu nemají šanci projít homologaci.

0/0
17.6.2018 16:33

Najdete na iDNES.cz