Diskuse k článku

Ojetina za jeden plat: benzinový Fiat Punto je bezproblémový pracant

Fiat Punto je jedním z mála modelů italské automobilky, který se těší na trhu ojetin většímu zájmu. Druhá generace patří vůbec k nejlevnějším ojetým automobilům, které lze pořídit v provozuschopném stavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R58o88m59a71n 95R89u43d32ý 5708306450572

Rodiče ho už mají léte kdy ho ještě pořizovali jako ojeté z áček a rozhodně na něj nedají dopustit. Já věřím, že jim ještě pár let poslouží.

0/0
24.7.2018 13:07

M86i51c30h79a51l 41W67i31l69l28e21r84t 1133728911237

Tohohle prcka jsem podědil, když jsem dodělal papíry :D Jezdilo v pohodě, ale to řazení občas fakt drhlo jako blázen. Je fajn, že se vydávají články ve spolupráci se zastupiteli Áček, kteří poukazují na reálné závady !!

0/0
11.7.2018 15:09

R17a90d64e81k 29K53a13r14a11s 7490188340604

Přesně tohle punto měla přítelkyně kdysi. Auto je to pěkné, ale lambda sonda opravdu dost blbla. Musím pochválit p.Topola z AAA, že se k těmto článkům vyjadřuje a upozorňuje na nedostatky. Dobrá práce.

0/0
6.7.2018 16:00

K20a25r98e83l 22K73o28š91ť21á39l 8447931880535

Velmi podceňované auto, škoda. Nicméně patrně nejčastější závada nebyla zmíněna, jedná se o jinak výborný elektrický posilovač řízení, kde se kazí snímač polohy volantu (řádově po okolo 100-150.000 ujetých km) Pokud vám majitel nepředloží doklad od nedávné výměny, určitě doporučuji test jízdou po rozbité komunikaci, kde se závada nejspíše projeví. Od roku 2005 na stejné podvozkové plošině jezdí také Opel Corsa, později také Opel Meriva, takže stejný problém i tam. V ČR je pár firem, které tento problém řeší za cca 5000Kč.

0/0
3.7.2018 8:09
Foto

V39í77t 73C68h33a97l29u24p78a 6658632370422

Pozor na 1,3 turbodiesel...tohle a podobně u široké většiny ojetin platí, pozor na diesly. Nechápu, že někdo se dívá u ojetiny jen na spotřebu a ne na rizika drahých nákladných oprav (turba, vstřikování, EGR ventil, problémy s DPF, spojka), zatímco u atmosférických benzínů vyměňujete jen svíčky a olej (když máte trošku horší kus, pokazí se Vám třeba cívky a zapalování, ale to jsou pořád levnější opravy oproti výše uvedenému u dieslu). Vůbec po aféře s dieselgate se divím, že ještě někdo kupuje diesly. Pokud někdo jezdí dlouhé trasy po dálnicích apod, OK, k tomu byly diesly vyvinuty. Bohužel problémem posledních 10-15 let je masové rozšíření turbodieslů ve městském provozu a to je velká chyba. Snad už se blýská na lepší časy.

+1/0
2.7.2018 17:05

M47i26l77a12n 33M42u70s58i12l 4213111892975

Dpf mám i v benzínovém vozidle.

0/0
2.7.2018 22:58

J73a31n 95D60l30o86u40h10ý 7724359370809

Pokud je to atmosfera bez turba a primeho-vstriku, pak servis takoveho motoru nic nestoji a pri normalni rocni udrzbe najede vklidu 200 az 250 tkm. I kdyby se ten motor vysypal kompletne, tak jeho generalka bude u 4 valce max 20 000kc. U dieselu se clovek dostava na castku okolo 100 000kc za generalku Rv

0/0
3.7.2018 11:26
Foto

V84í36t 40C95h45a43l30u84p41a 6798742420372

Obecně malé auta s benzínovými motory (bez turba a dalších nesmyslů) se nekazí, jezdí spolehlivě a narozdíl od turbodieslů mají tichý kultivovaný chod (obzvlášť těch starých, to jsou strašné chrchtající sazomety :-)))

0/0
2.7.2018 6:14
Foto

V21í61t 28C93h36a65l71u77p34a 6338972270272

"chrochtající" oprava

0/0
2.7.2018 6:15

L45u75k95á42š 74K89m50e30n47t 5159397624660

Jop kolega ho má v dieselu a zimě, když přijíždí do práce, tak je slyšet snad už 200 metrů od firmy ... kadla kadla kadla ... a tak dál :)

0/0
2.7.2018 7:49

J77i80ř14í 66J93u55ř62i33c19a 2358223151

Výborné auto. Já byl spokojen. R^

+3/0
30.6.2018 17:59

I45g68n64á13c 59D12i42v77i27š 1961539873974

Já osobně bych si koupil nějakou Felicii z limitované edice. Rozhodně nebude dražší a má větší potenciál, že z ní bude veterán.

0/−4
29.6.2018 20:04
Foto

M14i84r91o17s72l55a88v 41S69t87e90i72n67e39r 4520632930356

Škoda má výhodu v solidnějším provedení brzd a řízení. Fiaty použíívaly alespoň v minulosti mizerná ložiska, i klouby řízení nestály za moc. Také sice nebyly drahé jako díly, ale práce je dnes už drahá.

0/0
2.7.2018 8:41
Foto

H50o83n37z38a 30T84r27u87s12i96n84a 9480790360266

Návrh na další článek ojetina za jeden plat: deset felicií :-P

+3/0
29.6.2018 13:23

J67a88n 69D70l26o45u78h32ý 7734759800739

Radsi koupit Corsu nebo Agilu z roku 2003 a novejsi. Ty auta nalitaj bez obtizi 250 tisic R^ a dily na to auto dnes jiz nic nestoji. Jsou to take jednoducha auta, ale narozdil od fiatu reznou o dost mene a hlavne na mistech, ktera nejsou "nosne" casti automobilu, takze se auto "nerozpuli" pri prvnim vetsim tukanci ;-D

0/−3
29.6.2018 10:38

S39t90a72n88i23s33l71a13v 13N70ý74v63l16t 2884845523

nene, taková fabie je mnohem lepší.

+1/−5
29.6.2018 7:18

Š91i56m30o17n 63M56a98r50t81y92n76e89k 7703615633626

Ano je lepší a proto si jako ojetina drží vyšší cenu než Punto (tak jako Toyota Yaris, Vw Polo....).

0/−1
29.6.2018 9:05

P48a21v86e95l 39Š17e70d25l18b33a22u96e23r 7158641362605

Tak pokud jde o pohodlí, Punto má podstatně lepší sedadla. Měl jsem ho půjčené a bylo fajn. Fabia mi zničila záda. Mnohem lepší je Punto.

+1/0
30.6.2018 13:01

D35a40v27i54d 73H20o82l91m31a16n 2308557817419

Jojo. Hlavně s HTP motorama nejsou žádné problémy, na rozdíl od poruchových FIRE ve fiatu....;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
27.7.2018 15:06

Najdete na iDNES.cz