Diskuze
Ve Francii od července maximálně osmdesátkou. Místní bojují s nehodami
Děkujeme za pochopení.
M90a55r96e32k 65P65o14s50p97í53š29i23l
Spíš to bude mít opačnej efekt. pokud jedete 70-80 tak už je to taková pohoda,že se začnete věnovat jinejm věcem,než jen řízení auta. Klasika!!! Pozornost řidičů klesne ještě víc. A spotřeba!!! No to bych se divil. Velké procento aut má 6-kvalt a zbytek 5 kvalt. Budou se ničit 2-hmoťáky u dieselu a jiné komponenty. A zpřevodování je taky dané. Takže řidič s autem s 6 kvaltem ho nikdy nepoužije,pokud nebude jezdit po normálních silnicích. Na eko to taky příznivej vliv mít nebude.Motor bude běžet mnohem déle.Lidi stráví v autě mnohem víc času. To je vytloukání klínu klínem. Nehodovost stoupá,tak nejjednodušší a nejlevnější je snížit rychlost,místo toho aby investovali(i třebas stát)do pořádné výuky a řidičských dovedností,tak raději volí jinou cestu. Kdo cestoval třebas skrz Norsko mi dá za pravdu. Jet 80 je už fakt vopruz. Ideálně na 1.třídě silnice 100km/h-110. Ostatní 90. Dálnice klidně 160km/h.Fakt jde jen o to,jak se řidiči věnujou řízení a nedělají u toho spousta jinejch věcí..
J70i17ř17í 34S18c63h25w59a10c64h
Při 80km/hod točí běžný diesel na nejvyšší stupeň cca 1500 otáček, turbobenzín cca 1800 atmo-benzín 2000-2100 otáček, takže ho lze naprosto bez problémů zařadit a používat.
R12o84b53e34r70t 58M69a12t16u19l42a
Mi je to jedno ať si v té muslimské diktatuře dělají co chtějí, jenom ať si to nechají pro sebe a netahají to jinam
J77i91ř31í 12S35c87h10w19a19c81h
a kam by to tak mohli Frantíci tahat? Snad k nám?
M91a88r33t88i70n 80J69e35l54í68n75e36k
Ono by možná stačilo, aby trochu zlevnili jejich prázdné dálnice a lidi by nemuseli jezdit tolik po okreskách.
M16i94r46o21s40l43a91v 38K50u23c13e37r39a
"Jede-li auto rychlostí 80 km/h, stačí před překážkou zastavit. Pokud jede devadesátkou, narazí do ní o rychlosti minimálně 50km/h"
Koukám, že ta debilní formulace tam pořád zůstala. Správně to mát být samozřejmě takto: Pokud auto, které jede rychlostí 80 km/hod, stihne zastavit před překážkou, pak auto, které jede 90 km/hod ve stejné situaci, do překážky narazí rychlostí minimálně 50 km/hod.
M24i13c15h38a37l 59C89h55a66l19u95p30a
Ten výpočet by mě tedy zajímal, pokud jede o necelé 3m/s rychleji, tak mi přijde rozdíl koncové rychlosti 50km/h trochu vysoký. Možná do toho berou i čas, než člověk vůbec zareaguje a začne brzdit, takže to rychlejší auto brzdí na kratší dráze.
P45a98v77e98l 76N60e50v65e50č85e36ř64a24l
Tak že nyní z tříválců (pure tech) přejdou na dvouválce, to bude bohatě stačit.
J77a64n 96T27a18r84a80b48a
Mohli být ještě přísnější. Většina velbloudů 80kmh nezvládne. Jinak ten výpočet rychlosti nárazu je samozřejmě úplný nesmysl.
V84i50k90t94o43r 24Š38e73d61i62v70ý
Tak letos to bude ve Francii masakr, takže na dovolenou až tak z dva roky, to už je to největší nadšení přejde a zase bude možné jezdit přiměřeně.
L87u37d75v49í24k 79G92a72j74d34o40š20í34k
Když tak čtu v diskusi jak se tu většina lidí rozčiluje, tak už se těším na autonomní auta. Ta totiž budou takhle jezdit furt a i kdybyste se roztrhali vzteky, tak nepřidají.
M79i69c46h50a24l 32K61o32z13d50e67r26k32a
Jednu věc nechápu. Proč se v český diskusi rozčiluje 300 lidí nad snížením max. povolené rychlosti ve Francii? To omezení se nějak týká ČR? ...nebo mají nějaké omezení ti diskutující?
Obratem dodám tři připomínky:
1) To omezení podle mě JE blbost. Stačí letmý pohled na statistiky. Např. ve Švýcarsku mají mimo obec 80 km/h (což místní diskutující asi nepostřehli) a přitom maji vyšší úmrtnost na silnicích než Němci se 100 km/h
2) Je to sice blbost, ale nás řidičů se to ve finále dotkne jen minimálně, protože 90 km/h se nedá jet všude, kde je to dovolené. Zítra si to ještě ověřím v praxi, ale 320 km trasu (65% okresky) kterou běžně jezdíváme za 4h30, bych měl teoreticky ujet nejvýš za 4h45. To je teda změna. Maximální rychlostí totiž člověk čas neušetří. Naopak mě vždycky nejvíc štvou "spěchači", kteří na rovinkách přidají na 100 km/h a v zatáčkách, kde se dá bez problému jet 70-80, brzdí na 50-60. Zdržují a špatně se předjíždí.
3) To omezení se mi nelíbí, protože se akorát vyhodí státní peníze za výměnu dopravního značení. Že bych se kvůli tomu ale musel stavět na hlavu, to ne. Sice se mě to dotkne, ale nejsem Francouz, takže o tom nerozhoduji a rozhodně nejsem v pozici, abych za to frantíkům nadával.
P33e70t27r 11B24á82č47a
Protoze jeden to zacne a ostatni myslitele se toho chytnou.
M24a22r15t24i53n 40B66a19ž89a24n93t
Snížení rychlosti=zvýšení vybraných pokut.
L93u27d30v90í27k 89G34a35j90d27o70š69í33k
Rovnáse tam být nemůže, protože nepočítáte s neznámou proměnnou - "chování řidiče", která stojí mezi tím.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej stavebního pozemku 1 516 m2 v Hroubovicích
Hroubovice, okres Chrudim
2 347 100 Kč