Diskuse k článku

Volkswagen pracuje na splnění emisních regulí, vyrobená auta zatím uloží

Téměř dostavěné letiště Willyho Brandta, které se nakonec možná bude muset zbořit a stavět znovu, teď našlo dočasné využití. Německý koncern Volkswagen tam uloží auta, která zatím nebude moci prodávat. Zásoby nedobrovolně vytvoří také Škoda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P50e20t63r 65Č43e65r12v64e56n24ý 3936129567459

Nejnižší spotřebu má ten, kdo nejezdí. Na to zákonodárci ještě nepřišli, tak prudí výrobce automobilů, ale věřte mi, budoucnost je v něčem úplně jiném. Co třeba emisní povolenky pro každého občana?;-)

+1/0
3.8.2018 10:10

M39a27r61e55k 51H76r47u28b23y 6277972921598

Tohle je strasne slozity system slouzici jen k uspokojeni bruselskych byrokratu.

Bezny zakaznik se s pribliznou spotrebou spokoji, zatimco bruselista musi presne vedet, z ceho vypocitat pokutu:-PEURv

0/0
12.7.2018 15:38

Z41d81e79n28ě45k 98D64u56f88e44k 2224474728

Hm, jsem zvědav jak dlouho je tam budou chtít skladovat na rozpáleném asfaltu, sice nakonzervované, ale vystavené všem povětrnostním vlivům. To ty auta pak budou za skladovou cenu, která bude nižší než rovnou z továrny ne?

0/0
12.7.2018 9:53

M62a24r11t85i58n 33H25r18o17u19d52n44ý 5677262634317

Nakonzervované? A čím? Zkrátka koupíte 3-4 měsíce starý opršený auto, tak to je.

+1/0
28.7.2018 7:30

P96e46t67r 50Č16e70r82m75á95k 9578135919870

Až na ten nesmysl že by se wltc mnohem více blížil reálnému provozu (nic takového neexistuje, je to opět jen uměle sestavený cyklus stejně jako nedc), celkem ok R^

0/0
9.7.2018 21:35

D49e82n49i18s 78H23u32m27l 4362675735766

nedc byla pro emise totalní kravina, přežitá o víc než 10 let

+2/0
9.7.2018 21:48

P50e33t72r 36Č82e76r81m11á35k 9908975539950

To je možný, byť termín přežitá není na místě - to s časem moc nesouvisí, lidi jezdí stejně.

0/0
9.7.2018 22:31

P66e91t41r 34H88a10r29i33p29r67a36s13a36d 88H12a40j14i70č 5771936723640

Nesmysl je NEDC (New European Driving Cycle), který platí od roku 1970. Jak může být něco new, když je to staré 50 let? Jiztě uznáte, že určitými změnami a vývojem mezitím motory proběhly, ale měří se podle zastaralé metodiky a říká se jí nová. ;-D

0/0
9.7.2018 23:03

J46i20ř48í 22S79c31h90w62a57c83h 8948214228316

NEDC se postupně ještě modifikoval, podle wiki proběhla jeho poslední aktualizace v roce 1997, takže nikoliv 50 ale "jen" 20 let ;-)

+1/0
9.7.2018 23:23

T90o91m46á66š 53V53a30l65d46e33r 7563870789

Stačí!!

0/0
11.7.2018 9:25

P69e31t30r 29Č59e33r11m55á31k 9848765309970

Nedc je označení měřící sekcence, s motory to nemá co dělat. Proto ani na jeho stáří (které není tak velké jak uvádíte, poslední verze byla stará jen okolo 20 let) není relevantní. A za posledních 20 let se teda na stylu ježdění nezměnilo nic, takže tam nebyl důvod cokoliv měnit.

0/0
9.7.2018 23:58

T41o66m19á51š 18V24a75l80d48e21r 7333200499

Tak kde se pokřivil pohled na měření a pozvolna rozevírající nůžky mezi měřenou a skutečnou spotřebou a tudíž i vypouštěnými emisemi?;-D;-D;-D

0/0
11.7.2018 9:27

P29e43t79r 72Č25e64r90m51á30k 9418375649440

Nikde, neexistuje definice skutečné spotřeby. Někdo se tou svojí blíží té normované více, někdo méně, což mimochodem platilo i když se udávala ještě při konkrétních rychlostech...

0/0
11.7.2018 21:47

T87o20m75á69š 17V69a46l54d21e63r 7563930259

Jste asi mladý. Protože u EURA 1-2 bylo běžné mít spotřebu dle udání výrobce. Alespoň vždy jsem vlastnil vozy u kterých to nebyl problém. U Euro 5 už není možné dosahovat spotřeby dle letáku z dlouhodobého užívání vozidla.Některá vozidla nyní dosahovali až 45% rozdílu a to se vědecky měřilo. Žádné pouliční kecy. Nyní jezdím s vozem Euro 3 a s ním tu spotřebu mám dle dané specifikace výrobce tak akorát na hraně, ale s vozem Euro6 ani jeden rok nedosahuji na hodnoty výrobce. Přitom zajímavé je, že hodnoty nejsou ve velkém rozptylu a patřím dle srovnání k těm kteří mají nejnižší spotřebu na daném voze. Mě to ukazuje je jediné. Výrobci v laboratorních podmínkách dokázali laboratorně podmínky přiblízit k teoretickým hodnotám čím dále více. Ale tyto měření už s normálním používáním vozidel nemají nic společného, takže vypovídající hodnota těchto měření je čím dále více o ničem pro normálního uživatele. Zůstala jen potřeba vykázat přesný objem vypouštění co nejmenšího množství CO2 v laboratoři. Jinak souhlasím, že záleží na cihle na pedálu, ale to jsme zase v jiném pohledu na styl jízdy apod. Když jsem si užil jízdy i u 1,4 jsem měl průměr 12litrů/100km.

0/0
12.7.2018 17:25

P42e21t96r 30Č19e96r18m20á13k 9678745579690

To je ale především váš individuální problém, holt máte těžkou nohu ;-) Stačí se podívat na různé zdroje a je evidentní že kvanta řidičů naopak nemájí problém se i dnes vejít do normovaně spotřeby. Je to přesně o tom co píšu - nic jako průměrná reálná spotřeba neexistuje, vždy je to jen umělý model cyklu do kterého se vejde více či méně řidičů. Samozřejmě souhlas že primární snaha je vykazovat co nejmenší emise bez ohledu na reálnost jízdy, ale to je věcí té metodiky, výrobce to jinak udělat nemůže. Pak v tom hraje x proměnných typu styl jízdy a konfigurace motoru (downsizingové motory mají obrovský rozptyl spotřeby v závislosti na stylu jízdy a zátěži) atd atd...

0/0
13.7.2018 11:07

T21o38m55á21š 34V81a86l72d36e65r 7153770139

Nemám těžkou nohu když mám o 1/2l menší spotřebu než ostatní na sprintmonitoru.-;-) u Eura 1 - 2 - 3 není problém, ale u Euro 6 ano .JSTE ODBORNÍK.;-D;-D;-D

0/0
16.7.2018 20:54

P62e73t93r 18Č78e32r77m10á32k 9788535109310

Děkuji za potvrzení ;-)R^

0/0
17.7.2018 14:23

M39a55r34t83i51n 10K22o46u57š17a 6985104394

Nevím jak vy, ale já budu volit toho kdo vytáhne proti zeleným fanatikům.

+12/−4
9.7.2018 20:34

P74e17t51e15r 55S91i52v16ý 8430440253944

gratulujem, ved nevadi, ze nase/vase deti budu zit v smogu ako v Cine

0/−1
19.7.2018 9:24

R87o52b78e68r88t 58M11a20t12u51l40a 8487529236155

Přežili jsme fašisty, komunisty, ale u zelených začínám mít obavy...

+19/−2
9.7.2018 18:40

P64e66t15r 66H94a17r49i57p70r57a27s33a61d 56H25a94j21i18č 5871626563430

Zelení s tím nemají vůbec co dělat. Je to jako s Babišem a Malou. Fixlovali nebo nefixlovali?

0/0
9.7.2018 23:05

J77i67ř57í 96S88c36h32w76a13c62h 8418864868496

...neboj, přežiješ díky zeleným....

+2/0
9.7.2018 23:25

J38a77n 30V86a48l93o18u21c71h 6352497638860

No jo, důležité jsou tabulkové hodnoty na hraně fyzikálních zákonů. Že protahováním uzavírek a jiných omezení v kolonách vznikne emisí mnohonásobně více nikdo neřeší...

+10/0
9.7.2018 18:12

A55l29e39š 63J59a57n31á88č46e18k 3973284236343

Být VW tak vyrabím v Africe nebo někde mimo EU staré klasiky jako Golf III, Pasat B4, Transporter T4 s starýmí vychytanými motory, asi bych přidal na výbavě. Do EU bych to dovážel a prodával jako ojetiny s 10 km na tachometru, na ojetiny emisní předpisy neplatí (mimo výpalného apod.).

+1/−2
9.7.2018 17:00

J93i54ř63í 91S74c69h75w66a42c87h 8118244628356

na ojetiny platí emisní předpisy platné v roce výroby a ještě k tomu zaplatit clo....

a 10 km na tachometru není opravdu ojetina....

+1/0
9.7.2018 17:29

J65i95n32d56ř35i48c75h 56Š73k97o80p38e64k 4605901690315

je rozdíl v možnosti dovézt ojetinu z EU a ze země mimo EU.

+3/0
10.7.2018 6:46

A35n68t24o65n17í43n 74S92v20o88b85o50d62a 3454943959322

VW vyrábí mimo EU trochu jiná auta, podle požadavků dané země, klasický brouk přestal vyrábět v Mexiku v roce 2003

+1/0
10.7.2018 20:57

J50a84r50o92m73í58r 46H80l64u20b45e14k 2256750724661

Nechte stát milión vyrobených aut několik let na parkovišti, tam žádné "nepovolené emise" nevyprodukují, ale v průměru se vejdete do nějakých, nesmyslných limitů. Soudruzi europoslanci a vůbec veškeří eurounijní potentáti by si měli konečně uvědomit, že perpetuum mobile neexistuje.

+1/−5
9.7.2018 16:26

M42i88r92o21s10l88a88v 81K41u37c86e69r33a 4457450437681

Zajet si na vylet do nejakeho velkeho mesta v Cine, at vidis, jak vypada svet "bez nesmysnych limitu"

+3/0
9.7.2018 16:28

J38a50r83o79m74í60r 20H76l84u51b32e38k 2876940234231

Byl jsem na Filipínách, to mi stačilo, ale ty limity musí být realistické.

+3/−1
9.7.2018 16:30

J83i29ř56í 11S83c31h61w95a68c60h 8458704768576

současný problém není v tom, že by ty limity neplnily.

+3/0
9.7.2018 17:30

J29a74n 12Č45e86r34n88ý 8850660374811

Na letišti, ze kterého se nesmí létat, se skladují auta, která nesmějí jezdit. V Číně se jistě plácají do kolen, když vidí, jak jsou ti Evropané blbí.

+26/0
9.7.2018 16:25

M43i25r46o65s52l53a42v 73K56u48c25e87r42a 4837160887871

Cinane maji zase kompletni nová mesta, kde nikdo nežije ;-D

+6/0
9.7.2018 16:29

M21a23r24i49a98n 37K32a57r36a51b18a 4873331960612

Oni by aj žili, ale nemajú na to. :) Oni to špekulatívne kupovali, ale cena je teraz privysoká aj na európana

+2/0
9.7.2018 18:16

P28e28t50r 16Č24e39r25v17e13n95ý 3306189137859

To se nedivím, že jim neustále roste HDP rapidním tempem. Oni má prostě své pětiletky a jedou. Však to známe;-D

0/0
3.8.2018 10:06

J68i60ř80í 45S11c73h53w23a42c43h 8868234188266

Číňan dusící se 5 dní v týdnu ve smogu, se určitě do kolen moc neplácá...

+2/0
9.7.2018 17:33

M11a34r85i32a51n 62K69a23r43a98b73a 4573941160212

Tá fotka, s autami nejako nesedí. Škodovky a ani koncern nevyrábajú autá takýchto tvarov, obvzlášť tie menšie. Vyzerá to ako Toyota Aygo alebo Yaris. Rozhodne sa nejedná o VW Group. ;-)

0/0
9.7.2018 15:55

J52i78ř28í 28S71c66h90w36a52c32h 8328184148846

vždyť je to tam napsaný.....;-)

+1/−1
9.7.2018 16:02

M16a28r10i31a98n 15K78a20r97a65b49a 4253551270802

Pod prvou je TPCA pod druhou ŠKODA, a je to fotka toho istého! ;-)

0/0
9.7.2018 17:17

S70t52a78n46i12s89l64a67v 93R45o58s20e96c42k98ý 9285549651389

Proboha, kdo vymyslel takovou stupiditu?

+1/0
9.7.2018 15:52

J36i80ř73í 35E94r11b41e41n 1803614786557

Projděte si diskuse pod obdobnými články za podlesních pár let a všude naleznete spoustu rozumprdů, co se rozčilují nad tím, že existující jednotné (!) zkušební normy jsou k ničemu a že by se auta měla testovat jen v reálném provozu. Jenomže každý považuje za reálný provoz něco jiného - tu denní poskakování v kolonách 5 km tam a 5 km zpět, tu třicetikilometrová štreka podhorskými okreskami, tu pendlování mezi Prahou a Plzní...

No a tak se (mimo jiné i kvůli těmto hlasům) automobilky dohodly na novém, reálnějším způsobu měření emisí, a poslali ho vejš politikům ke schválení. Jenže opět to lobbisté trochu nedomysleli a upletli tak na své zaměstnavatele pořádný bič.

+1/0
10.7.2018 0:30

O21n72d55ř81e78j 53V71a12š94a51t59a 5156842501937

Jak je vidět na skupině PSA, že když se chce, tak to jde i s předstihem. Co to tedy říká o skupině VW? Je to banda lemplů nebo mají moc kombinací převodovek, motorů a výbav? Zřejmě ne řádově více kombinací než ostatní výrobci. Do teď se to fixlovalo jak se dalo, uváděné výsledky například spotřeby byly v některých případech i o desítky procent pod reálem. Konečně budeme znát skutečnou spotřebu a emise.

+4/−2
9.7.2018 13:57

P80e77t97r 47H94o59r26á89k 1989953279824

Asi je zaskočilo, že nenašli způsob, jak to obejít.

+7/−1
9.7.2018 14:01

O45n69d57ř82e15j 25V89a46š46a50t60a 5296732811627

Zřejmě. Fixlovat už to asi moc nepůjde. O změně se ví alespoň měsíce dopředu, ale spíše ještě déle. Nebyl problém se na to připravit, když jsou připraveni jiní. VW měl problém s homologací již v minulosti, například s Multivanem T6 na podzim a v zimě 2017.

+1/−1
9.7.2018 14:05

J42i84ř30í 67S49c54h16w59a63c82h 8248824948936

jestli to nebude tím, že jen kombinací motorizací a převodovek mají asi tak 2-3x více....

+4/−1
9.7.2018 16:05

D82a56v84i61d 70K35n41a46p67e53k 8887944136575

Koukám, že německá vláda ví, jak podpořit vlastní firmy.

+8/−4
9.7.2018 12:48

J40i26r77i 72F22i95n83k 1142780389763

Jenže o tom rozhoduje celá EU, nejen německá vláda. Pozice německá byla proti přísnějším regulacím, ale bylo přehlasováno.

+4/−1
9.7.2018 13:50

M37i38l19a93n 10G90r42o93s52s 2637932758679

Kéž by homologaci neprošli 

+1/−19
9.7.2018 12:08

Š13i56m30o95n 27M75a77r54t51y58n29e46k 7143505693986

A co by to mělo za význam?

+11/−1
9.7.2018 12:11
Foto

I20v77a76n 56K84o42p96t31a 5517662621567

No jen co by jste pak říkal až by vám hrozilo propuštění z práce, snížení platu atd. Na Německo a tedy i na nás by to mělo zásadní Hospodarsky vliv.

I zastavení výroby jen na par měsíců.

+9/−1
9.7.2018 12:20

Najdete na iDNES.cz