Diskuse k článku

Nejmenší Audi přišlo o diesely a přidalo na agresivitě a digitalizaci

Audi po osmi letech mění nejmenší modelovou řadu A1 Sportback. Agresivnější vzhled doplňuje paleta výhradně zážehových agregátů s vrcholným dvoulitrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T92o94m23á20š 96B26u83r34a 2344384290405

Nechápu, co některé zákazníky pudí k tomu, aby si pořizovali tuhle kategorii nákupních košíků. Tedy kromě záměru si to přibližovadlo na nákupy a pochůzky po městě opravdu pořídit - tam je to opodstatněné.

Ale z hlediska pohodlí a hlavně pak (ne)bezpečnosti je koupě takového přerostlého angličáka coby hlavního rodinného přibližovadla zcela nepochopitelná. Jinak odklon od dieselové motorizace považuji za logický a správný. Ovšem ne ve formě takových zhůvěřilostí, jako je tříhrnkový motor. Brrrrr...

0/0
14.7.2018 23:33

J79a43k57u95b 88F25e74i52f74a17r 7469349626519

jako auto do města je to super. Chvilku jsem jezdil to 110kW verzí a jede to pěkně.

0/0
15.7.2018 10:48
Foto

T49o78m54á65š 33B79u44r84a 2244884150545

Jak už jsem napsal: jako pomocné (druhé, třetí) auto v rodině - prosím. Ovšem že to jede pěkně? To těžko. Bentley Mulsanne, Rolls-Royce Phantom, Mercedes-Maybach, to jsou spolu s dalšími vozidla, o kterých lze bez uzardění a nadsázky napsat, že "jedou pěkně". Ale tříhrnkový vibrátor ve kterém jsou si řidič s případným spolujezdcem nucení si připomenout prenatální období svého života? O takové hlouposti mne prosím nepřesvědčujte.

Nehledě na životnost takové pohonné jednotky, jenž díky vibracím a nutnosti neustálého vytáčení, bude značně diskutabilní.

0/0
16.7.2018 6:01

J57a20k18u96b 61F80e73i75f47a44r 7329579306949

Tohle je článek o malém autě, tak proboha proč sem taháte Bentley a kdovíco a snažíte se to srovnávat???

Jen jedna oprava, měl jsem tam 1.4 TSI 136kW.

+1/0
16.7.2018 8:01
Foto

T81o79m61á84š 58B87u57r55a 2764144780685

Je to sice článek o malém autě, leč já reaguji na Váš příspěvek, resp. na výrok v něm uvedený, že "to jede pěkně".

Pokud se totiž o mnou uvedených šlapohybech dá říci, že mají solidní jízdní vlastnosti, rozhodně se ta samá kvalita - z objektivních důvodů -nedá přičítat matchboxovým povůzkům. Jinak řečeno: nelze tvrdit o diskutovaném autu, že jede pěkně, pokud existuje libovolný povoz, který "jede" o mnoho lépe.

0/0
16.7.2018 15:54

J14i48ř95í 94S29c67h90w44a66c63h 8448764558646

Tak třeba "jízdní vlastnosti" VW Polo, i20, Fabie jsou v některých ohledech lepší než u Bentleye nebo RR, proto se z těchto aut odvozují rallye speciály. Speciál odvozený z RR Phantom by neměl šanci.;-)

0/0
16.7.2018 17:03

J60i85ř13í 14S56c96h44w38a97c64h 8328384408276

co sem pleteš ty downsizingový sračky bez motoru. Auta s motorem (viz odkaz) se přestaly vyrabět už před 2. světovou válkou. ;-)

https://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=auto_ojetiny&c=A150204_124728_auto_ojetiny_fdv&foto=FDV590b82_DSC02039.JPG

0/0
16.7.2018 9:12

L95a12d43i13s27l91a76v 34K79a51l25o63u66s 7855386271450

Záleží k jakému účelu auto používáte. Mimochodem asi z fyziky znáte, že F=m*a (síla rovná se hmotnost*zrychlení) . Vozy formule 1 váží taky 600 kg.

A když to s tím svým Maybachem s plné rychlosti napálíte do TATRY se 14 tunami štěrku, tak Vám nepomůže ani svěcená voda.

0/0
16.7.2018 12:40
Foto

T84o39m92á37š 70B51u72r56a 2814334750505

Nejsem si jist, zda-li je toto reakce na nějaký můj příspěvek - ale dovolím si předpokládát, že ano.

V tom případě tedy děkuji za osvěžení již zasutých znalostí z elementární kinetiky. Ovšem nějak nechápu smysl Vaší poznámky, neboť já - zřejmě k Vašemu nemalému překvapení - automobily nepoužívám k "napalování do TATER se 14 tunami štěrku". Já je, pravděpodobně narozdíl od Vás, používám k přemísťování své tělesné schránky mezi dvěma místy. A to ne pouze na vzdálenost o dva bloky dále.

P. S.: Ten Vámi přisouzený mně Maybych není můj (kéž by) - ve skutečnosti cestuji mnohem skromněji.

0/0
16.7.2018 19:19

J41a72n 89T37a73r47a64b30a 4406586629879

25-30-35-40-45-50-55..... To už je míň pitomý to švindl označování BMW, lživě předstírající objem motoru. Kterej vachmajstr v Ingostadtu tenhle nesmysl vyplodil?

0/0
14.7.2018 22:47

J36a16k61u87b 91F39e57i98f79a28r 7479989476899

Nad tím jsem se taky už nekolikrát zamyslel, kdo tuto pitomost vymyslel8-o

0/0
15.7.2018 10:47

J35i59ř70í 56S45c68h11w82a47c78h 8358364928476

Zjistili na idnes, že označení 1.0 vyvolává v diskutérech naprosto iracionální asociace na dědečkovu - tatíkovu Škodu 100, tak si řekli, že s tím něco musí udělat ;-)

0/0
15.7.2018 21:51

J73a96n 15D35l76o14u10h63ý 7894839630519

Agresivni vzhled v kombinaci s litorym tri valcem za pul mega... no NEKUPTE TO!

0/−1
14.7.2018 15:44

M75i75r70o22s35l89a89v 83P22e14t59e83r23k93a 6869526681810

vzdycky kdyz ctu "agresivnejsi vzhled" v duchu si rikam "vice agresivity, to je na silnicich vzdycky treba..." - soferi se totiz nezridka chovaji presne tak, jak se jejich vozy "tvari"

+4/0
13.7.2018 20:36
Foto

T62o65m46á19š 34B81u23r21a 2324424880705

Já bych to viděl obráceně: zákazníci si vybírají - krom jiného - i dle vzhledu. Tudíž vyrovnaný řidič si pořídí tvarově sice něco nudného, za to však nadčasového a elegantního. To agresivní řidič preferuje u svého miláčka agresivní vzhled.

Ale je fakt, že je to jako s pejskaři: ti také, postupem času, nabývají čím dále, tím více podoby svého miláčka. U řidičů to asi bude něco podobného.

0/0
15.7.2018 0:01

Najdete na iDNES.cz