Diskuze
Fiesta ST má teď tříválec a je komfortnější. Na dravosti jí to neubralo
Děkujeme za pochopení.
M23a86r84t38i92n 98P28e95t59ř91í80k
Není "tříhrnek" 1,5 litru zbytečně moc?? Já bych raději litrový "dvouhrnek" s biturbem, co točí 15.000 otáček
J40i35ř86í 66S42c89h88w46a34c68h
proč zmiňuješ 15.000 otáček? Naprostá většina dowsizingových turbomotorů dává výkon při nižších otáčkách než třeba srovnatelná atmosféra
L93a66d29i44s82l40a11v 72K40a10l42o72u73s
Tříválec s 9-ti vyvažovacími hřídeli, proč ne. Ale já bych si to nekoupil.
P41e69t70r 87P50o22s11p93í75š33i67l
Pořád málo. Já si počkám na sportovní tříválec s odpojováním hned dvou válců.
J68a70r36o20s36l20a21v 17O41h60a28n30k65a
Fiesta ST má teď tříválec a je komfortnější. Na dravosti jí to neubralo
to je oxymóron jako prase
J93i19ř67í 26S32c28h91w48a66c60h
oxymoron je tvrdit, že pro dravost je důležitější počet válců než počet koní.....
J55a96n 70K12o48n33v32a73l28i43n60k74a
"nezvykle velký" 1,5 l a "iracionální odpor ke tříválcům". Stačilo. Auto dobrý, motor snad taky, ale tyhle tendenčí kydy si nechte. O fiestě si radši přečtu jinde.
J22i14ř90í 46S30c87h34w40a23c22h
Tak oproti většinovým tříválcům 1.0-1.2 je objem 1.5 opravdu "nezvykle velký"
a že je odpor k tříválcům iracionální dokazují zdejší diskutéři třeba tvrzením, že se ten motor ve 100 kkm rozpadne nebo že šlapadla by byla lepší, či přirovnáním k sekačce na trávu ....atd.atd......
J49i15n92d40ř53i83c70h 57Š41k29o11p19e80k
kolik to může mít životnost, když se motor o průěrném objemu oturbí na 200 koní
J22i64ř18í 72S82c19h85w10a85c14h
tj 133k/na litr.
Na běžnou Novou Fiestu s 1.0/140koní dostaneš od Fordu zdarma prodlouženou záruku na 7 let/200 000 km....
J35a85k97u13b 24F36e47i42f57a64r
Dravý tříhrnek.
Čeho se ještě v tom autoprůmyslu nedočkám
J19o17s79e47f 13M70i12k41u73l12í33k
Tak kolik lidí si to u nás koupí? 5 nebo 6? Za ty prachy drahota, ale hlavně, že se autor článku zadarmo v rámci P.R. projel.
T36o22m62á11š 73K43u88c58h83a58ř
Nechápu, jak TDI ochcávce může ještě po rozšíření tříválců někdo říkat chrochta. Protože jestli má něco nechutně chrochtavý zvuk, jsou to právě tříválce, když se jim jen trochu šlápne na krk.
T15o73m70á47š 63Z98e97m64a13n
Věřím, že z toho půjde dostat ještě větší výkon a že s moderními materiály to bude mít i slušnou životnost.
Čemu ale nevěřím je, že to bude mít lepší kultivovanost než 4válec a že to bude lehčí než atmosférická 1.6...o spotřebě nemluvě, tedy reálné.
p.s. 3válec 2takt by dávalo větší smysl.
J70i81ř38í 83S71c54h93w40a56c15h
lepší kultivovanost to samozřejmě nemá
stejně jako 4 válec nemá lepší kultivovanost jako 6 válec
aneb vše je tak nějak relativní
Majitelům H-D "nekultivovanost" jejich dvouválců příliš nevadí a propagátory kultivovaných japonských čtyřválců s tímto tématem pošlou do pr....
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...