Diskuze
Německo do konce září rozhodne o osudu špinavých dieselů
Děkujeme za pochopení.
Z95d38e37n53ě29k 38D79u71f19e51k
Já teda nevím, ale Audi vyrábí novinku, A6 novou tuším a tam se počítá s jedním benzínem a 5-ti diesely. VW Tuareg 2018 má v nabídce 3,0l 6-ti válec a opět diesel a další motor bude opět diesel a to 8-mi válec. Do toho si některá německá města vymýšlí další zákazy dieselových motorů. Nějak tomu nerozumím
J36i70ř11í 98S15c14h24w58a14c76h
jak prosté, Eura 6 se žádné zákazy týkat nebudou.....
P84e95t59r 20B89á34č65a
spinavych dieselu? ktere ubozak zas psal nadpis?
P60e41t71r 68H66o97r12á29k
Jak bys nazval stroj, který produkuje dvacetkrát víc škodlivin než jiný? Já špinavý.
P22e94t31r 37H29o37r89á84k
Myslím, že hodně lidí by mělo skončit v lochu a ty diesely ve šrotu.
P59e17t78r 88Č12e43r63m89á50k
Není důvod, žádná domluva automobilek nemůže mít vliv na to jaké fakticky platí normy. Článek je navíc o gpf ne o dieslech.
P73e66t66r 10Č77e26r63m93á72k
Zase zavádějící titulek a polovičaté informace. Chybí hlavní info - tímto případným manuálem (o rozhodnutí se nedá hovořit, vláda jedné země pochopitelně nemá žádnou možnost zasahovat do činnosti celoevropsky působících homologačních autorit) můžou být postiženy pouze vozy které mají dnes hmatatelný problém - takže třeba aut z dieselgate se to netýká protože ty jsou de jure v EU v pořádku a jejich homologace platí i v původních verzích.
Z toho plyne velice omezená efektivita ve vztahu k již dnes jezdícím vozům. Jiná věc samozřejmě je že se úřady mohou snažit tlačit na výrobce aby takové úpravy a svolávačky dělal dobrovolně (jako např. u dieselgate), ale to je zcela jiná rovina řešení problému.
V28í39t 46K82o68u71b98a
Většina to tu porovnává podle schématu, že jedou autem 10x do roka na chatu a 1x týdně na nákup do superhyper, takže nájezd okolo 5 až 7 tis ročně, ale v zemi je dnes milion firemních aut, co nalítají i 300 denně, tam už není o čem a nafta je jediné ekonomické řešení. Jezdit o 0,7 až 1,- Kč /km dráž u benzínu je v ten okamžik třeba 10 tisíc měsíčně rozdíl a to při 5-ti firemních dodávkách už je sakra díra do rozpočtu.
Sám najezdím 25k ročně a po 8mi letech zkušenosti s ropákem EURO5 už se mi nafta nevyplatí a minulý týden jsem šel do benzínu (jeden z posledních bez DPF), Problém je v tom, že že ten benzín je letos o 100 tis dražší, než před osmi lety ropák, takže stejně pro zákazníka to přinese jediné, dražší dopravu ke každému výjezdu.
P79e92t18r 92M31i83c48h94a21l
Já najedu 15 tisíc ročně a po 6 letech s naftou Euro 5 můžu říct, že se mi to sakra vyplatí. Pravda ale je, že jsem tu naftu koupil za cenu benzínu.
P98a13v21e45l 62S26o77b80o28t92k41a
Zákony platí pro každého - takže pokud bude stačit úprava software, tak ať stačí.
Pokud zároveň dojde ke snížení výkonu motoru, má zákazník právo na opravu nebo na odstoupení od smlouvy.
P44e29t43r 78M66i42c56h18a59l
Ona ta úprava softwaru není ani povinná. Auta mají platnou homologaci.
V88o32k50o55u95n 28V89l28a71d88i78m23i52r
Pred deseti lety se svet i Evropa zmitaly v krizi. Vlada CDU/CSU a FDP zavedla vykupne na stara auta, automobilky se pridaly se slevami a ejhle, Nemecko a s nim vetsina evropy byly zachranene. Dovedu si predstavit podobnou akci. Ona 18 let stara auta v Nemecku jsou opravdu uz jen vyjimkou.
J58a19n 12K61o64m64r74s40k63a
Mám doma starý (50let) traktor, s "neekologickým" motorem, přesto si myslím že vypustím do ovzduší méně spalin než jakýkoliv manažer.
Prostě jenom a pouze pro to, že s ním jezdím velmi málo, párkrát do lesa pro dřevo. Ale díky bionaftě měním neustále "prožrané" palivové hadice a trnu hrůzou co se kde jinde rozsype.
Ta ekologie musí mít nějaký smysl a ne ode zdi ke zdi a musí brát v úvahu kolik skutečně i kdo najede.
Pak tu máme zaoceánské lodě které pálí mazut a za jednu cestu vypustí tolik sajrajtu, že ani nevím kolik hodně moc.
O59d58s39t35r88a36n39ě44n72ý 32U63ž14i55v40a75t32e84l
O98d13s23t72r40a64n64ě24n83ý 47U16ž96i82v22a73t75e35l
R72o90b26e69r39t 62M87a36t26u55l58a
Souhlas, 15,- benzín a 30,- nafta jak v USA. Nic nezdraží a zároveň nebude v osobácích nafta, protože i nejúspornější nafta v malém autě bude mít náklady na palivo jak benzínová V6 v mnohem větším autě. (samozřejmě to platí při stejném stylu jízdy)
J48a12n 78S36t38e79h64l70i26k
Tak s oxidy dusíku mají desítky let zkušenosti američané (lasvegaský smog) . Proto u amíku ani nejsou naftaci rozšířeni . Ukazuje se jak je u nás zdeformován trh díky nepřímím daním.
J29a93r73o21m15í88r 32K46r89á20l
Ty nafťáky, co jezdí v USA těch oxidů dusíku moc nenadělají. Ty vznikají ve větším množství až v nových motorech.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč