Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Německo do konce září rozhodne o osudu špinavých dieselů

Německá vláda podle kancléřky Angely Merkelové do konce září rozhodne, zda budou u dieselových aut vedle softwarových úprav nutné rovněž úpravy hardwaru. Šéfka německé vlády je zřejmě spíše proti nutnosti hardwarových úprav.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

Já teda nevím, ale Audi vyrábí novinku, A6 novou tuším a tam se počítá s jedním benzínem a 5-ti diesely. VW Tuareg 2018 má v nabídce 3,0l 6-ti válec a opět diesel a další motor bude opět diesel a to 8-mi válec. Do toho si některá německá města vymýšlí další zákazy dieselových motorů. Nějak tomu nerozumím

1 0
možnosti
JS

jak prosté, Eura 6 se žádné zákazy týkat nebudou.....

2 0
možnosti
PB

P84e95t59r 20B89á34č65a

23. 7. 2018 22:11

spinavych dieselu? ktere ubozak zas psal nadpis?

2 1
možnosti
PH

P60e41t71r 68H66o97r12á29k

24. 7. 2018 9:12

Jak bys nazval stroj, který produkuje dvacetkrát víc škodlivin než jiný? Já špinavý.

0 1
možnosti

Není důvod, žádná domluva automobilek nemůže mít vliv na to jaké fakticky platí normy. Článek je navíc o gpf ne o dieslech.

0 0
možnosti

Zase zavádějící titulek a polovičaté informace. Chybí hlavní info - tímto případným manuálem (o rozhodnutí se nedá hovořit, vláda jedné země pochopitelně nemá žádnou možnost zasahovat do činnosti celoevropsky působících homologačních autorit) můžou být postiženy pouze vozy které mají dnes hmatatelný problém - takže třeba aut z dieselgate se to netýká protože ty jsou de jure v EU v pořádku a jejich homologace platí i v původních verzích.

Z toho plyne velice omezená efektivita ve vztahu k již dnes jezdícím vozům. Jiná věc samozřejmě je že se úřady mohou snažit tlačit na výrobce aby takové úpravy a svolávačky dělal dobrovolně (jako např. u dieselgate), ale to je zcela jiná rovina řešení problému.

0 0
možnosti
VK

V28í39t 46K82o68u71b98a

23. 7. 2018 17:44

Většina to tu porovnává podle schématu, že jedou autem 10x do roka na chatu a 1x týdně na nákup do superhyper, takže nájezd okolo 5 až 7 tis ročně, ale v zemi je dnes milion firemních aut, co nalítají i 300 denně, tam už není o čem a nafta je jediné ekonomické řešení. Jezdit o 0,7 až 1,- Kč /km dráž u benzínu je v ten okamžik třeba 10 tisíc měsíčně rozdíl a to při 5-ti firemních dodávkách už je sakra díra do rozpočtu.

Sám najezdím 25k ročně a po 8mi letech zkušenosti s ropákem EURO5 už se mi nafta nevyplatí a minulý týden jsem šel do benzínu (jeden z posledních bez DPF), Problém je v tom, že že ten benzín je letos o 100 tis dražší, než před osmi lety ropák, takže stejně pro zákazníka to přinese jediné, dražší dopravu ke každému výjezdu.

0 0
možnosti
PM

P79e92t18r 92M31i83c48h94a21l

23. 7. 2018 17:51

Já najedu 15 tisíc ročně a po 6 letech s naftou Euro 5 můžu říct, že se mi to sakra vyplatí. Pravda ale je, že jsem tu naftu koupil za cenu benzínu.

0 0
možnosti
PS

Zákony platí pro každého - takže pokud bude stačit úprava software, tak ať stačí.

Pokud zároveň dojde ke snížení výkonu motoru, má zákazník právo na opravu nebo na odstoupení od smlouvy.

0 0
možnosti
PM

P44e29t43r 78M66i42c56h18a59l

23. 7. 2018 16:49

Ona ta úprava softwaru není ani povinná. Auta mají platnou homologaci.

1 0
možnosti
VV

Pred deseti lety se svet i Evropa zmitaly v krizi. Vlada CDU/CSU a FDP zavedla vykupne na stara auta, automobilky se pridaly se slevami a ejhle, Nemecko a s nim vetsina evropy byly zachranene. Dovedu si predstavit podobnou akci. Ona 18 let stara auta v Nemecku jsou opravdu uz jen vyjimkou.

0 0
možnosti
JK

J58a19n 12K61o64m64r74s40k63a

23. 7. 2018 11:37

Mám doma starý (50let) traktor, s "neekologickým" motorem, přesto si myslím že vypustím do ovzduší méně spalin než jakýkoliv manažer.

Prostě jenom a pouze pro to, že s ním jezdím velmi málo, párkrát do lesa pro dřevo. Ale díky bionaftě měním neustále "prožrané" palivové hadice a trnu hrůzou co se kde jinde rozsype.

Ta ekologie musí mít nějaký smysl a ne ode zdi ke zdi a musí brát v úvahu kolik skutečně i kdo najede.

Pak tu máme zaoceánské lodě které pálí mazut a za jednu cestu vypustí tolik sajrajtu, že ani nevím kolik hodně moc.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
RM

Souhlas, 15,- benzín a 30,- nafta jak v USA. Nic nezdraží a zároveň nebude v osobácích nafta, protože i nejúspornější nafta v malém autě bude mít náklady na palivo jak benzínová V6 v mnohem větším autě. (samozřejmě to platí při stejném stylu jízdy)

0 1
možnosti
JS

Tak s oxidy dusíku mají desítky let zkušenosti američané (lasvegaský smog) . Proto u amíku ani nejsou naftaci rozšířeni . Ukazuje se jak je u nás zdeformován trh díky nepřímím daním.

0 0
možnosti
JK

Ty nafťáky, co jezdí v USA těch oxidů dusíku moc nenadělají. Ty vznikají ve větším množství až v nových motorech.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč