Diskuze
První jízda novým Fordem Focus. Zas jezdí skvěle a má zajímavou cenu
Děkujeme za pochopení.
P34a30v78e16l 54P77o18k33o31r90n12ý
Měli jsme Fordy 2 a máme 1 a jediný problém u těch dvou byl, že do nich vletěla škodovka, jedna odletěla zpátky do příkopu. Ford vyrábí auta stovky let a možná Ford není nejkrásnější, ale určitě je spolehlivější, než krásnější francouzská auta. A spolehlivost je u mě to nejdůležitější, k čemu je krásné auto, když jste s ním věčně v servisu.
M72i58r75o12s58l67a22v 12K61u68c28e29r95a
Rikat obecně, že ford auta jsou spolehlivější než francouzska auta je asi tak užitečné tvrzení, že když nesněží, musí být venku hezky.
M23i55l64a85n 24R64e43z96n67i79c46e10k
Vizuálně to nevypadá špatně, ale ty motorizace neslibují žádnou zábavu, spíš otravné řazení, aby se motor udržel v určitém úzkém spektru otáček, kdy mu nebude chybět síla, častou návštěvu čerpacích stanic a servisu. No a v plném obsazení s bagáží to bude v kopcích utrpení. Doba asi pokročila, ale nevím jestli úplně dopředu. Moje zkušenost s třívalcem 1.4 TDI PD z Fabie (vykuchaná 1.9 TDI) nebyla dobrá. Chybí mi stejně jako u nového Ceedu naftový 2.0 s výkonem nad 130 kW a ostrý benzín s turbem jako má koncern 1.8 a 2.0 TSI. Proč tomu vyvíjejí super podvozek, když hnací agregáty s výjimkou té silnější 1.5 a 2.0 nafta jsou tak na popojíždění po okrese...
J49i89ř24í 38S78c64h37w11a28c72h
Pověra č.1 - je to litr tak musí se furt řadit.
Proč by se muselo řadit, když od cca 1500-1700 (do 4000) otáček to má zátah dvoulitru?
Pověra č. 2.: Mám zkušenost s tříválcovým 1.4TDI, nebo 1.2HTP a to byla hrůza.
Ano to byla hrůza, TDI vibruje jak svinja, HTP nejede. U moderního benzínu 1.0 s turbem se ani vibrace (v tak velké míře) ani nedostatečný výkon (HTP) nekonají. Tyto motory s "klasickými etalony tříválců" v tomto směru mají společné jen to číslo 3 pro počet válců.
Ad kvalitní podvozek: I 100-125 koníkový motor rozjede auto třeba na 100km/hod a pokud se někomu nechce moc brzdit, tak se pro projetí zatáčky na okresce (tedy hlavně tam) hodí i kvalitní podvozek. "Zatáčky" na dálnici projede cokoliv v podstatě bez problémů.
M85a18r38c90e52l 38S59t90a64r12ý
Fordy jsou tuctový hnusný nepraktický a nespolehlivý low cost šunty pro socky, co chtěj mít pocit, že maj amééériku
P58a19v40e31l 53O47t17i35s68k
Zajímalo by mně jak jste k tomuto přesvědčení přišel, pokud vím tak říct , že mám ameriku, znamená zcela něco jiného a taky neznám nikoho kdo by si kupoval forda, protože je to americká značka. Ford svoje auta prodává celkem úspěšně mnoho let po celém světě, takže zas takové šunty to nebudou. Celkem by mne i zajímalo co vlastníte vy.
M76i15c77h38a11l 18K77o97l72o81v14r90a28t
Miliony tlačítek mi fakt vadí
M77a49r69e55k 56J33a22n14e47č75k25a
Ale jo, Focus konečně začíná vypadat k světu. Ty starší generace to byl hnus jak zvenku, tak hlavně zevnitř. Ten 1,5 litr ve 4válci ale nebude zrovna levný a ty předražené 3válce si můžou nechat.
J44i51ř40í 58S91c84h40w57a11c41h
Ve Fieste ST je 1.5 taky trivalec....
M51i67r17o78s36l81a73v 40S86t18e60i20n39e41r
Konkurence Fabie, která daleko rychleji rezaví. Pokud se jedná o německého Forda, z Leverkusenu, bývá kvalita montáže slušná. U výrobků Forda z Velké Británie by měli s autem dodávat sadu klíčů na dotahování nepořádně přitažených šroubů.
Britské Fordy také rezaví snad už na prospektu.
J93a59n 77J29o15r86d51a55n
Ale pořád je to FORD --> ForOneRepairDaily
R21o97b67e39r86t 49K73o87c77i21á39n
Hrdí majitelé fabií a oktávek, kteří nikdy neseděli v ničem jiném, napíší pod článek o fokusu nějaký stokrát omletý vtip jako fordem tam a vlakem zpátky, zalykají se u toho smíchem a alespoň na moment si připadají jako borci, kterým nestojí před panelákem nejtuctovější škodovka ale ferrari
V54l84a76d14i54s34l98a66v 14B31u52r15y18š10e31k
jsem měl dva fordy z 12 nových aut, které jem vlastnil a jediná kuga 2,0 TDCi 103 kW mě nechala ve štychu, ani renault, ani škodovka, ani fiat a ani nic jinýho, 1400 km od domova v Soluni jsem řešil na displaji vykřičník v trojúhelníku a pod tím nápis, engine malfunktion, s autem v záruce jsem přijel do opravny, kde museli cosi vyčistit a vyměnit na DPF, říkali tomu vaporizér a bylo štěstí, že jsem domu nejel vlakem
B71o42h74u88m78i69l 97P69r48o78c60h75á10z12k81a
A to ještě nevíte, že Ford chystá tříválec, co v nižších otáčkách jede jen na dva válce
V10l18a24d51i17s89l52a45v 92B48u60r11y59š12e67k
tak už s tím tříválcem dejte všichni pokoj, nikdo ti ho nenutí a když se ti nelíbí, tak si kup čtyřválec proboha, ten mají taky, to je tady jak u blbejch
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj