Diskuze
Pojízdné vraky i prémiová auta: ukrajinské silnice jsou plné kontrastů
Děkujeme za pochopení.
P52a14v44e18l 98R84e33z58n51i72c41e26k
chvalim ze u kazde fotky uz je individualni popis.. jen skoda ze ne jaksi konzistentni. jednou je napsana pouze kategorie vozidla, jednou znacka, jednou model a jednou i specifikace... autor ma zreme mezery ve znalostech a tak uvadi jen to co zna a neumi se dovzdelat.. to je teda novinarina
J92a28r39o36m46í32r 80Č81e29c96h
Mohu vas ubezpecit,ze po letosni navsteve Ukrajiny,velebim stav Ceskych silnic.Jel jsem na motorce,autem bych po skonceni cesty musel udelat go napravy.
R59a23d71e58k 16H33o92l98í91k
...problém ukrajinské dopravy jsou spíše nákladňáky (hlavně staré Kamazy), projížďka po takovém Lvově v oblacích černého dýmy a tankodromu v ulicích je opravdu zážitek...na druhou stranu kvalitní dálnice na Kyjev...tam se máme co učit....
D83a51n30i90e52l 81P80a22n67e27k
viz foto: Fakt traktor na plazi? A cim jinym by to meli upravit? Traktor je zcela idealnim resenim do mekkeho pisku.
P96e48t28r 39N54e54c31h45a50n77i98c65k51ý
Jakožto celkem pravidelný návštěvník západní Ukrajiny bych řekl, že se tam dají vyfotit zajímavější skvosty. Ale ubývá jich, na Ukrajině se také vozový park lehce omlazuje. Místní nám řekli, že nemají STK, zrušili ji a poplatky rozpustili do ceny paliva, aby se míň najezdilo a auta dýl vydržela. A pokud jde o ty zahraniční SPZ. Ojeté auto na Ukrajině je drahé. Je to jako pro Němce je drahá naše ojetina. U nich se počítá, že auto se 150k najeto bude sloužit ještě 10 let. Jen fyzika je překážkou, poptávka je, tak cena je docela vysoko. Proto nakupují (nebo jinak obstarávají...) auta v příhraničí, kde STK nutí lidi prodávat auta hluboko pod cenou. A protože s přehlášením je asi nepříjemná byrokracie, tak ty značky nechávají. Má to jednu výhodu. Už policajti nebuzerují podle SPZ, nepoznají jestli to je opravdu cizinec
M80i54c60h96a70l 13S75o56l88n85i91c44k54y
Na Ukrajině jsem často pobýval služebně a na autech mi nepřišlo nic divnýho, ano je tam více žigulíků a lad, ale když jezdí a nikdo to nijak neomezuje, tak mi to přijde normální.
Pane redaktore, daleko zajímavější by bylo napsat článek o ukrajinských toaletách a to zejména na venkově. Třeba i v restauracích. Máte třeba na oko nóbl podnik, samé ubrusy, obsluha v krojích, ale stačí přijít na záchod.
Tady je ten rozdíl rozhodně větší než u aut.
P38e31t29r 76N35e20c34h80a94n47i46c65k13ý
No neomzeuje...zkuste se na nějaké hlavní silnici nadechnout a rozdíl ucítíte. Vzpomínka na velká města 80.-90.let u nás.
A toalety jsou bída. V osobních vlacích místy i turecký záchod, voda netekla snad nikdy. I v rezortech je na 5 záchodů jen jeden normální.
V80l38a53d91i26m89i27r 98S49e46f90l
Snad kromě té veřejné dopravy (a na druhou stranu pak ty policejní vozy) vozový park srovnatelný s tím českým...
D84a20v18i90d 69P17ě61c36h
Před nějakými osmi dny jsem se vrátil z třítýdenní cesty západní Ukrajinou a přijde mi, že poslední dva články tady na iDnesu o řízení na Ukrajině mluví až trochu přehnaně nelichotivě. Jasně, tyhle pocity dost záleží na subjektivních názorech a objektivních zkušenostech, ale ty moje byly vesměs v pohodě - ať už se to týká silničního značení, řidičů nebo cest jako takových - ty byly v relativně dobrém stavu (když teda nepočitám ty spojovačky do horských vesnic v Karpatech, to je docela tankodrom...).
Taky na fotkách v tomhle článku nic extra zvláštního nevidím. V mnohém mi ukrajinský vozový park přijde podobný tomu u nás - všechno od starých rozvrzaných "vraků", přes normání současná auta, až po naleštěná luxusní esúvéčka. Jenom těch žigulů a volh tam mají trochu víc, my zas máme favority a felície.
J93i98ř25í 10P26o72k52o87r40n70ý
pane redaktore, je tak těžké zjistit značku a typ starších vozidel,?starý žigulík, zrezlý žigulík, starý náklaďák, autobus......
R85a17d23o40s66l32a47v 13J96a69n11ý27r
to se nevyplatí - málo znaků navíc
J54i87ř84í 37D90v24o12ř43á20k
Před pár lety u nás jezdil, a možná ještě jezdí, soukromník, který provozoval autodopravu s Tatrou 57 valník. Volant vpravo, rok výroby asi 1937.
A ty silnice?
Co takhle se trochu zastavit, rozhlédnout, a až potom napsat " článek" .
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...