Diskuze

Pojízdné vraky i prémiová auta: ukrajinské silnice jsou plné kontrastů

Na Ukrajině prakticky neexistuje střední třída. Žijí tam buď boháči, nebo lidé s nízkými příjmy. A tyto rozdíly zrcadlí ukrajinská auta. Vedle elektromobilu tu jezdí koňský povoz nebo rezavý žigulík. Špatné silnice si žádají auta typu SUV. Podívejte se, jaké modely jezdí po ukrajinských silnicích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chvalim ze u kazde fotky uz je individualni popis.. jen skoda ze ne jaksi konzistentni. jednou je napsana pouze kategorie vozidla, jednou znacka, jednou model a jednou i specifikace... autor ma zreme mezery ve znalostech a tak uvadi jen to co zna a neumi se dovzdelat.. to je teda novinarina

0 0
možnosti

Mohu vas ubezpecit,ze po letosni navsteve Ukrajiny,velebim stav Ceskych silnic.Jel jsem na motorce,autem bych po skonceni cesty musel udelat go napravy.

0 0
možnosti

...problém ukrajinské dopravy jsou spíše nákladňáky (hlavně staré Kamazy), projížďka po takovém Lvově v oblacích černého dýmy a tankodromu v ulicích je opravdu zážitek...na druhou stranu kvalitní dálnice na Kyjev...tam se máme co učit....

0 0
možnosti
Foto

J65i95ř57í 35E59r89b42e93n

12. 8. 2018 14:27

Co se chcete učit na Ukrajině? 8-o

0 0
možnosti

viz foto: Fakt traktor na plazi? A cim jinym by to meli upravit? Traktor je zcela idealnim resenim do mekkeho pisku.

1 0
možnosti

Jakožto celkem pravidelný návštěvník západní Ukrajiny bych řekl, že se tam dají vyfotit zajímavější skvosty. Ale ubývá jich, na Ukrajině se také vozový park lehce omlazuje. Místní nám řekli, že nemají STK, zrušili ji a poplatky rozpustili do ceny paliva, aby se míň najezdilo a auta dýl vydržela. A pokud jde o ty zahraniční SPZ. Ojeté auto na Ukrajině je drahé. Je to jako pro Němce je drahá naše ojetina. U nich se počítá, že auto se 150k najeto bude sloužit ještě 10 let. Jen fyzika je překážkou, poptávka je, tak cena je docela vysoko. Proto nakupují (nebo jinak obstarávají...) auta v příhraničí, kde STK nutí lidi prodávat auta hluboko pod cenou. A protože s přehlášením je asi nepříjemná byrokracie, tak ty značky nechávají. Má to jednu výhodu. Už policajti nebuzerují podle SPZ, nepoznají jestli to je opravdu cizinec :-)

2 0
možnosti

Na Ukrajině jsem často pobýval služebně a na autech mi nepřišlo nic divnýho, ano je tam více žigulíků a lad, ale když jezdí a nikdo to nijak neomezuje, tak mi to přijde normální.

Pane redaktore, daleko zajímavější by bylo napsat článek o ukrajinských toaletách a to zejména na venkově. Třeba i v restauracích. Máte třeba na oko nóbl podnik, samé ubrusy, obsluha v krojích, ale stačí přijít na záchod.

Tady je ten rozdíl rozhodně větší než u aut.

2 0
možnosti

No neomzeuje...zkuste se na nějaké hlavní silnici nadechnout a rozdíl ucítíte. Vzpomínka na velká města 80.-90.let u nás.

A toalety jsou bída. V osobních vlacích místy i turecký záchod, voda netekla snad nikdy. I v rezortech je na 5 záchodů jen jeden normální.

0 0
možnosti

Snad kromě té veřejné dopravy (a na druhou stranu pak ty policejní vozy) vozový park srovnatelný s tím českým...

3 0
možnosti

D84a20v18i90d 69P17ě61c36h

10. 8. 2018 0:10

Před nějakými osmi dny jsem se vrátil z třítýdenní cesty západní Ukrajinou a přijde mi, že poslední dva články tady na iDnesu o řízení na Ukrajině mluví až trochu přehnaně nelichotivě. Jasně, tyhle pocity dost záleží na subjektivních názorech a objektivních zkušenostech, ale ty moje byly vesměs v pohodě - ať už se to týká silničního značení, řidičů nebo cest jako takových - ty byly v relativně dobrém stavu (když teda nepočitám ty spojovačky do horských vesnic v Karpatech, to je docela tankodrom...).

Taky na fotkách v tomhle článku nic extra zvláštního nevidím. V mnohém mi ukrajinský vozový park přijde podobný tomu u nás - všechno od starých rozvrzaných "vraků", přes normání současná auta, až po naleštěná luxusní esúvéčka. Jenom těch žigulů a volh tam mají trochu víc, my zas máme favority a felície.

4 0
možnosti

pane redaktore, je tak těžké zjistit značku a typ starších vozidel,?starý žigulík, zrezlý žigulík, starý náklaďák, autobus......

6 0
možnosti
Foto

to se nevyplatí - málo znaků navíc

0 0
možnosti
Foto

Před pár lety u nás jezdil, a možná ještě jezdí, soukromník, který provozoval autodopravu s Tatrou 57 valník. Volant vpravo, rok výroby asi 1937.

A ty silnice?

Co takhle se trochu zastavit, rozhlédnout, a až potom napsat " článek" .

2 0
možnosti
Foto

Jo, to je dobrá pohádka ;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...