Diskuse k článku

Honda CR-V dala sbohem dieselu, poprvé je sedmimístná

Honda často staví svá auta jinak než ostatní. A není to jen netradičním designem. Například vytvoří od podlahy nové auto, které záměrně vypadá jako to předchozí. Pátá generace jednoho ze stěžejních modelů značky, SUV slavného jména CR-V, na rysy předchůdce jasně navazuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60a94n 75M97a30c21h91á63č 3707506603592

No,jestli je ta 1,5 tak ,,bezva" v benzínu,jako je 1,6 v biturbo naftě,tak potěš koště.Tchyně si koupila CR-V 2016 v naftě,a chtěla abych jí s tím odvezl 500km daleko v pěti lidech.Spotřeba 8 litrů,akcelerace slušná tak do 100,potom lempl línej.Auto jinak slušný,ale třeba infotainment je tak složitej,že to chce speciální kurz.

0/0
7.8.2018 21:55

D84a78n37i88e62l 65S15o54b36o59t84a 9229364556690

U podobných diskusí si říkám, kolik lidí je přesvědčených odpůrců nafty a kolik změnilo názor jen proto, že je v poslední době v kurzu nadávat na naftu.

+2/0
7.8.2018 13:53
Foto

V40í19t 36C80h59a25l56u14p42a 6868552120522

Mně stačí ty nesmyslně předražené ceny za opravy a hlavně astronomické ceny některých náhradních dílů - týká se hlavně dieslů. Perlička za vše: origo DPF filtr na Chevrolet Orlando stojí cca 107 tis.!!!! (to je půl ceny auta) Proto jsem se vrátil ke konstrukčně jednodušším (a stím související méně nákladná údržbou) atmosférickým benzínům. Pohádkám, že atmosféry žerou 11-12 l/100 se směju, my dokážem s MPV v benzínu jezdit za cca 8 po městě a 6,5 na delších cestách mimo město dálnice apod.

+2/0
7.8.2018 14:36

P19e21t50r 42P81e17t13r 6853922408373

Chevrolet se stáhl z Evropy a už tu nemá ani prodejní síť už pěknou řádku let. Je celkem logické, že v návaznosti na to zdražil servis i náhradní díly.

0/0
7.8.2018 14:45

V91l31a28d10i74s81l48a52v 59B79u81r37y88š89e45k 1129792467504

já jsem byl zastánce nafty a měl novýho forda kugu 4x4 od PSA 2,0 TDCi a po 4 letech provozu se to ve mně zlomilo, prodal ho a už naftu nikdy nechci

+1/0
7.8.2018 16:32

V42l60a23d94i42s84l26a13v 15B33u68r76y10š80e44k 1589412247814

když zvážím rozumně bez emocí pro a proti benzínovýmu motoru, tak po zkušenostech s oběma motory vítězí benzín, moderní přímovstřikové přeplňované agregáty se podařilo konstruktérům hodně vylepšit co se týká spotřeby, reálná spotřeby u mého 1540 kg těžkého SUV 4x4 je za prvních 40 tisíc kilometrů 7,1 l, 70 % jezdím po městě, starosti s údržbou žádné, točivý moment 250 N od nízkých otáček je dostatečný, maximální rychlost 200 km v hodině vyzkoušena, za mně doporučuju benzín

+1/0
7.8.2018 16:51

J32a92k44u95b 32S69e81k31e59r96a 6786360656455

Možná, kdyby jsem nežil v ČR, tak na sazomety tolik nenadavam. Jsme jedna z mála zemí na světě, kde se vyskytuje příliš mnoho různých joudů, kteří nedají dopustit na ty svá vyšlehaná TDI čadících a smrdicich na hony daleko. Možná je to i českou povahou a bezradnosti zakodarcu postihovat korupci při STK. Nicméně ze zemí, které jsem navštívil, jsme opravdu jedineční.

+3/0
7.8.2018 19:01

J59i79ř24í 95S88e42h83n71a76l 6255828812786

Tak ja jsem presvedceny odpurce nafty uz davno. Nejakejch 10 let. Tedy z doby kdy jsem s timhle nazorem byl jedinej a byl jsem za exota. Na benzin mam posledni dve auta a jsem spokojenej. V soucasny dobe nafta na benzin v normalnim osobaku na bezny jezdeni technicky nema, akorat si toho vetsina lidi jeste nevsimla.

+1/0
7.8.2018 21:50

M11a92r40t58i31n 30P57r52o15k46o38p 7522232208358

Docela by mě zajímal posez. Měl jsem Ford S-Max, kde byl posez spíš vyšší, nyní mám Audi s nižším posezem. A uvažuji, že se vrátím k vyššímu. A Honda CR-V se mi vzhledově líbí.

+1/0
7.8.2018 13:26

P29e33t77r 66H33o26r30á65k 1479683989404

Smrdutý diesel odchází na smetiště dějin. A to je dobře. Pár škudlilů a nostalgiků bude chvíli vzlykat, ale pak už po něm ani pes neštěkne. Jenom škoda těch životů, co tohle sviňstvo stálo.

0/0
7.8.2018 12:01

V20l54a77d60i23s52l67a88v 90B10u75r58y77š23e39k 1239502707814

to teprve životy začne stát, jak se do nich pustí garážoví opraváři ve snaze je za každou cenu udržet s co nejnižšími náklady v provozu

0/0
7.8.2018 16:52

R78a16d63e47k 97U58h59l65a58r 7448546703591

Krasne auto, už rok obdivuji v Asii a těším se až prijde na trh v ČR .Jelikož jsem měl poslední hondu CR-V ( 2015) mužů říci, ze super auto za slusne penize a je to velký favorit po návratu domu....

+2/0
7.8.2018 10:43

F90r20a13n74t53i33s85e83k 34M28a34r53e74k 5107538927136

Hm, sedmimístný rodinný přítel co má ve druhé řadě zase jenom 2,5 sedadla...Rv

+5/0
7.8.2018 10:27

O78n93d65ř89e91j 75F72r55a28n11c 4579921338

Přesně, tohle nepochopím... kolik tím asi tak při výrobě ušetří :-/

0/0
7.8.2018 11:30

P43a29v50e83l 47M74a47t84o89u64š85e57k 4598800204

Vzhledem k faktu, kolik lidí v autech většinou jezdí, jsou rozhodně lepší dvě pohodlná sedadla, než tři polovičatá, pokud nemá být auto o čtvrt metru širší...

+1/−1
7.8.2018 11:58

J71i97r15i 65G61a79z49d88a 8794663254474

presne tak, navic 3 sedadla jsou pak dosti nepohodlna.

0/0
7.8.2018 13:37

T56o55m52á74š 91M60a89t98ě82j 9685368353152

7 místné auto si obvykle berou lidi co mají 3 děti...

A 3 sedačky prostě na 2,5 sedadla nedostaneš.

+1/0
7.8.2018 16:35

M18i23c23h17a17e40l 20E64d 10H57o23r45s95k22ý 3823549485836

Multipla;-)

0/0
7.8.2018 22:22
Foto

V68í10t 27C91h42a24l71u35p66a 6598972510442

Já dal sbohem dieslu již před 2 lety. Ted jen benzín a v budoucnu bud hybrid nebo CNG. Nafta už mi smrdět do baráku nesmí

+1/−1
7.8.2018 10:26

F72r98a57n47t65i41s80e49k 55M59a46r98e41k 5177788797776

No jo mediální masáž má úspěch, problém smrdících dieselů je úplně jinde než u nových jednotek s malou spotřebou a účinnou filtrací8-o

+8/−2
7.8.2018 10:32

J45a59n 98Š98e35r17ý 6231742988502

Magicka formulka mala spotreba zase funguje u Vas. Ja uz diesel take nechci videt a neni to jen kvuli sazometum kterych je na silnici stale vic. Je to treba taky kvuli cene oprav, ikdyz ta se postupem casu srovna s benzinem, ale taky tim ze nemam dlouhe najezdy. Ja mam vyhlidnuty Dodge Grand Caravan v benzinu, takze V6 3.6L + LPG. Mam otestovane z USA a uplna spokojenost.

+2/−1
7.8.2018 11:36
Foto

V81í50t 79C22h23a65l83u24p86a 6588552500732

Přesně tak. Ty drahé opravy. Na auto, co mám já v benzínu atmosféře, by mě v případě že bych měl stejné auto v naftě, jistě brzy (kratičké nájezdy) čekala výměna DPF, který je za cca 100 tis. A to nemluvím o dalších drahých komponentách (vstřikování, turbo, EGR ventil)

0/0
7.8.2018 13:25

P98e37t19r 63P27e59t34r 6453912568313

u škodovky stojí nový origo filtru 12 tisíc. Za 100 tisíc máte zánovní auto takže lžete jenom proto, abyste si utvrdil svoji teorii

+1/0
7.8.2018 14:48
Foto

V10í97t 51C18h64a85l81u47p24a 6598392680432

No a u vozidla bez filtru DPF (ted už pouze u nových aut se spal.motorem atmosfer.benzíny) máte cenu DPF 0 a můžete si popojíždět a nebude Vás žádná nesmyslná kontrolka obtěžovat. A to nemluvím o dalších drahých komponentách v dieslech

0/0
7.8.2018 15:10

J46a79n 25Š27e29r30ý 6331362708592

Za 100 tisic bych to zanovni auto chtel videt :)

Navic mame ve firme diesel a vim kolik stoji opravy - 2x turbo, EGR, DPF a jen tyto opravy totalne mazou cenovou vyhodu diesel vs benzin. Chapu ze jste asi fanousek Skodovky, ja urcite ne. Ale pak jsou tu i auta kde stoji DPF pres 100 000.

0/0
8.8.2018 9:29

P70e89t71r 89H62o50r63á58k 1349283789234

Účinná měla být už deset let a pořád není. Bude to fungovat na těch autech chvíli a pak to bude zase to samé.

0/0
7.8.2018 12:10

J51i57ř22í 28K16r34á51l 6115622104147

Z pohledu zákazníka mi přijde škoda, že Honda nenabízí diesely. Ty atmosférické motory, řekněme menšího objemu, jsou celkem katastrofa. Včera jsem měl shodou okolností testovací jízdu s novou Mazdou6 (2,5 L benzin) a byl jsem hodně zklamán dynamikou a celkově projevem. Mám 2,2 L diesel a absolutně se to nedá srovnat....

0/−2
7.8.2018 9:46

J37i76ř34í 15K78r92á62l 6495962644177

Btw. jo, Honda tam má už turba, takže to s benzínama bude o něco lepší než u mazdy, ale stejnak....

+1/0
7.8.2018 10:12

V36l56a58s85t80i68m73i40l 52K57r87a25i37s16l 4574233325896

jo aha tady je zakopanej pes :D srovnávat auto s a bez turba nelze ;)

+1/0
7.8.2018 11:28

V27l62a38s58t47i55m28i43l 42K60r92a43i83s60l 4954823355726

a není to spíš kvůli tomu že jste si zvykl na jiný průběh točivého momentu v dieslu? s 2.5l benzínem se jezdí jinak... a zrovna mazda, etalon v atmosférických motorech má tu svou vyšperkovanou k dokonalosti. fakt nevím, co vám v ní mohlo chybět...

+3/0
7.8.2018 11:26

P43e40t23r 24H43o56r62á58k 1119333429684

Nerozumí zřejmě tomu, že to funguje jinak. Otázka zvyku

0/0
7.8.2018 12:08

J49i20ř75í 71S10c90h34w87a11c40h 8518484188796

Co jiného, než zátah odspodu....

+2/0
7.8.2018 12:31

J96i67r96i 91G41a11z42d24a 8824193744834

presne:-) ja mel tri roky MAzdu6 v 2.0 a AT a ted maren hledam podobny motor u jinych automobilek....

0/0
7.8.2018 13:39

J15a74n 10Š46e31r84ý 6741912498262

Spis je skoda ze tu nedokazou nabidnout model jako je treba Odyssey, proste americky MPV, ne ty radoby evropske MPVcka.

0/0
8.8.2018 9:31

P70a83v69e70l 94Š34e42d90l90b15a43u46e88r 7658661682325

Možná stačí jinak řadit. Máme starého, benzínového "boxera," 2 l "atmosféru," pokud bych řadil, jako u dieselu s turbem, bylo by to líné a trápilo by se to a ničil bych to, to je jasné. Pokud ale třeba na dálnici s meziplynem podřadím a vytočím motor o dost více, než u turba, ale i tak hodně daleko před červeným polem otáčkoměru, je to živé úplně dostatečně i na dálniční rozjezd do kopce s jízdními koly na střeše a naloženým kufrem. Už mnohokrát to do dálničního kopce předjelo vizuálně podobně naložené, pod plným plynem divoce kouřící TDI s asi podobným objemem... Opravdu to TDI často velice kouřilo, jak se snažilo stačit našemu hranatému veteránu, lidi tak občas pro zábavu závodí, vzniká to náhodně, každý asi zná.. S "atmosférou" tedy stačí jen podřadit, nic jiného v tom není, je to prostě jiný druh motoru. Žádná velká námaha, to podřazení. Mazda "atmosféra" 2,5 l musí být naopak dost "žihadlo," tam bych si "neškrtl" zase já... :-)

0/0
8.8.2018 19:16

P98a53v66e11l 10M87a93t25o34u51š78e54k 4768550674

Mně na tom vadí ta dodávková architektura palubní desky...

0/0
7.8.2018 9:19

Z63d35e82n36ě30k 46D75u10f33e90k 2134414468

Je moc pěkná, akorát z toho motoru bych měl obavy, 1.8 přeplňovaná pro tak velké auto by byla sis zajímavější

+1/0
7.8.2018 8:39

D26a19n 43B76a98c85í30k 6351475258827

CR-V s 2,2 diesel agregátem byla skvělá na tahání karavanu. Co s 1,5l benzínem..?

+4/0
7.8.2018 8:32

J88i53ř46í 52H55l86i23s45n46i79k20o15v38s45k31ý 9553981302751

Je to motor od Hondy. Takže něco dokáže a Honda Civic, proč tam je.

0/0
7.8.2018 8:49

J97i68ř50í 77S16c90h73w78a68c55h 8308304478516

Ten bude jen pro ty ostatní, co karavany netahají. Tedy pro těch 999 z 1000.

+2/0
7.8.2018 9:37

J93i82ř83í 93P29o22k19o54r65n60ý 4356200805963

Nevím, jestli jste měli možnost zkusit ten turbobenzín 1.5 L. Já jo, byť jen ve zmiňovaném Civicu, ale to má neskutečnou dynamiku. Jasně CR-V bude těžší, ale i tak je to bomba.

+2/0
7.8.2018 8:22

Z55d52e85n10ě58k 49D55u41f21e47k 2544774768

No právě Civic je menší, ale tohle je kus auta, tak toho se bojím

0/0
7.8.2018 11:51

J28i67ř24í 26S41c67h21w55a61c37h 8368854208306

Civic 10G hodně povyrostl. Je cca stejně dlouhý jako toto. Ale ano je o cca 100 až 200 kilo lehčí a proto dostal do základu oturbeny 1.0 ;-)

0/0
7.8.2018 12:22

I41v18o 24Č66e35r92n28ý 9362815553701

Já ten turbobenzín 1.5 zkouším v Civicu sedan už přes půl roku a tu dynamiku můžu potvrdit. A jezdím v průměru za 6,2 l. :-) Vloni když jsem se rozhodoval tak jsem chtěl opět atmosféru a zkoušel třeba Corollu 1,6, ale byl to neskutečný "šnek" i oproti mému starému Civicu 6G s motorem 1.5.

0/0
7.8.2018 13:12

T80o90m19á82š 45Z38e25m52a92n 3515408494285

Což je škoda, jejich 2,2 diesel byl skvělý a kdyby na něm zapracovali a nevznikla nesmyslná aféra, mohl by mít tak 140 kw.

V tomhle si zaslouží pochvalu Mazda.

+3/−1
7.8.2018 7:26

J67i98ř34í 45S28c26h10w88a38c18h 8478274538226

Tak zrovna soucasny diesel od Mazdy byl cca prvni rok ci dva vyroby hodně problemovy.

0/0
7.8.2018 12:29

P61e59t50r 46S22p52a44t50z57i37e20r32e21r 7824912685894

Tak to je ta první vlaštovka. Věřím, že po Hondě se brzy chytnou i jiné japonské značky. Toyota...která má už velice dobře propracovaný hybridní systém, pak snad suzuki, nissan...a někdy po delší době s tím přijde i koncern a evropské vozy. A diesely zmizí.

+2/−7
7.8.2018 6:31

J90i88ř56í 66H10l57i10s19n81i65k42o72v53s91k38ý 9323761652121

Honda má také dlouho propracovaný hybridní systém.

0/0
7.8.2018 8:48

P56a39v86e15l 77M19a71t24o22u16š42e17k 4308480264

Já tedy nevím, třeba je to fakt bomba, ale zkus si pustit spaliny z nastartovaného benzínu přes noc do ložnice, co to udělá. Něco mi říká, že to vzduch taky nečistí...

0/0
7.8.2018 9:18
Foto

V57í69t 85C21h13a59l40u63p55a 6208712960652

samozřejmě že ne. Nicméně proti sazím a NOx ze starých dieslů + nových (s vykuchanýma DPF, zaslepenýma EGR ventilama) jsou benzínové zplodiny (z atmosf.benzínů) pohoda

+1/0
7.8.2018 10:29

Najdete na iDNES.cz