Diskuze
Vyhozené peníze: řidiči platí za moderní techniku, kterou neumí užívat
Děkujeme za pochopení.
P57e41t12r 84B58u81r21d45a
Řidiči jsou zmatení z množství tlačítek - a proto francouzští výrobci přešli na ovládání přes dotykovou obrazovku.
Nevím, jak jiní, ale automobil, se kterým musím buď zastavit, nebo riskovat, že někoho zabiji, jen proto, abych si zapnul před kafilérkou vnitřní okruh ventilace, abych si při změně vnějšího počasí upravil klimatizaci na pocitově lepší hodnotu. (Když se venku zamračí, psychika říká, že je chladněji - přidám stupeň, když se rozjasní, tak přece musí být teplo - uberu stupeň. Vím, klimatizace udržuje uvnitř konstantní teplotu, ale psychika druhu si ještě nezvykla.)
Nebylo lepší, když oni "Francouzy" (vozy francouzské výroby) byly kritizovaní za nadmíru tlačítek - ale člověk měl šnaci najít po hmatu třetí tlačítko ve čtvrté řadě a tím si nastavit potřebné - a protože hledal po hmatu, tak mohl koukat před sebe, co se děje na silnici. Na displeji se nedá nahmatat vůbec nic.
O60d62s22t54r61a80n33ě35n45ý 36U68ž22i49v31a11t24e78l
R44a95d10o51v35a28n 10D28l58u24g88o68s84z
90 % vychytávek jsou "vychytávky" s nulovou přídanou hodnotou pro řidiče samotné. Technologie pouze pro okrasu případně pro budoucí invesování do oprav. I komfort má své limity a ty se zdají být dnes násobně překročeny.
M44i96l64o17š 17R19e11c69h79t46o25r45o52v35i43č
Možnost zácviku provozu vozidla, by měla být v ceně a za poplatek možné nastavení technologií, dle osobních potřeb, odborným školitelem. Odbornost by měla být nejen technická, ale také asertivní a zákaznicky přívětivá. Ostatně možnosti zácviku chybí vůbec u nových technologií a to i takových, které máme doma. Takový Smart televizor nevyužíváme plně právě proto, že mu mnozí vůbec nerozumíme. Známý nám nastaví programy a my už jen přepínáme a sledujeme. Ale tento televizor má mnohé další funkce, které se používat, obáváme. Zácvik do nových technologií si prostě zasloužíme mít v ceně. Možná že návštěva takového zácviku, by také mohla sloužit i jako šance seznámení. A to by se docela v dnešní hektické době hodilo
P21e36t12r 65B44u66r59d66a
Většině stačí metoda pokus-omyl nebo jako poslední šnace přečíst si návod. U smartTV pokoušet jde. U auta je pokus-omyl cestou na prosekturu.
P56e89t89r 12Š30k14o34d83a
Ani jeden z těch krámů v autě nechci. Uvažoval jsem kdysi nad parkovacíma senzorama, ale využil bych je tak málo, že by to bylo zbytečné. A to ostatní? To už snad v tom autě ani nemusím být. Vím, že to tu jednou bude, auta nebudeme ani řídit, jen zadáme údaj o cíli a ono nás to tam dopraví. Ale zatím si užívám klasickou jízdu a měnit to nehodlám.
J83i92ř43í 21S75c26h60w60a56c68h
jeden, co považoval parkovací senzory za zbytečné, promáčkl známému na parkovišti (asi koulí) dveře, samozřejmě se zdekoval.
M34i16c91h58a18l 54K39r95č49á87l
A já si říkal proč auta která evidentně tempomat mají ho na dálnici nepoužívají. Proč když mám na tempomatu 133 se na mě nalepí, potom mě předjedou a potom zpomalí. A když je začnu předjíždět tak přidají. Už to vím. Ale jsem z toho zjištění trochu nervózní. Protože co když příště ti řidiči třeba zapomenou jak se brzdí?
R26a67d84e91k 27N44e23u73m51a69n57n
každý nemá adaptivní tempomat
a obyčejný tempomat lze používat jen při nevelkém provozu
J31i80ř96í 12N21o73v14o22t42n48ý
Vyhozené jsou hlavně za vozidla tuzemské výroby.
T65o18m43á53š 96Z47e12m22a62n
Super je: vyhřívání předního skla, asistent rozjezdu do kopce, adaptivní tempomat, kamery, 4x4, plech pod motorem, redukční převodovka, dvouzónová klimatizace,
K ničemu je: Hlídání pruhů, vyhřívání sedadel, EGR ventil, sekundární vzduch, dešťový senzor, připojení mobilu, cokoliv s dotykovým displejem.
Možná si ještě na něco vzpomenu.
M25i65l70a38n 15W42e39l59s85e88r
asistent rozjezdu do kopce je super, dvouzonova klima taky.
J74i93ř24í 84S51c80h83w10a85c60h
Vodotrysk mají ve výbavě jen hodinky.
P97e82t35r 19M49i93c12h85a23l
Stačí mi tempomat, klimatizace a rádio s BT. Zbytek je balast.
J79i26ř21í 79S20c67h44w44a10c46h
zadní senzor nebo kamera u dnešních aut s mizerným výhledem se opravdu hodí.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...
Tesla kvůli kopírování ochranné známky žaluje indického výrobce baterií
Americká automobilka Tesla zažalovala indického výrobce baterií za porušení ochranné známky. Firma...