Diskuze

Tečka za puntem. Nestárnoucí fiat má pořád co nabídnout

V srpnu se uzavřela historie jednoho z nejslavnějších evropských automobilových jmen posledních dekád. Fiat vyrobil poslední vůz z modelové řady Punto. Přesně po pětadvaceti letech a třech generacích, ve kterých vzniklo na osm milionů těchto vozů, je konec. Punta z poslední generace jsou dnes zajímavými ojetinami.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naprosto bezproblémové auto , jen provozní kapaliny a destičky .

0 0
možnosti

J65a84r20e84k 27W18o67l32f

28. 9. 2018 8:32

To já mám zkušenosti bohužel jen ty špatné, slaboučký motor (1.2 rv 2011) + velká váha na tak malé auto = velká spotřeba a celková lenost, špatný raid na tak malé auto, levné tvrdé plasty v interiéru a celkem vysoká poruchovost na firmě jsme jich měli asi 10 ... výhody hezký design a celkem nízká cena pořízení...

0 0
možnosti

Když má Punto slaboučký motor, jakým pojmem byste označil motory konkurentů ze stejné kategorie aut a ze stejné doby? Punto 1,2 8V mělo 48, později 51 kW, u konkurentů v základní motorizaci většinou 1,2 to bylo nejčastěji 44 kW (např. Fabia, Fiesta, 206), Polo 51 kW, více mělo Clio, Corsa a i20. Zrovna tak mluvit o lenosti v souvislosti s motory Fire je dost mimo, jsou to ochotně se vytáčející motory, které se nejlépe cítí nad 3000 ot. klidně až do omezovače. Je to atmosféra, takže je potřeba řadit a výkon si zasloužit. Naproti tomu jdou poměrně krátké převody, takže (zase na poměry třídy) Punto rozhodně není líné. Podobně jako s výkonem, je to s hmotností, ani tam Punto nevybočuje z průměru třídy, za pravdu Vám dám jen v tom poloměru otáčení, tam jsou na tom konkurenti o pár decimetrů lépe.

0 0
možnosti

Nechte si ty klikací články do jiných sekcí, prosím..

0 0
možnosti

J66i45ř21í 66J60o88z34a

28. 9. 2018 3:40

Po přečtení recenze v znamem nemeckem casopisu (ceska mutace) jsme hodne rychle vycouvali si koupit Punto. Radeji jsme sestrili dal a sli do Suzuki Swift Hybrid... nemenil bych.

0 0
možnosti

No tak nezbývá, než Vám popřát, aby Vám to přesvědčení vydrželo, protože ten, kdo Vám namluvil, že jakýkoliv hybrid (nic proti Suzuki) bude spolehlivější než mechanicky solidně postavené Punto, tak to byl skutečně MUTANT;-D. A je jedno, jestli český nebo německý.

3 1
možnosti

Novější Punto to projelo hlavně chabou nabídkou motorů v rozumné cenové relaci. Ty slabounké 8V to prostě zazdili, jinak bych už jeden kousek měl doma taky, protože až na ty bídné standardní motorizace to bylo šikovné auto do města a okolí.

1 0
možnosti

Letos jsem měl na dovolené půjčené Punto, mělo najeto 30 tis. km. Bohužel v ničem horším jsem zatím nejezdil. Rodiče mají Bravo a to je pořádný rozdíl oproti Puntu.

0 0
možnosti
Foto

T93o95m45a84s 38A44p41l

27. 9. 2018 22:43

...a upřímně, ani jsem nevěděl ze se to ještě vyrábí :)

1 0
možnosti
Foto

Tady u nas na jihu Cech jezdi Puntem nejhorsi ridicky na svete. Kupuji si to kvuli velikosti a cene. Ale jakmile vidim Punto s velmi mladou nebo naopak postarsi zenou za volantem, vzdy zpozornim. A to neni obecny utok na ridicky, ale vlastni zkusenost. Denne najedu kolem 100km a alespon 1 punto se chova prapodivne.

0 0
možnosti
Foto

T25o73m33a61s 60A28p97l

27. 9. 2018 22:42

podobnou zkusenost mam na severovýchodě s Renault Clio/Thalia+Chevrolet :)

0 0
možnosti

Seznam závad: .... nekultivovanost (tříválec 0.9 TwinAir)....

jestli to nebude tím, že TwinAir je dvouválec ;-)

a o tom, že je to "závada" (terminus technicus), by se taky dalo s úspěchem pochybovat.

6 0
možnosti