Diskuse k článku

Tečka za puntem. Nestárnoucí fiat má pořád co nabídnout

V srpnu se uzavřela historie jednoho z nejslavnějších evropských automobilových jmen posledních dekád. Fiat vyrobil poslední vůz z modelové řady Punto. Přesně po pětadvaceti letech a třech generacích, ve kterých vzniklo na osm milionů těchto vozů, je konec. Punta z poslední generace jsou dnes zajímavými ojetinami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P40a24v93e56l 84B81ř95e18z74i86n91a 2832523341545

Obsáhlý, ale veskrze pravdivý a pěkný článek, jednoznačně výrazně převyšující dnešní standard motoristické novinařiny. Od roku 1996 jsem měl vždy doma alespoň jedno Punto, takže znám všechny generace z vlastní zkušenosti a zkušenosti jsou to dobré. Je velká škoda, že se Fiat dosud neodhodlal k důstojnému nástupci, takže budu opečovávat svého posledního "Puňtu", co to půjde, ale vyplatí se to, protože je to skvěle jezdící Abarth se 180 splašenými koníky, nádherným zvukem a úžasným Giugiarovým designem v tomto případě ještě umocněným originálním body kitem Abarthu. Čest památce Punta!R^

+13/0
27.9.2018 2:07

J96a75n 21M79a69l17ý 3712782872415

Jojo, to máte doma pěknýho koníka, jel jsem v tom a nadělá plno parády.

+2/0
27.9.2018 7:01

P37e77t66r 94V24a44z43a26č 4827353500436

Souhlasím, moc pěkně novinářsky napsaný článek ve srovnání s bídou přejatých článků se spoustou chyb a jen papouškováním. Měli jsme Punto 2003 FL 1,9 JTD 63kW, bezproblémové auto, poměrně svižné, komfortní, prostorné, s nízkou spotřebou, na tu dobu nadstandardně vybavené i 4 airbagy. Jen spotřební materiál, bez fatálních závad, minimální koroze. Další Punto 2003 FL 1,3 Multijet 55kW- opět živé auto, se spotřebou kolem 4,5 L, v této kategorii vybavené např. 2 zonovou digi klima (kdo to v té době v této kategorii dělal??), bohužel typické problémy motoru 1,3 MJT - čerpadlo, vstřiky. Další GP 1,3 MJT 66kW 2007- 6 st převodovka,opět nadstandardně vybavené - 2 zonová klima, BT HF, s hlasovým ovládáním, multimediální přehrávač (jednotka Blue&Me), elektrická bederní opěrka, Hifi systém se SW, atd - dle mého názoru opět vybavení v této kategorii vozů, které nikdo nenabízel. Pokud srovnám s podobnou kategorii dnešních vozů, nadstandartní podvozkový komfort se zachováním velmi dobrých jízdních parametrů. Motor maličkého obsahu 1248 s 90 koňmi byl poměrně pružný a zvládal i na 6° stupeň stoupání, Bohužel v důsledku použití DPF u mého vozu docházelo v důsledku regenerací k velkému ředění oleje, takže časté výměny oleje, opět repas vstřikovacího čerpadla a vstřiků, takže volba spolehlivého motoru 1,9 MJ byla asi lepší volbou. Přesto na Punto a GP vzpomínám jako na dobrá, líbivá a i komfortně vybavená auta, při volbě dobré motorizace i nadstandardně spolehlivá auta. Vzhledem k náhledu motoristů na značku Fiat jako na vozidla n-té kategorie i dobrá prodejní cena ojetin. Bohužel ve výrobním cyklu na sklonku již trochu zastaral. Dle mého názoru škoda, že nemá podobného nástupce, legendy by se neměly opouštět ...

0/0
27.9.2018 22:02

Najdete na iDNES.cz