Diskuze
Počet aut v Česku se za sto let zvýšil více než tisíckrát
Děkujeme za pochopení.
V68o39k71o89u85n 84V41l10a65d34i79m92i62r
Postradam informaci, ze v padesatych a sedesatych letech byl ke koupi auta jeste potrebny poukaz ktery vystavovala podnikova organizace KSC spolu se zavodnim vyborem ROH.
Kdyz uz tu byla rec o dostupnosti. A take ze jste si nemohl vybrat. Kdyz vam dali poukaz na Moskvice, nemohli jste chtit Spartaka.
J69i96ř65í 41S30c41h46w18a58c68h
a na konci 80. let se muselo stát před Mototechnou celou noc ve frontě kvůli zapsání do pořadníku na Favorita.
M96i44r64e47k 11B84á21r30t36a
Za osm až devět platů? To má autor na mysli také ty průměrné dělnické...?
V19í43ť75a 38K20r90u55t62i94š
Ano, klidně i ty dělnické ... Nová Dacia Logan začíná na 170tKč.
P41e55t58r 46B59á61č56a
Hlavne zacala bohuzel jezdit kazda zenska, driv clovek potkal 2-3 za cestu ,dneska sedi v kazdym druhym aute. A to jeste dobra pulka ridicskym umenim na urovni zmatkar a amater.
V12á46c45l91a13v 63P59o80u13s91t50k29a
Tak jezdíte i vy, to je mnohem větší katastrofa.
P93e97t80r 23S59p66a67t60z62i89e12r19e50r
jo byl jsem u toho, když těsně po revoluci ...cca rok 1990..tu u nás byl na návštěvě rodinný známý ze zahraničí...z Paříže....a když jsme tu s ním jezdili po republice..tak si liboval a říkal..vy to tu máte tak krásný...naše otázka hned byla..a v čem..vždy ́t Francie je krásnější..a on...máte tu tak málo aut..to je na tom nejkrásnější...tak opět jsme opnovali tím, že auto je tu docela dost....tak se ušklíbl a říkal..počkejte za 20 let....no...bohužel se jeho slova splnila.
M19a83r89e12k 15F79l25e57k16a97č
Ale zase klesl počet koňských spřežení, tak se to vyrovná
J15o58s53e13f 74P75o64l55á82č73e53k
Já měl tedy za to, že od roku 2000 se počet vozidle aspoň ztrojnásobil, to jsem se mýlil. Asi se spíše zvýšil počet najetých kilometrů a počet cizích aut.
D13a51v84i22d 62K93n75a50p41e94k
Autor by si měl ujasnit zeměpisné pojmy - v nadpise má Česko (tedy Čechy, Morava a Slezsko). V první větě pak mluví o Československu na začátku 20.století.
Československo bylo Čechy, Morava, Slezsko, Slovensko a Podkarpatská Ukrajina). Mimo to na začátku 20.století ještě Československo neexistovalo - byli jsme součást Rakouska-Uherska.
Toto není článek, ale slepenec jakýchsi informací vhodný do okurkové sezóny.
J55a40n 69Š37m56í30d51a
Dalo by se říci:"Zlatý šedesátky...". Dnes tu máme díky neskutečnému drancování přírodních zdrojů "přeplechovkováno". Změnou životního stylu (pohodlnost), životní úrovně, vyššími nároky (individualita), bezohledností (vůči sobě samým i k životnímu prostředí) ...
J16i21ř40í 39Z57ý50k41a
zase to berte tak, že v šedesátkách se jezdilo na olovnatý benzin, bez řízených katalyzátorů. Ve srovnání s dneškem to vychází šul nul, a to i přes značný nárůst počtu aut a jejich nájezdu.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...