Diskuse k článku

Corolla se vrací. Nový kombík s velkým kufrem jede do Paříže

Ještě na jaře se to auto jmenovalo Auris, Toyota se ovšem nyní rozhodla, že důležitému modelu pro evropské trhy bude zase říkat Corolla. Návrat k jednomu z nejznámějších jmen automobilového průmyslu chystá na autosalon v Paříži. Představí tam také kombiverzi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E13v17a 85H91u96r67t18o91v24a 9814466906528

VVV

+2/−1
6.9.2018 22:45

Z14d86e47n97ě46k 90H54a91n59z34l 2218904305805

A kolik to bude stát?Aby to poslalo na zem zdejší zájemce

+1/0
6.9.2018 18:02

M64a37r79t26i46n 62K24a20r47á89s82e20k 9948513548678

Tak soucasna generace se da v hybridu sehnat za pul milionu.....

0/0
19.9.2018 9:41

Z87d87e85n10ě97k 35H38a90n98z72l 2748514535815

Tak že Octavie vítězí

0/0
19.9.2018 9:46

M73a10r76t85i52n 64K43a65r98á38s37e93k 9498573248368

Tak kdyz kouknu na cenik, tak octavia kombi, v nafte, s automatem a druhou nejnizsi vybavou je za nejakych 630 000 (v realu samozrejme o kus mene)

+1/0
19.9.2018 10:09

Z94d12e47n90ě45k 32H14a30n82z39l 2988874265725

1.4 TSI stačí

0/0
19.9.2018 10:11

M86a71r65t64i25n 81K42a18r97á89s33e32k 9878573718138

Tak 1,5 TSI ma v ceniku s automatem nejakych 610 000, ale zase bude mit spotrebu vyrazne vyssi nez ten hybrid....

0/0
19.9.2018 10:22

Z85d80e76n72ě76k 71H14a62n45z50l 2958564135235

U nás si to stejně skoro nikdo nekoupí,kdo má 500 tisíc na auto?A firmy o to zájem nemají

0/0
19.9.2018 10:33

M65a54r48t36i50n 64K37a83r41á41s92e86k 9138573668238

No rekl bych ze dost lidi ma pul mega na auto, nekdo je kupovat musi, a firemni flotily jsou tak max pulka....

0/0
19.9.2018 10:55

M44a56r57e78k 52H27r21u52b94y 6257672131288

Firemni flotily jsou u Skodovky cca 70% prodeju, ale nakupuji za o dost jine ceny.

Aurid/Corolla bude za 500 v plne vybave, za 600 v hybridu, a to jsou cenikove ceny. Aktualne lze plne vybaveny Auris s benzinovou 1.6 poridit do 400. K tomu se Skodovka nepriblizi ani ve fleetovych cenach.

0/0
20.9.2018 15:08

M73a85r85t15i84n 34K77a83r61á16s16e75k 9118483448798

U skodovky je 70% prodeju na firmu, kolik z toho je flotila nelze urcit, protoze tuna aut "na firmu" je prost osvc co si koupil nove auto, nebo maly podnikatel co si auto koupi radsi na svoje s.r.o. nez soukrome protoze je to danove vyhodnejsi - to je za me prakticky evkivalent soukromeho nakupu...

+1/0
20.9.2018 15:14

L89a68d56i94s32l16a48v 97K33a70l47o42u94s 7405356961340

V Evropě a tedy i ČR se nová Corolla ještě neprodává. V USA je již v prodeji. Mám Corollu 15.tým rokem a je to podařené vozidlo i když technologicky již za zenitem. Rád bych si ji koupil znovu, avšak okusil jsem pohon 4x4 a rád bych ho měl i u Corolly.Obávám se, že to tam nedají, tak asi zvítězí Suzuki.

0/0
6.9.2018 17:57

A65n67t55o16n80í28n 33S87e38b82e49r50a 7133518780769

Můžu tě ujistit, že tvá corolla byla mnohem kvalitnější a odolnější, než to co se vyráví dnes. Jestli čekáš stjenou výdrž a kvalitu. Tak to tě zklamu.

Jistě Toytoy jsou pořád kvalitnější než ostatní automobily, ale i tak to už není ono. Jednak za to může ekonomická krize před prá lety a taky za to může EU...

0/−1
7.9.2018 13:10

J72i15ř55í 21S17c94h67w46a86c81h 8248854458876

....může za to EU a Kalousek!

+2/−1
7.9.2018 14:46

R30a80d19o50m45í79r 88K72r19u49p33i16č93k32a 9984572290285

Jak ovlivňuje EU životnost auta probůh? Jediné do čeho výrazněji zasahuje je motor a zrovna ten je u Toyoty i tak v pohodě.

+2/0
14.9.2018 11:14

A67n65t32o34n78í85n 26S69e10b18e29r98a 7143468520499

Tak ta Corolla Combi je asi nejhezčí Toyota za posledních 10 let co jsem viděl. Jestli to bude takhle vypadat i v relálu, tak to je hodně slušné R^

+14/0
6.9.2018 11:30

B61o67h41u61m15i97l 87R98ů95ž16i86č11k11a 3443473397610

Zřejmě nastal čas vyměnit Corollu 97 ́ za nové dítě..

+1/0
6.9.2018 11:15

K94r28y78š65t95o11f 32L33a75n79í79k 1539190445855

ja to uz pred par lety nevydrzel (mel jsem stejny rocnik) a kdyz mladej udelal papiry, dostal ji na vyjezdeni. ten dvoulitr asi nebude spatny, ale uz mam Mazdu 3 se stejnym objemem a i kdyz je Toyota nova, Mazda se mi stejne libi vic.

+3/0
6.9.2018 12:42

R62a53d69e40k 25B67o23r68s77k33y 6383715978254

ani s jednim asi clovek neudela chybu.. ;)

+5/0
6.9.2018 14:19

J67i64r70i 88G47a19z27d73a 8834653654184

moc pekny a hybridni verze ideal

+1/0
6.9.2018 10:23

M37a39r28t17i54n 85S70i11c47h57y73n16g23r 1937816581110

proti současnému aurisu TS to je velký pokrok v místě na zadních sedadlech, kufr je skoro stejný i současná verze TS má skoro 600 L, motory budou dvě atmosféry 1,8 a 2,0 s kombinaci s elekromotorem. Toto je co chce Toyota aktuálně dělat a prodávat. Motor 1,2 T bude u tohoto auta v západní evropě stejně na okraji zájmu, už dnes prodej hybridů i u aurisu TS dělá v EU hodně dobré číslo. V případě CH-R a Rav4 je to pak skoro jen hybrid. V ČR kde hodně lidí stále počítá návratnost apod tak z důvodu ceny více volí oblíbenou 1,6 atm, přesto letos tvoří prodeje aurisu v hybridu již 31 % a ten podíl hsd stále roste. S novou motorizací a použití hybridní 4 generace to bude jen stoupat.

+2/0
6.9.2018 10:12

M42a66r39e34k 18H18r25u19b63y 6717352681888

Hybrid je za velmi slusnou cenu, a od Toyoty je to asi nejproverenejsi technika vubec. Navic moznost parkovani na modrych zonachR^

0/0
20.9.2018 15:10

J68a14k73u16b 39W82a50g69n77e52r 6116963773199

hlavně vzhled je furt hruza ikdyž horší než končící auris to být nemuže

+5/−21
6.9.2018 9:43

R89o63m74a53n 37P68o71l51á98č36e83k 5296309135

To je asi hodně individuální aneb i Multipla má svůj fanklub ;-D

+13/0
6.9.2018 9:45

V96i90t 24O45t42a57h87a69l 5415170639974

Na vzhled kašlu. Nemám auto jako "módní doplněk". Bezpečnost, spolehlivost, funkčnost, praktičnost .... tisíc dalších údajů a někde na konci se krčí naprosto nepodstatný atribut: venkovní vzhled.

+7/0
6.9.2018 9:53

M18i40c64h23a37l 36S40l97e34z54á87k 5281976987271

Tohle je asi věc názoru. Mně se ten vzhled moc líbí. Vy budete asi na německé automobily.

+4/0
6.9.2018 10:02

R27o15m46a32n 19P62o47l71á85č38e64k 5646299305

:-)Za mě super. Ideální náhrada mého současného auta. K tomu jako obyvatel Prahy ocením parkování s hybridem po celé Praze za 100 Kč...

Asi není co řešit.

+9/0
6.9.2018 9:42

R30o32b67i88n 39Ž59i40ž85k84a 2988564886316

S tím parkováním bych byl opatrný, to se může změnit v podstatě ze dne na den :-)

Ale jako taky mi to zní jako horký kandidát na příští auto.

+3/0
6.9.2018 18:02

J77a52n 12D94l47o42u40h70ý 7644939840549

Jste uplne mimo: parkovani za 100kc na mesic na modre zone muze akorat plne elekricky vuz. Cili pohon musi zajistovat elektricky motor!

0/0
7.9.2018 8:16

T45o69m68á77š 84V72a71l20d77e13r 7323300389

což hybridy s dojezdem 50km na elektrinu splní.

+3/0
13.9.2018 22:45

M68a48r85t40i29n 47K74a30r40á68s29e83k 9428273328888

Musi jit o vuz, ktery jde prepnou do ciste elektrickeho modu, coz splnuji vsechny toyoti hybridy (i kdyz ujedou nejake 2km)

+1/0
19.9.2018 9:44

Z59d65e37n82ě43k 92D89u71f18e10k 2354844778

Je moc pěkná a konečně udělali něco s kufrem. Bohužel bych ocenil kdyby byl v nabídce třeba 1,5 přeplňovaná bez hybridu. motor 1.2 116 koní přeplňováný benzín a hybridy 1,8 a 2,0 nevím, zda to není malý výběr, ikdyž Toyota a Lexus jsou nejdál s Hybridy.

0/0
6.9.2018 9:16

M53i74c30h81a66l 77S92l54e39z44á56k 5191336147111

za mě naopak plus. pokud chcete turbo, nabízí ho prakticky každý. tohle je ještě poctivá atmosféra, kterých už je dost pomálu. Jedno velké plus!

+9/0
6.9.2018 10:04

R49a92d51k54o 49S31ü27t47t93ö 8461938741585

Pokial viem, v Europe bude iba 1.2 s turbom a 116 konmi - to iste, co je v modeli CHR, potom nejake hybridy.

Chvalabohu, ze s tou atmosferou 1.6 skoncili, bolo to priserne. tam, kde s Fabiou TSI 66 kW prejdem horsky prechod na stvorke, s 97kW Valvematom som sa uradil takmer k smrti, pokial ten motor nemal 5000 otacok, tak odmietal tahat. Ked ich ale mal, hucal ako mixer. Motor ako taky nie je zly, len bol skombinovany s nafigu poskladanou prevodovkou - trojka do cca 160, stvorka cez 200, patka teoreticky 240-250, sestka tesne cez 300, samozrejme teoreticky. So 160 Nm na 1.5 tony (aj s posadkou) to potom na trojke moc neslo, na dvojke uz hucalo. Stacila vacsia zakruta, aby bolo nutne znizit rychlost pod 60 a musela tam dvojka. Skratka tomu chybala para prave tam, kde ju najviac bolo treba - v otackach okolo 2000 az 2500, pretoze tak bola vyskladana prevodovka. Pri 90tke tesne cez 2000 na sestke, pri 130 potom okolo 3000. Zo zvedavosti som testoval pruzne zrychlenie 80-120 na sestke. Vyslo to viac ako 25 sekund. Prave preto som rad, ze to bude mat uz turbo. Jazda bude podstatne prijemnejsia. Zaujimave, ze pre vybrane trhy bude k dispozicii 168 konovy atmosfericky dvojliter. Europu ale obide. Pokial ho nezabiju este dlhsimi prevodmi, mohlo by to byt vyborne auto.

0/0
4.10.2018 12:01

M24a31r29t21i89n 52S85i93c97h12y75n48g39r 1447296301800

malý výběr ?, možná tam mohli dát i plugin verzi :-), kupce by si našla, ale jinak ideální výběr. Jinak hybridní pohon od Toyoty je synonymum pro spolehlivost, Prius je toho důkazem. Osvědčený motor 1,8 atm. v atkinsonově režimu najede min. 500 tis km. Baterky u Toyoty není potřeba řešit min. 300 tis km. Zkuste si něco pohledat na webu, začali to dělat v době kdy škodovka vyráběla Felicie.

+5/0
6.9.2018 14:28

R73a20d88e87k 31R25a57i80d44a 5557362369

Existuje dnes vůbec nějaký třídveřový hatch v nižší střední? (Mini nepočítám)

+1/0
6.9.2018 9:09

L35u44k71á13š 43S39a17d25e44c29k80ý 7281175507900

snad jen v nějaké sport verzi. Normální mě nenapadá...

+1/0
6.9.2018 9:16

R75a16d20e86k 96R26a23i72d83a 5857702919

Možná by to bylo dobré téma na článek :) :)

0/0
6.9.2018 9:45

M16a71r40t54i95n 59N66o72v66o14t44n94ý 7143225150455

Třeba VW Golf GTI nebo VW Golf R. Ale evidentně jich už hodně zmizelo ze scény.

0/0
6.9.2018 9:59

R53o38b69i80n 80Ž33i80ž74k34a 2688384206216

A já se tomu ani nedivím, jestli bych na svým autě něco měnil, tak bych z toho chtěl normální pětidveře :-)

+1/0
6.9.2018 18:03

P71e86t27r 72K47ů10l53a 2145733844689

Seat Ibiza. Jen nevím jestli i ten nový

0/0
6.9.2018 20:11

R49a76d33e71k 70R24a82i84d21a 5777282559

Seat ibiza není nižší střední třída :)

0/0
6.9.2018 20:27

T25o88m20á81š 89V64a30l36d30e56r 7603940269

Kia

0/0
14.9.2018 5:59

R27a32d65e21k 61R41a79i53d11a 5407132109

Taky ne, proceed už není a příští proceed má být kombík se splývavou zádí.

0/0
15.9.2018 5:53

T19o14m19á85š 53V98a43l52d41e12r 7823360279

On už není? :-) Asi žádná škoda :-)

0/0
17.9.2018 5:29

L62a48d53a 57N47o92v26a38k 4542533917

hlavně když to po sto tisících km nebude žrát litr oleje na 100 km .., jako je u některých typů toyot obvyklé....:-/

+2/−5
6.9.2018 9:08

Z26d72e58n46ě47k 12D24u57f16e81k 2794604208

Já mám Corollu 1.6 VVTi a žere mi jen benzín

+6/0
6.9.2018 9:13

L50a76d57a 27N51o84v25a48k 4382923977

ono to tak vypadá většinou tak do 150000 km.. pak jí zachutná i olej...

0/0
6.9.2018 9:17

R91o36m94a62n 47P86o71l64á60č27e68k 5796499965

S průměrným nájezdem obyčejného člověka 20-25 000 ročně je to na pohodu :D To je 6 let provozu a pak půjde do světa.

0/0
6.9.2018 9:44

M14a39r86t34i29n 45B82l86a43ž16e69k 7451975854697

Každá automobilka má lepší a horší motory. Hybridní jsou osvědčené, stejně jako Valvematic 1,6, 1,8.

+2/0
6.9.2018 9:16

Najdete na iDNES.cz