Diskuze
Špioni amatéři: pošťácká elektrododávka je hit a Daimler má ostudu
Děkujeme za pochopení.
K59a58r68e21l 11H54o45r24á33k
To je strašný bastl. Z čeho to má zadní nápravu, z nějakého vleku?
J30i48ř84í 14A17l26t93m86a52n
Hmmm.... "tři malé součástky obsahující celkem 1,6 gramu olova – je v rozporu s novým nařízením Evropské unie." 7 kilo olova v akumulátoru běžného auta nevadí?
L29u34b20o88š 32U92l63r81i47c53h
Kde ste nato prišiel že nevadí?
Vadí preto sa dotuje výskum a výroba bezolovnatých batérii, je len otázka času kedy sa tieto historické autobatérie zrušia.
O31d98s14t58r87a33n12ě17n72ý 85U82ž23i64v93a73t41e62l
M76i95c76h94a81l 27J88a40r33o58š
Česká pošta taková auta nepotřebuje, protože nedoručuje.V pondělí mi pošťačka donesla doporučený dopis, který jsem přijal, a poté mi do schránky vhodila Výzvu vyzvednutí na balíček 0.3 kg.
H31o78n60z80a 41T84a96r
StreetScooter Work der Deutschen Post DHL | Test |
V10i69l15é68m 25P24ř90í40h86o84d69a
Hezké. Německá pošta si vyvíjí a vyrábí elektromobily, aby mohla ve zpřísňujících se (eko)podmínkách konat svou práci. Česká pošta vymýšlí hovadiny a vyvíjí tlak na zaměstnance, aby co nejvíce prodávali produkty s podstatou práce pošty nesouvisející.
M49a81r24e27k 63H74r79u38b21y
Mozna to souvisi s tim, ze je Deutsche Post jedna z nejvetsich spedicnich firem na svete, vlastnici mmj. DHL
M21a15r24t72i79n 25H70u84d61e26c29e35k
me dost zarazi ten dojezd 80 km. dost malo oproti asijske konkurenci. To tam pouzivaji kenvencni baterie ci proc tak malo? Litacka jako je rozvoz pizzy ci postovni kuryr by ve vetsich ci strednich mestech mela najezdit daleko vic.
M64a42r17t86i30n 93K55a25r48á43s86e12k
No rekl bych ze zjistili, ze pro provoz jim to staci, a kdyz jim staci 80km, tak je nesmysl do toho cpat baterku treba na 200km protoze ta baterka je zdaleka nejdrazsi soucastka (a cena je primo umerna kapacite). Navic vetsi baterka je i tezsi, tzn ma auto nizsi uzitecne zatizeni pro naklad...
V70í42t 16O35ž80a18n94a
Lhaní a podvádění je samozřejmostí. Možná je ale v automobilovém průmyslu běžným postupem i vydírání a vraždy, ne?
Š98i72m86o64n 94M91a97r41t72y50n90e20k
Co by bylo dle Vás pro potřeby německé pošty lepší?
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...