Diskuze
Senioři patří k nejohroženějším účastníkům provozu, počet nehod roste
Děkujeme za pochopení.
M23i16c35h72a94l 42S94l61e77z25á95k
Spíš by se to mělo jmenovat Senioři patří k nejohrožujícím účastníkům provozu.
P11e40t70r 54D46r22a25p16a90l
tak jako nemůžete řídit auto v provozu mladší 15 let, měla by být i horní hranice. jen minulý týden 2 případy(co jsem zaregistroval), jak senioři přes 85 dělali na dálnici psí kusy
J45a29n 38D35l19o13u98h96ý
to je kromě jiného také problém lékařů, že jim dají potvrzení, že mohou řídit. V dnešní době to absolutně nezvládají.
P54e95t23r 49M40i65c97h88a69l
Senioři sice patří k nejohroženějším, bohužel se však ohrožují oni sami - tím, čím jezdí a jak jezdí.
V82l81a36d87i36s77l73a57v 24B77u86r95y46š84e39k
přesně a proto bude spuštěna ta kampaň, která jim poradí, aby jezdili jako mladí lidi, tak snad se to podaří, vezmou si to k srdci a bude pokoj
K94a64r54e65l 10B67o12k
Nezbývá jen napsat " co jsme dneska mi budete zítra Vy ". Výchova Vašich rodičů asi nebyly nejlepší.
A78n31t49o64n36í30n 72S19v94o79b31o78d83a
Senioři jezdí většinou ve starších autech, nové se fasují v zaměstnání, na stará kolena se pořádné auta moc nekupují, takže při nehodě jsou více ohroženi a víc jich umírá
P20a72v72e17l 21J83e54ř75á20b42e88k
Naštěstí - máme všichni šanci být seniory.
Tak si na ně ještě zadávejme, za nějakou dobu nám budou nadávat současníci našich děti a vnoučat.
M11a79r40t26i13n 44N61e70b91e64s97k64ý
Všichni ne.
Mladíci , zaměstnaní na plný úvazek jako "profesionální syn" s představou,
že pro ně neplatí žádné zákony, ani ty fyzikální ,
zas takovou šanci mít nemusí.
R20o83b14e28r20t 83M68a88t60u63l55a
nemocnice jste zrušili, ordinace jste zrušili, pošty jste zrušili, obchody jste zrušili, autobusová a vlaková spojení jste zrušili tak co mají asi tak chudáci dělat jiného než jet autem a tudíž se zvyšuje množství seniorů, kteří se dostanou do nehody...
Š89i56m15o60n 28M60a86r29t22y17n27e35k
Oni těm nehodám totiž bohužel senioři aktivně napomáhají.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...