Diskuze
Elektromobilita startuje. Audi e-tron chce být především normální SUV
Děkujeme za pochopení.
J24i17ř80í 77Z95ý17k87a
Audi přijde s elektromobilem téměř mezi posledními a všichni novináři se můžou přetrhnout s bombastickými titulky a ódami o tom, jak tohle je spasitel elektromobility? Vtipné ...
P76e28t63r 55Č43e80r14m17á72k
Spasitel určitě ne, ale je to spolu s Mercedes jedno z prvních esuv premium segmentu, a má potenciál se začít skutečně slušně prodávat - zatímco v mainstreamu je cena eaut zpravidla vysoká, u premie to je mnohem menší problém.
V63e85n48d36u71l56a 60F86a46i52f26e25r78o61v73á
Ty kubické tvary jsou divné, mrtvé, nudné. Když se objevila Fabia II, myslela jsem, že je to jen ojedinělý úlet, postupněj sem si toho všimla i u dalších nových škodovek a následně celého koncernu. Dříve mě nenapadlo, že budu pokukovat po Renaultech.
Z14d63e83n11ě86k 30M96o70r35á27v30e35k
Nebo to formuluju ještě jinak - jestli začnou elektromobily kupovat i takové konzervy, jako zákazníci Audi, tak už to půjde dál.
Z66d55e92n40ě53k 89M72o96r65á88v69e18k
Tak nic přelomového, ale další tradičněji pojatý elektromobil. Lidé co kupují Audi nechtějí výstřelky jako Tesla (přihrádka spolujezdce otevíraná přes dotykový displej je úlet). A když nebude plný všelijakých extravagancí, tak jej vezme na milost větší množství budoucích uživatelů. Je to další elektromobil na trhu a přes ty drahé se nakonec dostane i na levnější.
M87a55r33e62k 50S39a93j81d89a
Jedine na co se elektromobily (zatim) hodi je provoz po meste - takze vsechno to budou SUVcka veliky jak stodola... to je ta ekoloooogie a logika v jednom
F47r68a13n85t86i66š86e64k 80O19s50t96r12ý
80000 € na auto, které nejde prodat, je dost i na Němce.
400 km dojezd je taky ještě pořád příliš málo.
P24e93t74r 42D37y35n14t13a75r
Je to moc drahy, o tom zadna...ale s tim dojezdem...ja dojizdim z vesnice a stacilo by mi to nabijet jen o vikendu,jinak to proste kazdej vecer pichnete v garazi na nabijecku
T74o51m10á15š 81B72í37l14ý
Vždy jsme ohromováni zrychlením a max.rychlostí. Bylo by dobré vědět, kolikrát se toto monstrum na tu stovku rozjede a jak dlouho tou dvoustovkou pojede než mu dojdou baterky. Nebo jak dlouho vydrží jet při průměru 100 km/hod, což i na dálnici znamená jet skoro trvale nad 130 km/hod.
Z12d78e39n71ě78k 84M41o39r87á18v12e68k
Tak to zrychlení určitě využijete při předjíždění. Okamžitá reakce na plyn a neexistence řazení posouvají v elektromobilu předjíždění na jinou úroveň. Tesla Model X zvládne dvoustovkou cca 100 km, tedy za půl hodiny víceméně vybité baterie. Ale je to velké SUV, Model 3 LR zvládne v "americkém" dálničním režimu těch 500 km co udává.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...