Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VIDEO: Podívejte se na běžné ráno před školou, je to džungle

Každoročně přibývá rodičů, kteří své děti vozí do školy autem. A ve velkých městech či u velkých škol se širokou spádovostí se denně odehrává dopravní drama. Desítky aut najíždí k chodníku, parkují u obrubníků. Ti řidiči, kteří místo nenajdou, stojí takzvaně „na blikačky“, kde se dá. A mezi auty pobíhají malí školáci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J47a71n 75S74t39e34h26l60í92k

24. 9. 2018 17:42

No, zrovna nevím.. Řidiči ohleduplní, jezdí pomalu, dávají přednost chodcům, kde je problém. Nemyslím, že by ti řidiči vozili děti do školy autem z plezíru. Já osobně jsem měl základku pro děti 100m, takže to bylo jasné, ale někteří děti to měli 0,5 až 1 km, tak je rodiče vozili.

2 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

J27a20n 45J27o53r64d58a77n

24. 9. 2018 9:24

Je neskutečné co se děje!

U školky, kde se na chodníku pohybují 3-5 leté děti, případně jejich mladší sourozenci v kočárku, běžně jezdí a parkují auta. Je jen otázkou času, kdy se stane nějaké neštěstí. Přitom 4 metry od toho, je desítka volných parkovacích míst.

A městská policie nebo město Praha.....vůbec to neřeší

1 0
možnosti

J79a77n 42S51t38e38h32l66í73k

24. 9. 2018 17:44

S těma parkovacíma místama pomalu. Když se ti tam pohybují malé děti a ty musíš couvat je to nebezpečnější, než když zajedeš částečně na chodník a vyjedeš dopředu.

0 0
možnosti

P79a32v15e24l 73P80e73l79c

24. 9. 2018 9:23

Celkem nuda video, kde se ani mco predpisu neporusuje. U nas pred skolou byste natocili zabavnejsi veci, tady se normalne parkuje na prechodech pro chodce za dozoru mestske police, kterou to nechava zcela chladnou.

1 0
možnosti

V Liberci jezdí školní autobusy. Bylo by pro pražské děti ponižující také jezdit školními autobusy? A nebo mají v Praze problém to zorganizovat?

1 0
možnosti

Myslíte že v Praze nejezdí MHD?

0 1
možnosti

Kdyby ti rodiče dojíždějící z venkova měli kde nechat auta na okraji, nebylo by jich před školou tolik.

Jenže ono je jednodušší prudit a pokutován než vyřešit příčinu problému.

1 1
možnosti

A zaklad problemu hledejme U linych rozmazlenych deti a rodicu kteri si musi dokazovat ze maji na to vozit sve line do skoly, protoze by se dite ktere je v 12letech nesamostatne mohlo ztratit, chybu hledejme v rodicu

9 7
možnosti

Ideální a moderní by bylo u každé školy vybudovat parkoviště, stačí i s malou kapacitou, které by sloužilo výhradně pro tyto situace.

5 2
možnosti

Ne, ne a ne.

Pokrokové je převychovat všechny, aby chodili pěšky nebo jezdili na kole.

Líbí - nelíbí, progresivisté rozhodují.

3 0
možnosti

Ano, vozím děti do školy. Máme to několik km, stejně jedu do práce a pokud by měly jet busem, musely by vstávat výrazně dříve. V čem je problém? Naopak je třeba vybudovat K+R parkoviště.

5 5
možnosti

problém je v tom, že většina rodičů vozí děti skoro až před hlavní dveře. Vypustit je o 200 m dál ve vedlejší ulici nikoho nenapadne

11 1
možnosti

Problém není v tom, že dnešní děti zlenivěli a rodiče je rozmazlují. Dnes je problém v tom, že do nových "satelitů" na okrajích měst nejezdí žádné MHD a rodiče prostě nemají jinou možnost, než dítě do školy vozit...

3 1
možnosti

MHD jezdí všude. Problém je ta lenost a také sociální status (leckterá matka, která by nechala jezdit děti autobusem, by se shodila před svými kamarádkami).

5 4
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...