Diskuze

Němci měli velké oči. Milion elektromobilů u nich v roce 2020 jezdit nebude

Milion elektromobilů na německých silnicích do roku 2020 pravděpodobně jezdit nebude. Poradci berlínské vlády nově počítají, že by jich tolik mohlo být o dva roky později. Po přezkoumání současné růstové dynamiky na trhu to odhaduje ve čtvrtek zveřejněná zpráva německé Národní platformy pro elektromobilitu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

s rozvojem CNG aut se Němci také sekli, jejich odhady jsou u alternativních pohonů vždy mimo :-(

1 0
možnosti

Jedním z negativ EV je, že komu zatím stačilo jedno auto, bude potřebovat dvě. Nebo si umíte představit, že třeba všechna parkovací místa na horách v zimě u sjezdovek budou osazena dobíječkami? To asi těžko.

3 1
možnosti

No nevim, my mame s manzelkou dve auta, a potrebujeme dve. Kdyby jedno z nich bylo elektro, tak porad potrebujeme dve (to mensi stejne nikdy nejede vic jak 100km, nikam dal s nim nejezdime)...

1 0
možnosti

K97a97r53e98l 81M64a55z46a77č

21. 9. 2018 21:59

Nucené zavedení elektromobilů je za současného technologického stavu nesmysl! Co nás čeká?

- nejsou zdroje el. (jen v ČR by se mělo denně nabít cca 5 mil. automobilů)

- velmi slabá přenosová soustava el. (obrovský problém - dnes se v některých regionech nemůže moc stavět, protože chybí příkon - např. kvůli instalaci tepelných čerpadel)

- výdrž na jedno nabití a rychlost nabití

- možnost nabití (sídliště??? - vylezte si na panelák, třeba na Černým Mostě a podívejte se dolů na ty tisíce aut. Pak mi řekněte, jak budou všichni přes noc nabíjet, aby ráno mohli do práce a do školy.)

- cena

- dojde ke zdražení elektřiny, stát ztratí miliardy na spotřebních daních z paliv

- dojde k omezení vlastnictví automobilu, protože prostě nemůžou všichni přes noc nabíjet - na sídlištích nabíjecí totemy? Utopie. A jak ti lidé budou tedy jezdit? Nebudou-sdílení?

- lidé přijdou o práci (už nyní existuje několik odborných studií, které prokazují masivní nezaměstnanost v souvislosti s výrobou elektromobilů)

Cesta je v pozvolném zavádění přičemž se zlepší technologie doplnění uchování energie. Třeba vodík?

3 2
možnosti

proč bz se proboha v ČR mělo denně nabít cca 5 milionů aut?

2 0
možnosti

P23e60t65r 37M95i40c87h55a22l

21. 9. 2018 14:12

A kdyby to nedotovali, jezdila by jich tam dnes desetina.

7 0
možnosti

J48a73n 85D22l61o74u12h25ý

21. 9. 2018 8:29

Co tam v tom nemecku proboha hulej?!

7 1
možnosti

P50e94t39r 55B91l36á55h38a

21. 9. 2018 7:10

Nechápu, proč autor článku si nedá trochu práce a neuvádí aktuální data (07/2018 = 169.112). Posílám odkazy, kde to příště dohledá pro všechny státy světa!

https://wattev2buy.com/global-ev-sales/

0 0
možnosti

Tabulka pěkná.... akorát bych ji potřeboval vysvětlit... nechápu hned první položku. Tvrdíte že v Číně jezdí 1,7 milionu elektroaut a že mají podíl 41%, což by znamenalo že je v Číně jen 4,25 milionu aut a to je jistě blbost.

0 1
možnosti

H56o67n92z18a 43T84a39r

21. 9. 2018 1:32

Německo: prodej aut do zásuvky pokračuje ve výrazném růstu

http://www.hybrid.cz/nemecko-prodej-aut-do-zasuvky-pokracuje-ve-vyraznem-rustu

Německo: nejvíc elektromobilů v červenci prodala Deutsche Post DHL

http://www.hybrid.cz/nemecko-nejvic-elektromobilu-v-cervenci-prodala-deutsche-post-dhl

2 0
možnosti

I kdyby se naplnila vize ekošílenců a bylo tolik elektroaut, tak to stejně nebude fungovat. Až by vždy večer všechna elektroauta ve městě zaparkovala ke svým nabíjecím stanicím, tak okamžitě zkolabují veškeré rozvodné sítě el.en., tedy blackout. Vize o velkém rozvoji elektroaut je čirý blábol.

12 4
možnosti

Ovšem není to ani lepší ani výhodnější. Je to jen tupé politické rozhodnutí. Kdyby šlo jen o ekonomiku a zdravý selský rozum, tak po elektroautu neštěkne ani pes.

10 3
možnosti

Kdyby slo jen o ekoomiku, tak nemame ani zadne "EU normy", a ve mestech by nebylo mozne vychazet z budov bez duchacich pristroju...

2 5
možnosti

No pokud budou neustále dehonestovat spalovací motor, brutálně ho zdání a zakážou s ním jezdit do měst. Tak to možná splní. Nemusí ty elektrokrámy ani dotovat.

6 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...