Diskuse k článku

Také výrobci motorek bojují s emisemi. V Kolíně bodoval Indian s Katanou

Hlavní novinka Intermotu, japonský roadster Suzuki Katana, symbolizuje celou letošní výstavu v Kolíně nad Rýnem. Motocyklové odvětví stále oprašuje tvary z minulosti a technický pokrok spočívá hlavně v elektronice a úpravách motorů na vyšší výkon a nižší emise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H75o29n89z73a 55T59a78r 3869642164232

Pro dovozce Čínských malooběmových motocyklů, bylo zpřísnění emisních norem také tvrdou ránou .

0/0
9.10.2018 20:22

T74o24m28á77š 96H56o57r59s73k89ý 1460684493194

Kdyby výrobci radši šli cestou snižování hmotnosti, všechn\ymotorky v článku jsou po natankování naplno nádrže přes 250 kilo :-/

+1/0
9.10.2018 8:18

J36i40ř98í 95S85c23h41w85a88c30h 8378894688746

Motory co mají objemy cca litr a více, výkony cca 100 koní a více, převodovka a hnací ústrojí co má tento výkon přenést, to už něco váží. A k tomu šasi co to má všechno udržet pohromadě ve 200 km rychlosti.... cesta k menší hmotnosti sice existuje, ale znamená to velký nárůst ceny za speciální materiály a technologie.....

0/0
9.10.2018 12:21

Najdete na iDNES.cz