Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Středoevropští premiéři píšou do EU kvůli nerealistickým emisním limitům

Evropský parlament se tento týden vyslovil pro přísnější snížení emisí oxidu uhličitého u nových aut do roku 2030. Andrej Babiš spolu s premiéry ostatních zemí V4 a Bulharska upozorňují, že ambice na snižování emisí jsou na „nerealistické úrovni“. Hrozí také, že auta zdraží tak, že se stanou nedostupnými a zvýší se dovoz ojetin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FH

Proč jenom 40%, dejte 100% a bude ráj na Zemi. Budeme chodit pěšky nebo jezdit na koni.

0 0
možnosti
VB

2030? dávám eurobolševikovi rok:-):-):-)

0 0
možnosti
RM

Samozřejně, protože každé malé dítě ví, že pokud nemá na něco peníze tak na tp stačí zavést daň a hned na to peníze mít bude.

0 0
možnosti
MP

Oni tuší co dělají. Zištné zájmy a lobbing elektrárenských firem dělá svoje.

0 0
možnosti
JV

Zatímco naši premiéři bojují za ruskou ropnou lobby?

0 0
možnosti
VK

Pokud chce byt EU nízké emisní, tak by v první řadě měli přestat nahrazovat jádro uhlím a plynem a pak vymyslet, aby se zboží nevozilo několikrát tam a zpátky. A taky by pomohlo dát zákonnou záruku na 3 nebo 4 roky. Zvedlo by to kvalitu výrobků a omezila výroba, takže opět nižší emise. Ale bohužel i nižší spotřeba, a to se pánům nehodí

8 0
možnosti
Foto

S tim vozenim zbozi mate naprostou pravdu. Jsem z CB A pivo z jednoho zdejsiho pivovaru prodavaji i mistnim kauflandu. Ale nejprve ho vozi do centralniho skladu u Prahy a pak zase zpet. Nebo plzen se u nas v Norme objevovala jako reexport z Nemecka ....

0 0
možnosti
JS

J58a62n 13S49o40u56č33e27k

8. 10. 2018 6:57

Pokud se kvůli nerealistickým emisním limitům zvýší ceny nových aut nad úroveň únosnou pro většinu zákazníků, bude to mít jen jeden efekt. Lidé budou jezdit ve stále starších autech, které si budou piplat až do konce života, jako za socíku. A bez ohledu na nějaké emise.

6 0
možnosti
PD

druhý krok bude následovat...legislativní vyřazení těch aut z provozu

0 0
možnosti
PM

Ono by mozna stacilo, kdyby si pani politici na chvili vratili na 2. stupen ZS. Tam by jim rekli, ze spalovaci motor funguje na nejakych fyzikalnich zakonech a ty temi jejich narizenimi obejit nemuzou. Proste pri horeni je nejaka maximalni ucinnost (fyzika), vznikaji nejake splodiny (chemie) a ty jdou redukovat jen do urcite miry, protoze nad ni uz by byla energie na to vynalozena vyssi nez energie vznikla horenim (fyzika + chemie). Muzou si prijimat narizeni, jake chteji, ale to je tak vsechno.

1 4
možnosti
PH

P83e97t66r 25H50o57r93á94k

8. 10. 2018 9:38

Na to mají studie mnohem důkladnější než si dokážeš představit. Cílem je zřejmé protlačit alternativní pohony. Takže se zbytečně zabýváš spalovacím motorem.

2 0
možnosti
JN

Doufám, že v nadcházejících eurovolbách budou voliči opravdu přemýšlet, komu to tam vhodí a že tentokrát už nepůjde o odkladiště jinak nepoužitelných politiků. Já osobně budu volit toho nejskeptičtějšího ze všech euroskeptiků.

9 0
možnosti
VB

přesně, kdyby se EU rozpadla, tak nám svitne zase naděje, že se bude moct trávit auty bez omezení

1 0
možnosti
TN

Místo toho, aby se hlavně ozývaly země s vlastníky automobilek, tak to za ně určitě vyřeší Češi s Bulharama (za dozoru Pšonka s Maďarem).

0 0
možnosti
PK

EU by ráda měnila i fyzikální zákony.

14 2
možnosti
PL

Pravda. Vesmír ani bůh nevymysleli bezemisní přeměnu energie. Vždy je nějaký druh odpadu. Jen EU to dokáže.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!