Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J88a54n 63M71a83c16h42á36č 3257586573562

Vše,pro co byli lidé ochotni koupit si Citroen,tak je pryč.

+12/−2
doporučit
9.10.2018 5:45

M96a52r79e33k 41J77a31n79e63č44k34a 1467596883371

Jojo z ikony je zase jenom další SUV. Raději tomu měli dát jiný název, než C5.

+4/0
doporučit
9.10.2018 12:09

R69i74c70h83a67r32d 94M74r48a74z32e16k 8138840319871

...nez hydraulickeho podvozku si to muzou.... vite co... mam C 5 II s dvoulitrovym turbodieselem a az to jednou doslouzi (zatim 250 kKm) tak si zariskuju s trilitrovym sestivalcem... a samozrejme zase na hydraulice...

+2/0
doporučit
9.10.2018 17:51

J34a44n 67J91a43n57e91č12e24k 9130273170536

Další automobilový expert Lukáš Vaverka se připojil k jiném automobilovému expertovi idnesu Františku Dvořákovi a píše o "Citröenu". V příštím článku nám pravděpodobně představí nový Wolksvagen, Porche nebo Hiunday.

PS: nechcete radši psát o vaření? :-P

+2/0
doporučit
9.10.2018 10:17

Š29t26ě21p94á77n 71Č60e54r73n88ý 8344124769418

Kdesi jsem četl, že by C5 měla konkurovat 3008 od Peugeotu. Nicméně si myslím, že tu moc o konkurenci nejde, C5 je podle mě úplně jiný segment.

Když vezmu v potaz povedené motory, které jsou u obou aut stejné, tak design je diametrálně odlišný. Citröen udělal krok do neznáma, kde francouzské automobilky nikdy nebyly. Zatímco Peugeot se podle mě vrací k tomu dobrému, co ve Francii vzniklo - ostřejší tvary. Toto je naopak takové "vajíčko" na kolech.

Jinak tedy ke zkušenosti s motory - tu mám osobní. Mám 3008 v 1.2 PureTech a v automatu a "univerzálnější" auto dle mého názoru neexistuje. Do kufru nacpete opravdu cokoli, po sklopení sedadel jsem odstěhoval půlku chalupy. Podvozek je nastaven přímo ideálně na naše silnice - hodně komfortně, zároveň auto "neplave" ani v rychlostech nad 150 kilometrů v hodně, ani v zatáčkách. Po ujetí 10.000 kilometrů se průměrná spotřeba ustálila někde na 8 litrech - jezdím 70% město, 10% dálnice, 20% okresky. I přes nízký objem auto docela slušně zrychluje i v rychlostech nad předpisových 130 kilometrů v hodině. Zátah turba je zároveň příjemný, nejedná se "trhnutí" jako například u motorů TSI.

Byl jsem dlouhé roky zastáncem Fordu, konkrétně Mondea v 2.0 TDCi a do "frantíka" bych tehdy nešel ani omylem, vůbec ne do benzínu. Nicméně dnes dělají Francouzi (konkrétně Peugeot) natolik kvalitní auta, že bych nic jiného nepořídil. A k naftě bych se už s jistotou nevrátil nikdy.

+2/−1
doporučit
9.10.2018 13:03

T58o18m70á27š 94Z42e55m98a11n 3915968934225

A není to tedy spíše MPV?

+1/0
doporučit
9.10.2018 9:18

R82o67m68a63n 15V87o30c28e57t20k21a 9353231696438

1,2ccm, sen každého řidiče

+1/−3
doporučit
9.10.2018 17:06

P59a54v43e89l 65M26a42t92o53u85š32e74k 4978300254

I kdyby to tak reálně nebylo, působí to stejně lacině jako jejich nejmenší modely, jen ve větším měřítku...

0/−5
doporučit
9.10.2018 14:00

Najdete na iDNES.cz