Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Automobilky drží na skladě víc aut než obvykle, levnější však nebudou

Nadprůměrné letní registrace většiny automobilek a plné odstavné plochy nových aut po celém Česku svádějí k úvaze, že až se dostanou na trh, budou výrazně levnější. Tak jednoduché to však není, přesto se zajímavé nabídky dají najít a zákazník by z toho mohl těžit. Na plošné masivní slevy však zapomeňte.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mnoho z těch aut už má svého majitele, jenom nemůžou být dodaná než se uzavřou homologační testy podle nové normy.

0 0
možnosti

Tak určitě se to pozná na cenách ojetin. V současnosti je ojetin naprostý nedostatek. Zjevně mnoho lidí čeká na své nové auto a zatím neprodává to staré. Již měsíc v nabídkách autobazarů nepřibývají téměř žádné nové nabídky. Ceny ojetin tak letí nahoru a to nejen u nás, ale i v Německu.

Každopádně nikdy nebylo tak výhodně kupovat nové auto v porovnáním s ojetinou, jako dnes. Srovnatelná auta - nové v ceně 530 tisíc a 10 let stará ojetina s nájezdem 200 tisíc za 210 tisíc korun 8-o

0 0
možnosti

p.Král,měl by jste vědět,že každá automobilka každý měsíc takto ukládá různý počet aut.Pohybuje se to od 1100 až po 2000 vozů měsíčně.Jenže se na to musí vše vyrobyt což stojí peníze a pracovní sílu!!Jen proto aby nemuseli jít s cenou dolů!!

0 0
možnosti

M91i29r41e54k 33G70a60j71e82r

19. 10. 2018 17:16

Tak já si počkám, až zlevní. Stejně teď není na trhu žádné auto, které bych takříkajíc "musel mít".

0 0
možnosti

Tak to se načekáte.Oni nezlevní ani ty co jim budou stát rok někde na plochách.

0 0
možnosti

Skladovky jsou vzdy levnejsi nez si podle sebe o objednat zcela novy vuz a cekat pul roku.

2 0
možnosti
Foto

Jak jezdí TSI, zatím spokojenost?

0 0
možnosti

Jen počkejte jen co změří kolik vyprodukuje kyslíku a čisté vody na 100km tak to začne.

F3 1.0tsi trojhrnek + startstop + LL olej bez volantu 400 000.

Volant +15 000.

Do 4 let se auto rozpadne a šup pro nové 0,25 qtsi se 4 turby+ SLL olej na 100 000km. Cena s volantem 600 000.

0 0
možnosti
Foto

Možná se blíží doba, kdy auto si budou moci dovolit zase jen inteligentní bohatí lidé, to se to bude jezdit.

1 1
možnosti
Foto

Proč? Auta pořád zlevňují. Třeba fabia zlevnila od dob první generace o 40%.

1 0
možnosti

Nj..tak muselo něco vyjít...nějak si to omluvit přeci musí...je jasné, že na venek se pustí zcela jiná zpráva než při interních jednáních, kde si tak můžou říkat jak je to v ...zadní části těla. Přeci nemůžou takovou negativní zprávu pustit mezi lidi.

Asi tak jako by politici nikdy veřejně nepřiznali, že se blíží nějaká katastrofa, ekonomický propad nebo válečný konflikt. Drží to pod pokličkou dokud to jde. A teprve až to je neudržitelné, tak musí z pravdou ven...a to ještě mnohdy dost zkreslenou....

Tohle bude něco podobného.

2 0
možnosti

Mně to zní zase jako článek na objednávku, kde se říká - rychle kupujte, nezlevníme. Logicky však, jestli mají desetitisíce aut na odstavných plochách, tak aby je prodali, budou muset vymyslet nějakou prodejní strategii. Zvlášť teď, když se blíží konec roku a ta auta už budou rok stará.

5 0
možnosti

P44e69t48r 51Č23e82r47m16á70k

19. 10. 2018 13:02

Realita je spíše opačná - drtivá většina těchto aut čekají na homologace, čím déle je dostanou tím větší se mezitím vytvoří poptávka a auta budou pryč velmi rychle. U skladovek pak skutečně nejde o nic extra, automobilky se jen trochu předzásobili kvůli dočasnému výpadku některých modelů v souvislosti s wltc, aby mohli uspokojit zákazníky kteří nechtějí čekat na homologace.

1 0
možnosti

nechceme levná auta

1 3
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...