Diskuze
Česko nemá centrální registr nabíječek elektroaut. Odhad je 200 míst
Děkujeme za pochopení.
M61a19r70t54i40n 65K23o72u94š67a
Jejda - to se mi úplně udělalo slabo - já nevím kde jsou nabíječky a kolik jich je.
P82e45t47r 43B16á68č51a
Klidne si to nechte, nepotrebujem nabijecky pro slepou a zbytecnou vetev aut.
M17a72r61t12i26n 46K43a35r44á68s51e80k
To klidne zrusme i benzinky - auta na benzin jsou totiz slepa vetev vyvoje mnohem jisteji nez auta na baterky...
J75a24n 22T77a23r60a53b61a
Stát nemá centrální registr něčeho? No to je tragédie...
J57a26r72o87m50i16r 46H51o17b95l92i30k
Elektroauta na ježdění kolem komína (do práce, do marketu) ano, jako rodinný univerzální vůz asi ještě dloooouho ne. Na řešení problémů s distribucí energie a zdroji energie bude dost času - i zde uvedené prognozy počítají s cca 2% elektroaut v horizontu příštího desetiletí. (prodeje "tisíce ročně", tj do 100 000 za 10 let. při současném počtu 5 700 000 a obměně jednou za 10 let jsme na cca 2%).
Žádné drama jak by si přáli někteří politici, novináři a ekotero....
P53e45t18r 52H24a28r79i46p60r98a60s85a98d 43H82a69j66i33č
Jo ještě mám tu na iDnes reklamu. VW Transporter Kombi. Robusní a spolehlivé motory TDI. máte to tam taky?
T82o61m17á93š 90K10u73c60h19a10ř
Větší auta a dodávky se prodávají především v naftové verzi, benzínu se jich často prodá jen zlomek, co vás na tom udivuje?
P47e75t31r 37H20a66r71i97p59r43a23s91a61d 95H40a72j54i67č
Zatím to s těmi nabíječkami není zase až taková hitparáda. Za prvé, je několik růžných typů konektorů a ne každá nabíječka má všechny typy, za druhé, často musíte mít pro každého providera nějaké předplatné, nebo alespoň chip a za třetí, některé nabíječky jsou napůl soukromé, například pro pana ředitele ap. Pal jsou ale zase takové, které jsou volně přístupné a někde i zadarmo. Např. Wall Box u některých restaurací ap.
Zatím to chce mít dost nadstardadní znalosti, aby si s tím elektromotorista poradil. Blondýny odpostí, ale mělo by to být i pro ně. Pak bude mít elektromobilita větší šanci na rozšíření.
Na druhou stranu, trochu se vracíme v čase. Když si vzpomenu a Postřižiny a na to, jak Francin jezdil na motorce po poli kolem dokola, dokud mu nedošlo palivo a jak ho pak přitáhli do pivovaru voli...
V79í27t 34O44ž84a35n62a
Než bude mít elektromobil každá blondýna, tak už budou všechny tyhle problémy vyřešené. Jeden konektor na rychlé (CCS) a jeden na pomalé nabíjení (Typ2) a karta (či aplikace) pro roaming mezi provozovateli nabíjecích stanic v celé Evropě.
J28a23r33o38m57í87r 75H20l71u17b89e68k
Takže jedna na cca 490 km2. A co když vám dojde proud někde mezi tím? Navíc bude zima. Kdo tam dotáhne ty kabely na 300A, aby to nabíjení netrvalo 8 hodin? Já ty utopie miluji. Napřed vybudujme, za nesmírné prachy dobíjecí stanice, kvalitní baterie a potom pusťme do provozu elektroauta. Mimoto, kdo vyrobí tolik elektrické energie, která se bude musit několikrát transformovat?
M60a36r28t91i72n 30P73l92z13á89k
Realita bude mnohem horší, protože jasně nejvíc je jich v Praze a ve velkých městech.
M31a79r91t41i54n 93N77e38m66e81r83á77d
nabít dvě auta nebude problém, ale až jich budou jednou stovky nebo tisíce, jsem zvědavý co na to řekne přenosová soustava, na tohle naráží všude ve světě.
a také to nabíjení není otázka chvíle, takže fronty budou jednou zcela určitě dalším problémem elektrifikace
A56n73t71o37n65í74n 39S38e11b19e25r98a
Tak řešení na kratší vzálenosti jsou elektrokola, které si nabijete v klidu doma. Bez fronty. A když budu plánovat koupit eletroauto, tak nejdrříve seženu někde poblíž garáž s elektřinou. Bez toho bych do toho nešel.
Š42i96m24o35n 20M42a43r82t24y53n40e78k
On také existuje nějaký registr benzínových stanic?
J73a90n 26V40í77t52e50k
Vzhledem k tomu jak hodně je to regulované odvětví, tak bych řekl, že zcela jistě. Nevím jestli centrální, ale minimálně celníci a hasiči nějaký mít budou
O45l97d57ř45i37c37h 60O66l72e64š
Už se těším na ty fronty u nabíječek.
J15i79ř59í 43S40c68h67w95a33c97h
jen v ČR je několik desítek milionů mobilů, notebooků, tabletů co je nutno nabíjet, vidíš snad někde nějaké fronty?
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...