Diskuze
Test zimních pneu 2018: za nové gumy si připlaťte, ty levné propadly
Děkujeme za pochopení.
R91a11d77o94v64a89n 40D69l76u40g18o18s74z
Automobilové závody, zejména F1 ukazují, jak je možno lavorovat s výdrží pneumatik. Zkrácení životnosti jde na ruku vyššího obratu a prodeje, čili zisku. Za vším hledej peníze, bezpečnost jako zástěrka pro vyvolání emocí - strachu (zabijete se, umřete kvůli letním v zimě, zimním v létě), statistiky přitažené za vlasy, dělány většinou v laboratorních podmínkách neodpovídající realitě, zainteresovanost (finanční) velkých výrobců na úspěchu jejich značky (podvody s testy z min. - nevymizely, pouze si testovači dávají větší pozor na prozrazení).
To vše signifikatně ukazuje umělou vlnu na podporu bezpečí s jediným cílem, zvýšování zisku.
Popravdě, všechny pneu se testují v novém stavu, tedy v pár tisících km. Vlastnosti pneu se v průběhu času mění, toto není nikdy předmětem testu. Tedy ty, co při zajetí vykazují nejlepší známky si nemusí tytéž vlastnosti ponechat po zbytek testování. Pokud je metodologie testů pro výrobce předem známá, je snadné upravit pneu pro výhru v testech u nových pneu.
Dále jsou v testech pneu záměrně přiváděný do extrémních situací, které by rozumně uvažující řidič, využívající defensivního způsobu jízdy, měl využit v promilích procent. Ukazování krajních hranic pneu (ale i aut samotných) dává psychologicky řidiči oporu ve větším riskování (mám dobré pneu dle testu, stihnu zastavit i při pozdějším brzdění) a naopak zvýšuje pravděpodobnost nehody. Základem musí být nauka každého řidiče o jízdě na 60 % limitů vozu / pneumatik / řidiče a nikdy nedovádět nic z toho k / za limit.
Historie i zahraničí ukazuje zbytečnost tlaku na pneu. Pokud není uvážlivý ridič, nespoléhající na auto / pneu etc., žádná novinka, žádné lepší vlasnosti čehokoliv nepomůžou.
J89a54k40u33b 78S43e80k56e62r81a
Test zimních v 2018 v předjaří 2019?
J67a32k20u41b 72S20e15k62e15r35a
Omluva, jak se tady ty staré články objevují? To je nějaké divné
P29a20v87e38l 14S66t32r40a57k24o49š
Asi už sundám sněhové řetězy, silničáři mi dnes hrozili lopatami od asfaltu :)
R22a95d23e22k 66H95o47l11í17k
...já teda letošní zimu dojíždím letní....taky jsem si koupil lepší lopatu ...jo a nemusím utrácet za posilovnu..
M71i47r66o97s45l96a69v 78S17t54e70i97n11e25r
Já měl na novém Yeti Continentály, nestály za nic. Teď mám už druhou zimi celoroční korejské Nexeny a jsem velmi spokojený. Na sněhu i blátě dobré a opotřebení malé.
P36e66t55r 13Č33e41r23n63ý
Já kupoval Contiky TS850P (i bez P) v několika rozměrech a spokojenost veliká
F77r64a96n45t58i96š47e65k 66F33o21u48s
Bylo by dobré,kdyby někdo otestoval vlastnosti zimních pneumatik s hloubkou blížící se 4mm .
M70i15r31o35s69l78a17v 93S56t89e64i95n68e56r
Nejen to. Testům věří jenom ten, kdo neví, kdo je financuje. Osobně považuji i v létě za nutné, mít gumy s hrubým vzorkem, který se tak snadno nezamázne blátem. Všechny v EU prodávané gumy mají povinně tři vyhodnocené vlastnosti, takže nějaké testy navíc jsou spíš jenom reklama na drahé gumy.
R85a10d31o22v49a30n 58D59l60u53g31o44s30z
Barumky využívaly konkurenční výhodu, měly nejlepší poměr cena/výkon. ZAKÁZÁNO.
M42i54l34o28s16l86a10v 10U75r11b40a82n
Může mi někdo vysvětlit, jak ADAC testoval zimní pneu, když není nikde sníh a teploty jsou skoro letní? Používá snad výsledky měření z února 2018?
P91e60t45r 67Č54e67r12m52á45k
Nikde není sníh? Byl jste třeba v alpách? Navíc část testů probíhá pouze za nízkých teplot, a na simulaci takových podmínek mají svoje polygony.
L34u48d65ě66k 72N97ě40m13e52c
Hlavně utrácejte co nejvíc. Hlavně všichni utrácejte!!!
J47a22n 45N31o28v80á69k
Proč není článek označený jako reklama?
A proč tam nikde není ten slibovaný test s konkrétními výsledky? (jen nějaká tabulka s cenami a pár plusy, mínusy a kolečky)
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...