Diskuze
Dieselgate u Opelu: policie prohledala kvůli naftovým vozům kanceláře
Děkujeme za pochopení.
P42e21t39r 20M87i13c27h35a98l
Jo jo, říkali jsme, že máslo na hlavě mají všichni.
D10a24n49i37e67l 42Š53e64v11č11í16k
Každý den v koloně sleduji ty báječně seštelované - a emisní limity zcela jistě splňující - TD... varianty. Občas si říkám, že jedeme za nějakým občansky aktivním občanem, který právě odjel z nějakého protestu a omylem si naložil hořící pneumatiku. Čoudec a smrad nehorázný.
J65a43n 97M27a93c82h39á90č
No,za autem s Euro 5,nebo 6 ,které funguje,nemůžete vidět a cejtit nic.A jestli je to starej diesel,tak ten sice smrdí a kouří,ale ty mikročástice s vysokotlakých vstřiků,ty tam zase nejsou.Takže můžete bejt v klidu.....
S28t30a76n92i69s39l67a80v 79N44o62v83o63t21n12ý
Proč s tím už nedají pokoj a nezaměří se na ty co daleko víc znečišťují ovzduší.
J43i47ř79í 75S77c41h91w92a30c87h
Něco jako násilníkům a zlodějům dejte pokoj, zaměřte se jen na vrahy....
T44o19m58á18š 50S34y54r73o42v45ý
Nemoc dnešní doby - řešit jen důsledek něčeho a ignorovat příčinu... Protože řešit příčinu je složitější (dá to víc práce) a často to není někomu po chuti...
Takže místo aby se někdo zamyslel, proč vůbec výrobci aut (resp. motorů) vymýšlí takové o*ebávky, tzn. aby se řešila příčina, tak se řeší důsledek... Protože EU byrokratovi je úplně jedno, že existují nějaké fyzikální zákony a že těm neporučí...
Hlavně že se dříve dělaly vtipy o soudruzích, kteří poroučejí větru a dešti... Dnešní EU soudruzi zachází ještě dále... A pak se jednou budou divit, že ty motory, které minimálně na oko splňují normy NOx a CO2, vytváří daleko více zdraví škodlivých částic, než starší motory... A EU byrokrat pak dalším omezováním dojde k tomu, že z motoru má jít jen kyslík a voda...
Trocha konspirace - třeba to nejsou až takoví blbci a je to "jen" lobby ve prospěch elektroaut...
P.S.: Vůči elektroautům obecně nic nemám, ale elektroauta v dnešním podání (s aktuálním typem baterií) jsou nesmysl...
J80i33ř22í 73S36c74h27w47a59c29h
Proč výrobci vymýšlí takové o÷ebavky? Aby ojebali normální řešení a více na tom vydělali.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...