Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Do Bruselu nemohou staré diesely. Cizinci musejí své vozy registrovat

V Bruselu mají od letoška nízkoemisní zónu. Vjezd do ní je zakázán dieselům s motory tříd EURO 0 a 1. Od 1. října platí pro všechna vozidla, která nemají belgickou poznávací značku, povinnost registrace před vjezdem do města.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IS

A trus po velbloudech bude sbírat kdo?

0 0
možnosti
PS

jj - Česko může přijmout vlastní emisní předpisy, a auta jen nebudou smět jezdit do zahraničí.

0 0
možnosti
JS

a důvod? Protože tu máme ve městech příliš čistý vzduch?

2 0
možnosti
MK

2021 :

jedu za rodiči do Ostravy

začal jsem tedy s předstihem asi měsíc vyplňovat veškeré formuláře a potřebné povolení ,registrace do 3 měst a jejich emisních povolenek, žádost o využití části dálnice mi dala zabrat nejvíce , pořád si pletu pojmy v dotazníku a nevím kam zapsat, že traktor opravdu nevlastním

ještě že je doba internetová a vše si můžu vyřídit z domu online, jen je škoda, že budu muset doplatit za ten přívěsný vozík, ve kterém povezu vytištěné a potvrzené formuláře :-P

1 1
možnosti
PH

P34e10t45r 30H77o19r89á48k

21. 10. 2018 10:20

Zakázat euro 0 a 1 je jen takový symbolický krok. Tím snad už nikdo nejezdí. Ale ta registrace je tedy zbytečná administrativní překážka, aby to lidí otrávilo.

1 0
možnosti
MH

M61a30r67e90k 78H69r18u22b91y

20. 10. 2018 23:16

Bruselska cesta do pekel v primem prenosu. Dovolim si odhadnout, jaky bude mit tohle drakonicke opatreni vliv na kvalitu ovzdusi ve meste: vubec zadny.:-PEURv

12 0
možnosti
JS

Tak pokud za tím vrakem zrovna jedeš, tak na vliv ovzduší v tve kabině je extrémní.

0 3
možnosti
PS

Celkem mě překvapuje, kolik lidí potřebuje nutně jet vrakem do Bruselu.

1 2
možnosti
VB

do žádnýho města by neměly jezdit žádný diesely, to co jezdí po městech u nás je fakt strašný a nejsou to jen starý auta, jak si někdo představuje, dneska jsem viděl tolik kouřících nafťáků, že je mně z toho zle a korunu tomu dal tuareg, kterej jel v Brně dolu z Lesné a kouřil jako lokomotiva i z kopce, což je na pováženou a smradu co za ním bylo, kolikrát musím ve městě i zastavit a nebo vagabunda předjet, bude se to muset zakázat, lidi prostě nejsou ohleduplní, tak pomůže jedině zákaz, kdyby se lidi chovali jako já, tak může do města jet každej a bez nálepky, ale nejde to

3 12
možnosti

Anebo taky předtím začala regenerace filtru pevných částic a pokračovala i během sjíždění z Lesné dolů.

Ale je fajn být "spravedlivě" rozhořčený bez znalosti situace.

4 0
možnosti
LG

Diesely E0 a E1 na silnici skutečně dnes už nemají co dělat. Leda jako veteráni.

Dobrý způsob, jak lidi donutit, aby se takových aut zbalili. Dává to smysl víc než přiblblý německý zákaz všech dieselů včetně těch nových, které jsou čistší než benzíňáky.

Akorát ty registrace mi přijdou jako hodně velká buzerace cizinců.

2 11
možnosti
PH

P90e50t23r 93H82o21r55á59k

21. 10. 2018 10:24

Žádné diesely zakázané v Německu nejsou čistší než benzín. Euro 4 ani 5 to určitě není.

0 0
možnosti
MP

No konečně. Už bylo na čase všem ukázat, kam to šílenství v Bruselu může až dospět.

8 3
možnosti
Foto

Já už bych pomalu začal zakazovat všechny spalovací motory u osobních aut, už ted je pozdě, planeta umírá.

0 6
možnosti
Foto

Beru to jako ironii.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...