Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T63o80m80á63š 46K16u48c71h48a50ř 3927431958571

V článku je jasně řečeno, že s najetými km stoupá kouřivost. Jestliže se nyní např. u Passata regeneruje každých 700 km, tak se ten interval nutně musí zkracovat a filtr rychleji opotřebovávat. Po výměně pak ani nový nemůže díky tomu vydržet dlouho.

Mířím k tomu, že výrobci by u každého modelu měli garantovat plánovanou a minimální garantovanou životnost auta. EU by při homologaci nových vozů zase měla jasně stanovit, kolik let bude stávající normu uznávat jako vyhovující bez restrikcí a zvýšených daní, ne že si člověk koupí nové auto a za 4 roky ho s ním nepustí do města, zase tak málo auto nestojí, aby zákazník kupoval zajíce (a černého Petra) v pytli.

+12/0
doporučit
14.11.2018 12:42

P39e14t58r 64P86o83s85p17í11š19i14l 4288154486306

Stejně to pomalu a jistě směřuje k tomu, že koupíte auto a po 4 letech ho vyřadí z provozu, protože neprojde. Nějak se ten neustálý růst a honba za zisky přece podpořit musí. Vždyť šrotovat auta po pár letech a chrlit nová je tak ekologické a šetrné vůči planetě Zemi...

+14/−1
doporučit
14.11.2018 13:12

V55í22t 79K42o24u11b10a 6206230294908

článek je plný líbivýcýh žvástů, které jsou z valné většiny lež. Začíná to čistým výfuke - i 2 procenta sazí ho ušpiní. Bláboly, že za 1000 Kč Vám v servisu něco zregenerují je nesmysl. V citroenu mi 3x sdělili, že EGR ventil je dle diagnostiky v pořádku (pokaždé za 600,- jen ta diagnostika), ale nikdy ho nikdo neměl venku a ukázlao, že právě toto kurvítko stálo za zničením filtru, a karbonizaci oleje, která oddělala 2 turba během 40 tisíc km. Na 180 tisísc byl z dieslu jezdícího z 80% po dálnicích neprodejný vrak.

Dnešní servisy si vezmou nějaké diagnostické udělátko a pak mění, mění a mění a zákazník platí, platí a platí. Dříve jsme běžně najezdili s novými auty 350 i 450 tisísc a pak šly do šrotu, dnes máte na 150 tisích vrak s hodnotou pár desítek tisíc. A to je vrcholně ekologické kažých 5, nebo 6 let dávat k likvidaci 2 tuny železa a plastů. Dá se říci, že stará auta tvoří největší procento odpadu, které produkuji.

+10/0
doporučit
14.11.2018 20:24

M11a98r20t47i27n 78K53a53r66á82s76e51k 9558373618558

Dodnes jsem nepochopil tu specifickou naturu nekterych cechu, kteri se verejne chvastaji, ze nejen porusuji zakony, ale jeste tim travi lidi v okoli.... jako jeste chapu, ze nekdo nema kacky na orpavu, tak ten filtr necha vykuchat, ale u toho bych pak cekal ze spis bude bude "drzet hubu" a neupozornovat na sebe, a ne ze jeste bude chlubit, jak to chytre vymyslel....

+12/−2
doporučit
14.11.2018 14:02

K79a70r58e27l 10M98a51z92a37č 3227103816569

Chyba byly lidem nutit diesely pro převážně městský provoz. Dodnes neznalci chtějí diesel, že prý míň žere a pak s tím vozí děti do školy a na nákup. To je úplný nesmysl. Ušetříte možná pár tisíc na naftě, ale ze servisu se zblázníte. Pokud nafťák nenajezdí víc jak 20 tis. ročně, nemá žádný význam. Naopak.

+6/0
doporučit
14.11.2018 12:30

M39a92r44t45i94n 81G85i96l62l 1917358744607

Problém nejsou filtry pevných částic, ale samotní majitelé, kteří s autem mající filtr pevných částic neumí jezdit...

+8/−2
doporučit
14.11.2018 11:52

P81e47t77r 70S34p14a61t54z29i48e63r11e90r 7124572275204

Velice jednoduche pri koupi auta je rocni najezd. Kdo najezdi mene nez 20 tis km at si koupi benzín. To same kdyz jezdi kolem komina. Nafta je na dalnici..ne do města. Takze snad kazdej vi jak a kde jezdi. A to ze 2x za rok pojede na dovolenou 1000 km..kvuli tomu by si koupil auto jen negramot.

+5/0
doporučit
14.11.2018 12:54

S14t77a71n95i36s88l41a16v 59N55ý75v57l26t 2784335523

Generálka benzinoveho atmosferického motoru i s novým výfukem od motoru po koncovku mě stála 32 tisíc. 1.8 AGN. A můžu vesele jet dál dalších 200 tisíc km. Hlavně, že ste jezdili za těch 3,5 na 100. Teď se to dorovná, nebo vrakáč.

+5/−1
doporučit
14.11.2018 11:48

J48a27n 14N25o66v86a95k 5291117199534

Porad ctu jak STK zprisnujou a jen v praci mam kolegy co prosli tento rok jen diky znamosti za 1000.

+4/0
doporučit
14.11.2018 13:17

P80a43v14e78l 37P79o52s87p56í12š64i54l 7570452638748

No když to prosaděj i v Asii, Africe a Jižní Americe... prostě všude tak proč ne, ale jen Evropa, která má na celosvětovém znečišťování opravdu marginální podíl, to nezachrání. Prostě půjde jen o to, abysme nakoupili nová ekologičtější auta a peníze se točily...:-P;-)

+11/−9
doporučit
14.11.2018 12:01

J57i85n96d13ř69i39c58h 51L83u53k11e52š 3269814513930

Me neprestavaji fascinovat tvrzeni o statisicich vykuchanych ci nefunkcnich filtrech a o 60% vadnych dieselu "dle mereni UAMK"...

+5/−2
doporučit
14.11.2018 11:55

P45e60t71r 54P75o47s77p73í90š76i49l 4838724566786

Problémem je ten, že žádnému autu nesvědčí poposkakování po městě.

+2/0
doporučit
14.11.2018 13:14

J62a94n 82B77i10r70e73š 9596694378214

Díky bohu za můj 20 let starý Passat 1,9 Tdi, poslední dobré motory a auta od VW.................

+4/−8
doporučit
14.11.2018 11:20

P67e21t56r 38B55á53č16a 8325276295565

Zajímavé je, že na západ od Česka motoristé ani netuší, že něco takového jejich auto má.

Pomatenci ze zapadu toho posledni dobou netusi mnohem vic.

+2/−2
doporučit
14.11.2018 16:21

M60i37l75a81n 15N53o94v40o12t16n72ý 2510951851815

TDI ... R^

https://www.youtube.com/watch?v=vosQepeiOj8

+2/−2
doporučit
14.11.2018 11:52

J17a56n 78W18a34l54t22e12r 7459317977916

Rodino,milé děti,vánoce nebudou,na lyžák nepojedete,koupil jsem nový filtr pevných částic za 40000 tisíc,aby všem lidem na světě bylo dobře....

+3/−9
doporučit
14.11.2018 12:33

M63a52r90e54k 36J92a15n22e19č67k45a 1777746193341

Tak to jsem opravdu zvědav, jestli během těch dvou let začnou konečně postupně mizet ze silnic ty čoudící dislotiny.

+2/−5
doporučit
14.11.2018 15:30

P63e15t93r 69H59o52r73á45k 1589523199944

Zatím nevidím naříkat ty, co neprošli s dieselem stk. Takže zatím to není ještě tam, kde by to mělo být.

+2/−5
doporučit
14.11.2018 12:08

L12i48b35o40r 60P16o60l41á87k 8204604463

No pasaran!!;-D[>-]

+1/−2
doporučit
14.11.2018 12:13

J57a89n 73D71l49o20u11h42ý 7254299580969

Zlaty LPG! Prestavba stoji vzdy do 30 tisic (dle technologie a vyrobce) a funguje bezchybne minimalne 10 let. Na STK zadny problem. Samozrejme musite mit prestavbu pro "ceske podminky". Coz ve vetsine pripadu nesplnuji prestavby z vyroby noveho vozu (Dacia, Skoda, Renault).

+1/−2
doporučit
14.11.2018 11:29

M50a61r47e49k 88V16a41n11ě26k 3973130721831

Od vejfuku se má pořádně hulit když káře šlápnu na krk. Ta to ma bejtR^

+2/−12
doporučit
14.11.2018 12:01
Foto

M36i84l70a24n 76K46e52b53l56ů21š69e78k 1118949478513

Já bych se nebál pomalu a jistě spalovací motory v osobních autech zakazovat, jinak planeta umře a my s ní.

+1/−5
doporučit
14.11.2018 13:17

J75o78s81e89f 37B88a97b67k21a 3510809772587

Takové požadavky zasahují do svobody jedince a jsou nepochybně v rozporu s Listinou práv a svobod. EU

+1/−6
doporučit
14.11.2018 14:57

Najdete na iDNES.cz