Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Vysněné jednostopé SUV má posuvnou vačku. Umí díky ní odklonit emise

Mohutný dvouválcový boxer s dvěma magickými písmenky GS už pěknou řádku let vede v prodejích i v žebříčcích oblíbenosti velkých motocyklů. Vyzkoušeli jsme horkou novinku, novou verzi R 1250 GS s posíleným motorem. A vypadá to, že toto prvenství jí hned tak někdo nesebere.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J21i75ř69í 61K58m28e10n98t

29. 10. 2018 23:52

GS nemá jen klady. Trčící válce dnes už nedávají technicky smysl když jsou částečně chlazeny vodou, navíc velmi překáží při manipulaci a zásadně komplikují průjezd úzkými koryty, motorka je dole moc široká. Na válcích musí být masivní a těžké padací rámy, jsou velmi náchylné k poškození. Dnes je ideálním řešením pro cestovní enduro řadový, vodou chlazený motor chráněný uvnitř rámu. U 1200 je hlavním problémem odlehčení o 30 kilo oproti starším GS. S tím šla do kopru životnost. Odchází ozubená kola, ložiska, dokonce se lámou kyvky. Myslím si, že třeba V-strom 1000 nebo netypický Versys 1000 za polovinu na rozumných gumách projede to co GS.

1 0
možnosti
JR

J77i36r52i 40R26u77s43n75o78k

30. 10. 2018 19:27

Ale zas na druhou stranu diky tem valcum, a padakum samozrejme, se ta tezka masina daleko snadneji zveda, nez in-line reseni.

0 0
možnosti
VN

jinak ta vacka je zajimavy reseni, ale u radovyho ctyrvalce to asi bude zcela jiny orisek nez tady u jedne hridele na kazdy valec. kazdopadne dobry napad. R^

0 0
možnosti
VN

mam ZX10R 04 uz 11 let k plne spokojenosti, a GS bylo mimo muj zaber, ale tohle novy co muze jet i 235 vypada vyrazne zajimaveji, protoze kamosi co maj R 1100 GS a na dalnici se boji jet pres 140 aby jim to nezralo olej me moc nebavi... ;-D akorat nevim co zena, protoze tu nebavi sedet nizko za mnou (kdyz sme treba zkouseli GS nebo Busu) a naopak Ninja s vysokou zadni sedackou je pro ni temer idealni (a i potrebuje sviznejsi jizdu), tam zas ma jen skrceny vic nohy nez by chtela. idealni univerzal asi neexistuje a nejbliz je Ninja, ale GS se zacina blizit. R^

0 0
možnosti
DR

Ti magoři už řeší i emise u motorek?

2 0
možnosti
VV

Nechapu opravdoveho motorkare, ktery si porizuje extra masinu na dalnice. Opravdovy motorkar se dalnicim vyhyba jako cert krizi.

1 1
možnosti
VN

me dalnice bavi, nejlip to nejak nakombinovat. ale strihnout si obcas 280+ na dalnici je taky zazitek a me osobne blizsi nez treba teren. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J82o27s55e40f 90K83u40b57e23š

29. 10. 2018 12:22

Když jsem jel přes Rumunsko do Moldavska, na Ukrajinu, tak mě překvapilo množství motorkářů a světe div se - naprostá většina měla GS nebo Hondy... Těch GS bylo tak 80 - 90%. Možná tuctovka, možná předražený, ale nedá se tomu už pohledu upřít kvalitní vymakaná konstrukce. Kdykoliv se na ní podívám, říkám si "jo, takhle má vypadat pořádný enduro"....

0 0
možnosti
MJ

Výhoda je právě v tom masivním rozšíření GS. Jak je jich moc, musí to umět opravit skoro každý servisák motorek po celém světě a díky tomu je i mnoho náhradních dílů velice rychle dostupných. Tedy ta "tuctovost", je z mého pohledu jedna z hlavních výhod GS :-)

0 0
možnosti
MJ

Jsem takový motoristický úchyl, mám doma asi všechny kategorie motorek a musím říct, že stejně minimálně 80% času jezdím na R1200GS ADV na chlupatých pneu. Dostanu se s tím prakticky kamkoliv, kam vyjede traktor, tam vyjedu i já... na asfaltu je to do 150ti v cajku, přemýšlím, že mě asi nikdy žádná motorka nepředjela :-) Když je to špinavý, je to víc "sexi", tedy úspora času čištěním :-D Díky velkým hliníkovým kufrům do toho naložím jak do malého auta, co se nevejde do kufrů, to někam přivážu... Zadeklovaný proti počasí jsem tam dokonale, blastery, vyhřívaný hevty... do -5st v komfortu... Mám najeto 74tis km, ještě nikdy jsem neřešil podstatněší závadu. Jen ta pořizovací cena je dost nevýhoda a moc elektroniky u současných modelů... Za mě ale palec nahoru R^

1 0
možnosti
TM

Já teda jezdím na XT1200 (GS je na můj vkus drahé a tuctové), ale jinak s Vámi souhlasím. Z mého pohledu je ještě jeden argument pro, a to, že jsem "velkej a vošklivej" a na všem menším vypadám přinejmenším komicky a posez bývá taky dost nepohodlný.

1 0
možnosti
JD

Takž asi jediná nevýhoda je v tom že je to už tuctovka.

0 0
možnosti
TH

Bohužel můůžu potvrdit, jsou dvě sorty motorkářů: ti co toužej/maj GS, a pak ti co na něm ještě nejeli. Mít na něj, už je v garáži a 07 by zůstala jako skútr do města.

0 0
možnosti
ZM

To je sranda aspoň za 600.000 Kč. Já jsem velmi spokojen se svoji fungl novou Hondou NC750X.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  16:29

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...