Diskuze
Vysněné jednostopé SUV má posuvnou vačku. Umí díky ní odklonit emise
Děkujeme za pochopení.
J21i75ř69í 61K58m28e10n98t
GS nemá jen klady. Trčící válce dnes už nedávají technicky smysl když jsou částečně chlazeny vodou, navíc velmi překáží při manipulaci a zásadně komplikují průjezd úzkými koryty, motorka je dole moc široká. Na válcích musí být masivní a těžké padací rámy, jsou velmi náchylné k poškození. Dnes je ideálním řešením pro cestovní enduro řadový, vodou chlazený motor chráněný uvnitř rámu. U 1200 je hlavním problémem odlehčení o 30 kilo oproti starším GS. S tím šla do kopru životnost. Odchází ozubená kola, ložiska, dokonce se lámou kyvky. Myslím si, že třeba V-strom 1000 nebo netypický Versys 1000 za polovinu na rozumných gumách projede to co GS.
J77i36r52i 40R26u77s43n75o78k
Ale zas na druhou stranu diky tem valcum, a padakum samozrejme, se ta tezka masina daleko snadneji zveda, nez in-line reseni.
V91l89a36d53i52s41l25a52v 75N80o64h62e13j41l
jinak ta vacka je zajimavy reseni, ale u radovyho ctyrvalce to asi bude zcela jiny orisek nez tady u jedne hridele na kazdy valec. kazdopadne dobry napad.
V72l67a49d73i60s35l60a64v 75N37o26h94e11j76l
mam ZX10R 04 uz 11 let k plne spokojenosti, a GS bylo mimo muj zaber, ale tohle novy co muze jet i 235 vypada vyrazne zajimaveji, protoze kamosi co maj R 1100 GS a na dalnici se boji jet pres 140 aby jim to nezralo olej me moc nebavi... akorat nevim co zena, protoze tu nebavi sedet nizko za mnou (kdyz sme treba zkouseli GS nebo Busu) a naopak Ninja s vysokou zadni sedackou je pro ni temer idealni (a i potrebuje sviznejsi jizdu), tam zas ma jen skrceny vic nohy nez by chtela. idealni univerzal asi neexistuje a nejbliz je Ninja, ale GS se zacina blizit.
D33a54v10i89d 31R88y40c27h84e32t27s29k43ý
Ti magoři už řeší i emise u motorek?
V75o33k27o23u73n 49V98l52a19d93i12m27i45r
Nechapu opravdoveho motorkare, ktery si porizuje extra masinu na dalnice. Opravdovy motorkar se dalnicim vyhyba jako cert krizi.
V16l37a24d98i37s56l40a47v 29N31o80h74e41j23l
me dalnice bavi, nejlip to nejak nakombinovat. ale strihnout si obcas 280+ na dalnici je taky zazitek a me osobne blizsi nez treba teren.
J82o27s55e40f 90K83u40b57e23š
Když jsem jel přes Rumunsko do Moldavska, na Ukrajinu, tak mě překvapilo množství motorkářů a světe div se - naprostá většina měla GS nebo Hondy... Těch GS bylo tak 80 - 90%. Možná tuctovka, možná předražený, ale nedá se tomu už pohledu upřít kvalitní vymakaná konstrukce. Kdykoliv se na ní podívám, říkám si "jo, takhle má vypadat pořádný enduro"....
M51i55r11o33s23l59a97v 71J85e81l13í13n85e93k
Výhoda je právě v tom masivním rozšíření GS. Jak je jich moc, musí to umět opravit skoro každý servisák motorek po celém světě a díky tomu je i mnoho náhradních dílů velice rychle dostupných. Tedy ta "tuctovost", je z mého pohledu jedna z hlavních výhod GS :-)
M70i88r95o56s12l46a48v 42J35e96l97í36n75e55k
Jsem takový motoristický úchyl, mám doma asi všechny kategorie motorek a musím říct, že stejně minimálně 80% času jezdím na R1200GS ADV na chlupatých pneu. Dostanu se s tím prakticky kamkoliv, kam vyjede traktor, tam vyjedu i já... na asfaltu je to do 150ti v cajku, přemýšlím, že mě asi nikdy žádná motorka nepředjela :-) Když je to špinavý, je to víc "sexi", tedy úspora času čištěním :-D Díky velkým hliníkovým kufrům do toho naložím jak do malého auta, co se nevejde do kufrů, to někam přivážu... Zadeklovaný proti počasí jsem tam dokonale, blastery, vyhřívaný hevty... do -5st v komfortu... Mám najeto 74tis km, ještě nikdy jsem neřešil podstatněší závadu. Jen ta pořizovací cena je dost nevýhoda a moc elektroniky u současných modelů... Za mě ale palec nahoru
T85o53m31á95š 65M84a84š10e38k
Já teda jezdím na XT1200 (GS je na můj vkus drahé a tuctové), ale jinak s Vámi souhlasím. Z mého pohledu je ještě jeden argument pro, a to, že jsem "velkej a vošklivej" a na všem menším vypadám přinejmenším komicky a posez bývá taky dost nepohodlný.
J23i15ř70í 81D12o54l41e97ž51a96l
Takž asi jediná nevýhoda je v tom že je to už tuctovka.
T32o84m51á94š 37H38o21r74s19k30ý
Bohužel můůžu potvrdit, jsou dvě sorty motorkářů: ti co toužej/maj GS, a pak ti co na něm ještě nejeli. Mít na něj, už je v garáži a 07 by zůstala jako skútr do města.
Z14d35e85n83ě51k 85M41á59č16a46l10a
To je sranda aspoň za 600.000 Kč. Já jsem velmi spokojen se svoji fungl novou Hondou NC750X.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Nabídka prodeje bytu 2+kk Třebětín u Letovic
Rekreační, Letovice - Třebětín, okres Blansko
3 400 000 Kč