- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
PR masáž škodovky, do týdne tu máme méně maskování a podjetí zprava. Ty májí zaplacený snad článek co 24 hodin.
Tý jo, čtenář Míša. Ještě, že nám to nafotil, už se nemůžeme dočkat. BTW, přijde mi zajímavé, že tu testuje více automobilek, ale furt se to dokola točí jen škoda.
se nemusí ani moc maskovat. změny sotva faceliftoidní a ještě si člověk nemůže koupit sedana
Asi nikdy nepochopim, jak muze nekdo fotit tuctovy skodovky na dalnicich :-)
Kdybys nechápal jenom tohle, bylo by to super. ;-)
jsem myslel že seaty vyrábí ve španělsku :-)
Toledo se vyrábí v Boleslavi a Ateca v Kvasinách.
A výsledek je: Rapid Spaceback!
S tím CNG to bude zajímavé, zatím je LPG i CNG hodně poruchové, tím i neekonomické. Jako přechod k jiným pohonům možná perspektivní, pokud se podaří vybudovat i síť čerpadel a hlavně zdokonalit spolehlivost. Potřebovalo by to ale akční rádius 400- 500 km.
K čemu tak velký akční rádius? Na té jedné nebo dvou cestách na dovolenou lze přinejhorším použít i ten nouzový benzín... A málokdo v ČR jezdí pravidelně 400–500 km denně... Takový člověk v tom autě prakticky bydlí, když si vezmete, že 500 km ujede v průměru a při stavu našich cest po ČR tak za 7 hodin, tak mu z té 8hodinové pracovní doby moc nezbývá.
No a bude se tak maskovat i při prodeji.
Další model a přitom testovací plac u Husi Lhoty je plný aut.