Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K11a45r95e75l 18N95o36v90á35k 8644201280396

Čili jestli to chápu dobře, budou zdražovat dízly?

+53/0
doporučit
30.10.2018 3:30

P71e33t63r 75T51. 23D19v46o39ř87á25k 4854228743

Milion za Golfa se mi zdál dost. No, kdyby k tomu ale byla ta možnost nekupovat dálniční známku... V tom případě se karta obrací. :-P

+47/−1
doporučit
30.10.2018 5:14

G40e59o43r26g 52K32o33m77b32e81r26e13c 9674891426691

Slibem nezarmoutis.

+36/0
doporučit
30.10.2018 0:18

P58a36v31e65l 13J94a26s17t40r54á11b27e71k 7563802886949

Milion za golfa je naprostý úlet.

+40/−1
doporučit
30.10.2018 5:27

P30a95v41e91l 47O66b95d15r93ž10á81l59e47k 6546294148692

Elektromobil má smysl, pokud k němu zároveň vlastním garáž s nabíječkou, do které se pravidelně alespoň ob-den vrací a jsem smířen s tím, že dalších x hodin nemám auto.

Což rozhodně není popis typického vlastnika auta v ČR.

+41/−2
doporučit
30.10.2018 7:08

R39o87b64e55r71t 44M43á35s85l97o 1301161167747

Cíl je mít co nejdražší a ještě navíc dotovaná auta. Takže si je budou moci dovolit jen Ti nejbohatší a ještě jim na ně Ti bez aut budou doplácet.

+47/−5
doporučit
30.10.2018 0:44

J10a36n 17K47a92v11a76n 8209695348602

CNG mi přijde jako super alternativa, nevím, proč se to netlačí více. V létě jsem jezdil s CNG autem a byl jsem spokojen. Jinak je jasné, že automobilky neřeknou, že chtějí snížit emise, pro ně jsou to další náklady a tak se tu ohání tvrzeními, že je to mimo fyziku a tak dále. Ale povšimněme si třeba toyoty, ta nemá žádnej filtr pevných částic a WLTP cyklem prošla úplně vpohodě a když se mrknete na hybridní auris, tak ten jezdí ve WLTP do 4 litrů. No a výmluvy VW na homologaci jsou taky směšný, toyota a ostatní automobily to zvládly, jen VW ne. Takže možná méně brečet a šmelit software a více skutečně vyvíjet. Toyota to umí. BTW, jezdím škodovkou.

+29/−2
doporučit
30.10.2018 0:36

M19a93r44e56k 91S10a81j22d11a 2275920346498

Jedinym cilem tohoto euro-emisniho silenstvi muze byt jedine totalni likvidace individualni automobilove dopravy. Zadny jiny smysl to nedava...

+53/−10
doporučit
30.10.2018 2:22

J57i60n97d65ř61i68c75h 98Š86k34o80p32e40k 4165351130925

elektromobil za cenu dieslového golfu, to bych nečekal, že chtějí nafťáky tak zdražit ;-D

+16/0
doporučit
30.10.2018 11:06
Foto

J28a28n 39P93e62l50c97l 9784926964475

To je porad snizovani emisi !!

Jednak predpisy plati jen v Evrope a pak se clovek docte, ze 10 nejvetsich zaoceanskych lodi sveta vyprodukuje za rok tolik emisi jako vsechna auta na svete. Tak na co si to hrajeme ??

+39/−10
doporučit
30.10.2018 6:16

I92s15a57b17e12l66a 88S42t13o20j58k10o57v61a 7317689625346

Chybí podstatná informace kolik to vyrobí litrů pitné vody a kysliku na 100km. Dále se nezmínil od dojzdu s topením nebo klimou. Ale konečně nekdo vidím problém infrastruktury !

Jinak mu nějak ušlo že naprostá většina českých domácností nikdy nebude mít ani na Golfa z motorem ze sekačky v nejzákladnější výbavě o 3 generace zpět než aktuálně prodavana!

+20/−4
doporučit
30.10.2018 5:54

V61l92a56d19i18m98í73r 94S55k94r20b98e86k 3680700384159

Měl by si dát pozor protože za lži kolem ceny aut ho bude za 2 roky vyšetřovat FBI :-)

+10/0
doporučit
30.10.2018 3:14

K81a76r73e30l 72M27a91z98a81č 3687273806429

Za současných technologií a infrastruktury je elektromobilismus nesmysl!

- Dojezd 300 km? Blbost v reálu je to cca 220 km - vlastní test.

- Baterie po 3 letech ztrácí cca 5-10 % kapacity, po 5 letech 20 a více %. Jejich náhrada bude se rovnat 3/4 ceny nového auta.

Při masivnějším zavedení e-aut:

- zdraží elektřinu

- omezí možnost vlastnit auto

- zjistí, že chybí zdroje elektřiny

- kolabuje přenosová soustava a hlavně ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ SE NELEPŠÍ

- zdraží všechna přenosná elektrická zařízená, protože vzácné kovy na výrobu baterií ještě zdraží

- zkolabuje evropský automotiv průmysl, což jsou desítky milionů nezaměstnaných (na to existují důvěryhodné studie)

+39/−15
doporučit
30.10.2018 2:54

P41e80t45r 53D40v14o89r82a95k 3571420177219

To je tak, když se hračka z laborky zalíbí nějakému politikovi a chce jí masově prosadit. Najednou není dost elektráren. Němci zjišťují, že vyrábí spoustu elektřiny z uhlí a tím budou produkovat víc CO2. Není dostatečné vedení. Paneláčníci budou mít dost útrum s dobíjením (paradoxně se elektromobilita může rozšířit spíš na vesnici, než ve městě).

Stejné jako s biopalivy a zdražením pěstování potravin RvRv

Stejné jako s dotacemi solárbaronům RvRv

Ti "politici" prostě umí myslet jen politicky a krátkozrace RvRvRv

+15/−3
doporučit
30.10.2018 6:03

M93a32r14i32u89s39z 29H55u49d90e88c14z88e75k 8630199351394

Elektro Golfa jsem měl pujceneho na dva dny, abych věděl co tato technologie obnáší. Jezdil jsem hlavně v Praze a kolem ni. Auto ma ve výchozím stavu dojezd 300km. Je to velmi pohodlně a komfortní auto a měl jsem v podobný pocit komfortu jako ve svém 2 roky starém BMW 5 - což mne překvapilo. Musím ale říct, ze elektro auto není nic pro mne. Když jsem dal auto nabijet během svého oběda v Centrum Chodov, kde jsem byl asi 1,5 h, tak se mi auto dobilo jenom o +30km. Dnes jsem zvyklý autem dojet, trisknout se dveřmi a jít na schůzku. Golf mne porad nutil vytahovat špinavé kable a strkat je do nabijecek. Což já osobně považuji za taky velké minus hlavně když jsem v obleku. Závěrem chci říct, ze si nedokazu představit dobrovolně přejít na elektroauta. Je to hrozné otravna zkušenost.

+9/0
doporučit
30.10.2018 10:25
Foto

P55e23t22r 63M38o62o43s 6372665477

Cesta od dieselů k elektromobilům vede přes CNG, říká Vratislav Strašil, generální ředitel společnosti Porsche Česká republika

Zdroj: https://auto.idnes.cz/vratislav-strasil-volkswagen-porsche-import-fa8-/automoto.aspx?c=A181027_004633_automoto_fdv

Ne. Cesta k elektromobilům vede přes jejich masivní zvýhodňování ze strany státu a zároveň přes brutální znevýhodňování vozidel se spalovacím motorem (lhostejno, zda naftových, či benzínových).

Současný stav v Evropě, kdy osobních aut s dieselovým motorem jezdí suverénně nejvíce (v tom je Evropa naprostý unikát) je zapříčiněn jen a pouze nastavením sazby spotřební daně. Teď to vypadá na otočení kormidla směrem k elektromobilitě, což se děje direktivně seshora, kdy se ostentativně přehlížejí námitky techniků ohledně bezpečnosti, nízkého dojezdu a nepřipravené infrastruktury. Holt elektro muss sein, i kdybychom na tom měli prodělat kalhoty.:-/RvEU

+9/0
doporučit
30.10.2018 6:58

J31o85s28e40f 23Š60o32l69t94e59s 8784878600853

Mimochodem, EU tohle celé dělá, aby taky za pár let nemusela naše automobilky zachraňovat, až Číňani zaplaví trh v EU levnými elektromobily. V Číně totiž do elektromobility všichni dupou jak králíci. Firma s nejlepšími a nejkvalitnějšími články a vývojem baterií je čistě !!čínská!! (CATL), přičemž vývojová centra mají na celém světě. Kdyby EU nezačala automobilky tlačit, tak bychom se za 10 až 15 let taky mohli dočkat toho, že o práci nepřijdou jen lidé vyrábějící spalovací motory, ale všichni, co mají něco společného s auty.

+10/−1
doporučit
30.10.2018 9:21

R90a88d56e49k 51M38a36t73u69c28h85a 3928970400925

Co když uvíznu v koloně na D1 a dojde mi šťáva? Jo a co s použitými bateriemi?

+13/−3
doporučit
30.10.2018 7:01

Š50i88m62o72n 81M34a63r72t57y89n37e52k 7923245753606

Já bych byl teoreticky velice vhodný uživatel elektromobilu. Denně najedu do 100 km (do práce, z práce + popojíďky)

Dobíjení doma by nebyl problém (garáž, případně lze zohotovit přípojné místo vedle domu za minimální náklady).

Na dlouhé cestování mám už teď druhé velké auto s naftovým motorem.

A proč tedy nemám elektroauto? Protože mi to zatím nedává ekonomický smysl.

Zatím používám auto, s kterým bych se měl dostat s celkovými náklady (palivo, kupní cena, údržba....) dostat na náklady pod 3,5 kč/km (v ideálním případě na 3 kč/km).

+7/0
doporučit
30.10.2018 8:47

P67e61t36r 71V48e16s92e85l37ý 6216572255103

Já bych vrátil do hry spalování dřevěného uhlí. To mi přijde eko a cool.

+9/−2
doporučit
30.10.2018 1:14

J53a29r61o91s75l54a69v 26D25r78o61z37d 6263979580237

"Nyní máme elektrický Golf i up!, ale v případě elektrického Golfu máme dojezd okolo 300 km a jeho cena je zhruba milion korun."

No to je pěkný, když to srovnáte s Teslou Model 3, která je větší, mnohem výkonnější a s dojezdem 350 km stojí taky milion, přičemž ji lze mít i s dojezdem přes 500 km.

Tesla už dominuje proedjům v USA a VW plánuje, že začnou prodávat dostupné elektromobily v roce 2020. Někomu tady brutálně ujel vlak.

+6/0
doporučit
30.10.2018 16:32

P84e42t59r 92Č66e28r41v71e68n54ý 3446949757449

S ohledem na jistá omezení(a výhody) vidím elektromobil jako auto primárně do města. Jak ale budou dobíjet např. obyvatelé Jižního Města, když už dnes nemají kde zaparkovat? A pokud se jim to náhodou podaří u svého domu, vyhodí prodlužku z desátého patra paneláku? Nebo se napojí na elektrárnu někde v kočárkárně? A nebudou ty desítky kabelů na chodníku potom někomu překážet?8-o

+6/0
doporučit
30.10.2018 11:53

J70o75s47e71f 14Š69o75l60t26e68s 8164448510813

Hlavně jsem zvědavý, kde vezmou baterie na ty svoje elektromobily. Já vím, že uzavřeli smlouvy na dodávky na baterie pro asi 2 miliony EV do roku 2025, ale to jim stačit nebude...

+7/−1
doporučit
30.10.2018 0:19

D74a43n31i17e44l 72P52a77n97e31k 6422341872890

" V Česku máme sice elektřiny tolik, že ji vyvážíme, ale pořád se u nás ze 45 % vyrábí z hnědého uhlí. V jiných zemích je podíl uhlí na výrobě elektřiny i vyšší. Takže pokud bychom elektromobily poháněli právě touto elektřinou, znamenalo by to víc spáleného hnědého uhlí a víc emisí CO2. "

Tohle je presne ten neustale opakovany omyl. Pokud mame nadbytek a vyvazime, pak pri zvyseni poctu EV se nebude muset vubec prihazovat do kotle dalsi uhli a tim zvysovat emise CO2. Navic ten narust bude tak maly a postupny, ze to fakt na kominu u elektrarny nijak nepozname.

+5/0
doporučit
30.10.2018 15:34

Š33á31r20k73a 49Z80e18l84i89n53k93o87v47á 1337255895863

Už se těším až se pul majitelů elektromobilů v pátek rozhodne jet nabít před cestou na chalupu ......

+5/0
doporučit
30.10.2018 10:23

Najdete na iDNES.cz