Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P97e84t72r 92D61r53a28p60a67l 4794171323

ta auta jsou prostě "sexy"...jasně, je to velké, drahé, žere to, na sídlišti to nezaparkujete...ale líbí se mi to;-)

+48/0
doporučit
7.11.2018 10:07

J41a21k16u11b 31F95e39i17f69a31r 7389939696439

On ten motor je totiž tak archaický až je nudně bezporuchový;-D

+43/0
doporučit
7.11.2018 9:21

A25l40e90š 62D48o85h49n85a58l 6818216414965

"i s řidičským průkazem skupiny B tak můžete ovládat jízdní soupravu s celkovou hmotností sedm tun!"

Tak to určitě ne... Pro takovou soupravu je třeba skupina E.

+29/0
doporučit
7.11.2018 8:56

R41a64d64e75k 85H14o66l29í68k 1358254690516

Konečně auto s motorem....R^ EURv

+24/0
doporučit
7.11.2018 9:19

M95a78t84ě90j 24H50n64i67l82i83č45k36a 3886533827

Měl jsem možnost jezdit nějakou dobu s RAMem SRT-10 z roku 2000, ale ten měl pod kapotou 8,4 V10, tedy motor, který se montoval do soudobých Viperů. Bylo to v podstatě služební auto, řikali jsme mu The Beast. Ačkoliv bych si z finančních a praktických důvodů nic takového nepořídíl, tak je to stále na vrcholu mých oblíbených aut. Pouhé nastartování v podzemních garážích občas spustilo alarmy sousedních aut a občas i sensor na kouř. Jízdní zážitky k neopsání!R^

+26/−2
doporučit
7.11.2018 12:56

A55n71t30o51n49í84n 96S19e37b65e73r27a 7833398570219

Osmiválec? To má valců jak tři a půl škodovky :-D

+14/0
doporučit
7.11.2018 14:49

V31í37t 33P25a96v88l79i95š 3301269550761

Jak rád bych v evropě poslouchal více bublání V8, místo toho hnusnýho chrochtání prasečích dýzlů. :-/

+17/−2
doporučit
7.11.2018 16:02

O95n80d90r50e76j 77M74a84r79e52c49e98k 3560928860805

V8 mám a před tím jsem dost dlouho nejel s něčím tak charismatickým. myslím že 30 let stará V8, udržovaná a pravidelně servisovaná je mnohem ekologičtější než moderní 1,2 triturbo eko kterej doslouží za dva tři roky a jde se vyrábět nový a recyklovat...

+19/−5
doporučit
7.11.2018 12:50

J86a84n 89D49l98o54u86h25ý 7664269590399

Hura, konecne se do toho nekdo oprel. Ted jenom doufat, ze ceny nebudou naprosto mimo misu: treba Challenger v zakladu (3.6l V6) ma koncovou cenu bez slev v USA cca 650 000kc! Co si koupite u nas v CR za ty prachy? Tri valce nebo 4 valce o objemu do 1.4l. To je smutny pribeh.... fandim i snaze prodavat lpg a cng verze. V nemecku ma tyto auta hodne lidi na lpg.

+11/−1
doporučit
7.11.2018 9:53

F73r41a70n52t63i79š63e60k 69K91o36l43á61ř78s46k46ý 8568798744971

objem nenahradíš, tleskám

+10/−1
doporučit
7.11.2018 15:46

P42e85t19r 49B39á70č85a 8555816465625

Zaplat pan buh za tyhle motory.

+7/−1
doporučit
7.11.2018 21:06

A61n20t57o35n49i78n 18K37a13d38l16c26e35k 9252969231656

Co je spatneho s klasickym osmivalcem? Treba prave po 2007 Dodge Ram 2500 s klasickym 5.9 Cummins naftakem bez emisnich ptakovin je velka poptavka prave diky tomuto neznicitelnem motoru. Spolu s 48RE prevodovkou je to klasika na veky, ktere muzete prehazovat z pickupu do pickupu.

+5/0
doporučit
7.11.2018 16:05

P92e17t77e30r 68S78e63s75t97a83k 2432243508918

Mam 2016 RAM 1500 Rebel samozřejmě 5.7 HEMI bilstein vzduchové 4 pozice nastavení světle výšky samozřejmě 4x4 HEMI není archaicky oni ho průběžně modernizují i když základ je stejný ale pravé proto je dobrý neprustrelny v tom je to kouzlo když se staráš měníš olej tak vydrží hodně a ja často pravé tahatm i přívěs mam kamose co s V8 nejezdili i prez 1M mil co se týká interiéru to je úplně jiná liga než F-150 nebo Chevy/GMC -1500

Super materially infotainment system sedacky (u me cerveno-cerna)

A cena není úplně astronomická :-)

+4/0
doporučit
7.11.2018 20:55

T73o23m20á89š 79Z98e67m87a20n 3165118664695

Postupem času si začínám říkat, že bych podobné auto také snesl.

+5/−2
doporučit
7.11.2018 21:27

I38v57a12n 32P13e55t87r42í26k 4524543834

Ja by som si to kúpil hneď mať na to.Momentálne jazdím V6 a pred tým V8 samozrejme v benzíne.Čo sa týka spotreby tak tá zas o toľko vačšia nieje.Momentálne s V6 jazdím do 10,5l/100km a s V8 som jazdil do 11,5l/100km.Čo sa týka dotovanej ropy tak konkrétne v ČR všetci čo jazdia na benzín dotujú formou dane tých čo jazdia na naftu.

+4/−1
doporučit
7.11.2018 20:26

J89o87s56e85f 13L19e53b68d24u65š34k61a 4112863333845

Achaický omiválec bez turba má ovšem jedu ohromnou výhodu. Není poruchový, nepotřebuje tak kvalitní olej jako ty jeden a půl litry s dvěmi turby. A při povolených 90 nemá ani tak velkou spotřebu. Jenom na kterém parkovišti se s ním dá zaparkovat, když šířka je 2 metry a tohle má dokonce víc, navíc je to poměrně dlouhé. A do toho povinné ručení - podle obsahu i pojištění a pro podnikatele silniční daň, zase podle obsahu.

+3/0
doporučit
7.11.2018 23:45

P92a48v89e20l 62S76o96b15o68t36k40a 5910464

jj, když na to máš, je celkem jedno, kolik stojí auto nebo ropa.

Stačilo se v 90. letech neflákat po náměstích s klíčema, ale makat.

Tedy, disidenti neprivatizovali, takže asi většinou to chtělo i nějakou tu přípravu, například vstoupit v 80. letech do KSČ nebo do STB.

+3/0
doporučit
7.11.2018 20:00

Z46d85e80n93ě46k 34M25o77r98á63v30e97k 5567268698423

Pozastavovat se nad tím, že HEMI má jen dva ventily na válec může jen neinformovaný člověk. Udělat funkční čtyři ventily v polokulovém spalovacím prostoru je totiž příliš složité. Sice ne neproveditelné, ale nepoužívá se to.

+3/0
doporučit
7.11.2018 15:54

J46a97r51o53s11l19a40v 59M15a93r79v35a78n 2877960496267

V Americe techto aut pickupu jezdi hodne, ale zajimave je, ze jsem nevidel, ze by nekdo vezl neco na te korbe.

+3/0
doporučit
7.11.2018 13:24

Š37i31m29o86n 74M30a92r85t59y76n70e89k 7553415783496

To bude v ČR trhat prodejní rekordy. Stačí aby to koupila polovina kecalů z diskuzí na iDnes. Těch kecalů, co ohrnují nos nad normální evropskou produkcí a tvrdí, že motor od sekačky nepatří do auta mají své moudro, že objem ničím nenahradíš. Teď tedy mají možnost si koupit auto dle svých snů.

+4/−2
doporučit
7.11.2018 20:53

T88i98b92o93r 93M93a92t83u70l62a 8858297311972

Chce to pořádnou zkoušku v terénu a ne testovat na uježděných cestách nebo v korytě s kamenitým dnem. Nemyslím tím testování jen tohoto mastodonta, ale obecně vezměte pickupy a offroady na hluboce zorané a rozbahněné pole a přejeďte po dešti z tohoto pole do nějakého lesa, nejlépe v nějaké sníženině, kde se zdržuje voda na povrchu. Tam se ukáže, jestli je to auto skutečně na práci v těžkém terénu.

+1/0
doporučit
8.11.2018 13:20

L72u84k41á10š 17D98o41č21e27k20a75l 4321187329802

Auta s koulema ještě nevymřely. V R^

+1/0
doporučit
8.11.2018 10:53

M81a44r13e33k 92J98a48n18e50č32k43a 1377346933891

Taky si rád poslechnu a svezu se v takových autech, ale vlastnit taková přerostlá monstra bych nechtěl, ani kdyby mě to někdo nabízel zadarmo.

1. Spotřeba, snad ještě tak v LPG, ale citelně drahá přestavba oproti čtyřválcům.

2. Parkovat to u domu, je jako ustájit slona.

3. Cesty (šířka) v ČR na to absolutně nejsou stavěny, natož nějaké komunikace II a III třídy, pokud se to nedá vzít přes škarpu.

4. Evropský standard parkovacích míst je taky poněkud jinde.

+1/0
doporučit
8.11.2018 2:37

M58i39l98a40n 55B72e26d70n10á77ř 8425882663817

Před léty se ostatní Kanaďané lidem v Albertě smáli, že jezdí jak vidláci v pick-upech. V Albertě teď v takových autech a často v RAMech jezdí každý druhý a rozšiřuje se to po celé Kanadě a tak desetina lidí to používá jako pick-up. Dalších 90 % lidí tím skvěle maskuje pocit méněcennosti. Jsou to obrovské bestie se stejně velkou spotřebou, ale tak co, když tam benzín stojí okolo dvaceti korun. Nicméně v našech končinách je to zásadně nepraktické auto, nejsou na to stavěné silnice natož parkoviště.

+1/0
doporučit
7.11.2018 20:08

R76o83b27e69r75t 48F81ü14r83s27t 9734795844922

"i s řidičským průkazem skupiny B tak můžete ovládat jízdní soupravu s celkovou hmotností sedm tun!" To myslíte jako vážně pane "redaktore" ? 8-o

+1/0
doporučit
7.11.2018 19:16

Najdete na iDNES.cz