Diskuze
Začíná zimní sezóna, pětina řidičů podceňuje přezouvání pneumatik
Děkujeme za pochopení.
M79i94l68a34n 14K97e28b88l54ů24š46e90k
Není potřeba, v létě 35 stupnů, na jaře 25 stupnů, na podzim 20 stupnů, přes zimu 10 stupnů a tak 14 dní nějakej ten mráz, a přezouvat na 14 dní je hloupost.
S78t86a29n49i35s44l57a76v 62N83o80v79o72t66n65ý
Než tu u nás na jihu moravy bude opravdu zimní sezóna tak to si ještě nějakou chvíli počkáme.
P80e27t21r 64Ž13á14č11e52k
V Praze také. Mj. o to bude hnusnější zima v dubnu a začátkem května příštího roku. Bohužel tupí úředníci a pojišťováci nepočkají. Už 10 dní jezdím na zimních Falkenech EuroWinter HS01. Na suchu za současných vyšších teplot celkem hrůza. Ale na vlhku, špíně a teplotě = nebo menší než 7 st. C o 3 úrovně lepší než Barumky Polaris 3. Jiné na výběr nebyly - služební F3C 1.2 TSi 81 kW.
P49e58t91r 84B31á35č27a
Hlavne at si laskave prezuji kamiony, neminim pri kazdym poprasku stat v kazdem kopci jako je tomu posledni roky pravidlem.
J94o23s88e61f 47Š41o47l70t42e58s
Tohle je ale kravina: Se sjetím vzorku o každý milimetr se prodlužuje brzdná dráha auta. „Jakmile máme pláště například dvě zimy a sjeli jsme vzorek o dva milimetry, musíme počítat s prodloužením brzdné dráhy zhruba o dvacet procent. O dalších dvacet až třicet procent se prodlužuje, když jen splňujeme zákon a máme minimální výšku běhounu čtyři milimetry.
Zdroj: Je to přesně naopak. Na suchém i mokrém asfaltu to prostě neplatí. Jedině na sněhu to platí, ale to jsou výjimečné situace, které už v nížinách v ČR nastávají zřídka.
P85a77v44e79l 90J43e59ř35á50b45e34k
Na autě mám prémiové pneumatiky - a protože se mi začal trhat vzorek (6mm), měním. A když jsem to ukazoval v servisu - koukli a první bylo - pneumatiky máte zpuchřelé. Jsou jen čtyři roky staré. Takže dnes už věřím, že jsou vyrobeny na to, aby vydržely tak ty čtyři roky a šly na výměnu. a buď je ujezdíte a nebo si seženete nějaké klasické, které sice nemají mnoho hvězdiček v testech, ale vydrží víc let.
I když zas jdete do rizika oprav karoserie.
M49i98l80a39n 41S86v21i39t77á67k
Zakázal bych jezdit hlavně cyklistům po hlavní silnici. Zimní vzorek nemají.
M35i27l57o35s68l39a47v 88U86r55b26a81n
"Letní pneumatiky nepoužívejte, pokud venkovní teplota klesne pod 7 ̊C." Ráno jedu do práce: 2st C. Odpoledne jedu z práce: 15st C. Z toho mi vyplývá, že musím přezout ráno a v poledne. To ze mě bude za chvíli Zekon.
O46d15s58t89r23a25n47ě36n18ý 38U48ž70i73v89a80t17e98l
O59d59s13t79r74a59n60ě85n53ý 31U13ž21i45v62a88t18e66l
T61o74m80á51š 73S95o91u50k58u96p
Gumase stářím začne klouzat a je pak jedno kolik vzorku máte. Proto taky zemřel Paul Walker, gumy sice měli najeto pár set km, ale byli 8 let staré.
R37a95d22e11k 71H54o97d13a69ň
A zase ta masírka o nezbytnosti zimních pneumatik. A zase ty argumenty o tom při jaké teplotě je "nezbytné" přezout. Podobné články si v zásadě vystačí s argumentem, že "na sněhu se vám s letními gumami prodlouží brzdná vzdálenost o XY %, a proto jsou zimáky nezbytné".
Jenže nežijeme v Alpách, tady na Jižní Moravě se dají dny se sněhem na vozovce spočítat na prsty jedné ruky, a ani s těmi teplotami pod 0 °C to není o moc častější. Co se tedy zeptat opačně? O kolik se prodlouží brzdná dráha na suché nebo mokré vozovce, mám-li zimní gumy? Zhruba o 15 %! Reálně jakýkoli "příkaz" používat ty i ony gumy je prostě pitomost - protože podmínky např. v Beskydech či Krkonoších jsou na hony vzdálené podmínkám v Hodoníně.
R43a24d71i74m 58S62v16o38b16o36d57a
v článku jsem nenašel informaci, kolik procent nehod jezapříčinilo právě špatné prezutí pneumatik nebo staré a sjeté pneu
P85e63t21r 39M25i62c81h10a90l
U nás na Jižní Moravě času zatím dost. Minimálně týden, možná dva až tři.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...