Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P63a60v70e62l 87M72a47t15o39u73š40e94k 4378220404

Za sebe bych kohokoliv z lvastníků vozidel odškodnil teprve když prokáže, že si automobil od VW pořídil právě kvůli deklarované výši emisí. Nevěřím, že existuje jeden jediný takový zákazník.

Samotné fixlování s emisemi nepoškodilo zákazníky automobilky, ale obecně společnost, která to dýchá, takže ať případně odškodní každého z nás...

+7/0
doporučit
1.11.2018 12:59

P74e94t84r 60Č29e41r98m82á10k 9728485589390

Tolik práce a přitom k ničemu. Vyjmenované typy motorů (tedy skutečná původní dieselgate) mají řádné a platné homologace, proto VW narozdíl od US trhu nic neplatí a ani platit nebude - pár individuálních soudů už proběhlo a výsledek stejné - kde se nic nestalo není za co odškodňovat R^

Na druhou stranu je vtipné že i mezi němci je spousta “čecháčků” co by rádi někoho pumply ;-D

+5/−4
doporučit
1.11.2018 13:36

L56u91d65ě62k 96J54a32š62a 7629946122545

Já chápu, že mnoho lidí z EU by nyní po americkém vzoru chtělo prachy z velké firmy. Ale zákony v EU nejsou americké. Američané mají jiné zákony, které Amíky chrání. V EU zákony lidi nechrání. Princip je v tom, že Amíci mají zákon, že nesmíte člověka uvézt v omyl, což je podvod, tedy jeden z jejich největších prohřešků. V EU se nic podobného přímo neříká. Náhrada připadá jedině tehdy, pokud vám jednáním vznikla škoda a často je to dodáno přihlouplým dodatkem, že snaha o podvod MUSÍ být dokázána. Takže v Americe VW podváděl = jasný federální zločin. V EU nikomu žádná přímá škoda nevznikla, auta byla dle pravidel a zákonů EU homologována, takže sorry jako.

prostě jaká pravidla, takové výsledky. Proto v EU nikdy nemohli přijít na to že VW podvádí. To se mohlo stát jedině v USA, kde mají skutečně platné a ochranné zákony pro lidi

+3/−4
doporučit
1.11.2018 15:47

J97i66ř91í 20N60o25v84á76k 1522339937669

Tak z hlediska práva a fungování technických norem je to jasné, jestliže jsem dosáhl homologace (tj. splnění technických norem) podvodem je homologace zrušena. Takhle by to mělo fungovat a kdybych já někomu navrhl a firma poté vyrobila radar a já homologace dosáhl podvodem, přijde výrobek o homologaci a já budu muset vracet peníze.

Pochopitelně toto řešení je zde politicky nepřípustné, protože nemůžete sebrat auto milionu svých obyvatel a k tomu položit svou největší firmu. Ovšem je otázka jak se k tomu postaví soud, protože vozidla mají homologaci, ačkoliv nesplňují technické normy a s tím právo úplně nepočítá.

+1/−2
doporučit
6.11.2018 18:42

L31a65d59i64s76l70a89v 49Š23r17a57j46e18r 4773978810887

Pořád nechápu, jak poškodili spotřebitele. Nikomu škoda nevznikla, auta fungují!!!

+1/−2
doporučit
1.11.2018 18:30

J76o21s10e81f 16Š31o74l17t72e48s 8564628800853

Já doufám, že to VW bude pořádně bolet, včetně škodovky.

+1/−4
doporučit
1.11.2018 18:01

S33t96a97n40i40s94l67a85v 91S15r62b40a 4895194548114

žasnu nad překladem z originálu. idnes by se měla zamyslet nad tím, koho nechá psát o těchto věcech, protože pak jen mate veřejnost, nejen fakty, ale i záměnou významů použitých termínů.

0/−1
doporučit
1.11.2018 16:02

J82a27n 12M87a74c21h93á83č 3257446843562

To není třeba,pane inženýre, aby jsme žalobu podávali každý zvlášť! Žalobu podáme kolektivně,a bude to jeden velký proces.......spojko,stěhovací vozy vraťte zpět ,náklady hradí Jechová&spol.....

0/−2
doporučit
1.11.2018 17:38

Najdete na iDNES.cz