Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J11o68n91á69š 94Č10e42c36h 8945341698456

Dnes jsem byl se svým FFMK3 na prohlídce a musím říct, že kromě pohledu zezadu je (subjektivně) ze všech úhlů daleko hezčí než MK4. Ten mi připadá jak korejec.

+10/0
doporučit
13.11.2018 0:37

K24a61r52e17l 81N18o39v98o96t75n15ý 7219976739196

"Našimi výsledky v Evropě jsme extrémně zklamáni" Tak to je velice jednoduché. Když Ford na Evropu kašle, nový model si dovolí pár let spoždění a mnohé další přešapy... Zklamáni být můžou, ale ne Evropou, jen sami sebou.

+8/0
doporučit
13.11.2018 7:19

J96o44z80e91f 58K87o69s98t50e74l13a82n95s19k30ý 8605392939676

Neúspech Fordu v Európe je zrejmý - nepekný až ošklivý "kinetický" dizajn nielen karosérie, ale aj palubnej dosky. Plus výlučne 3-valcové benzínové motory. Perfektne naladené podvozky to zachrániť nemôžu.

Bohužiaľ Ford je americká firma, a prejavuje sa na ňom typické chaotické riadenie, ktoré je niekedy konkurenčnou výhodou, ale inokedy zase nevýhodou. Pre americké firmy nie je žiadny problém úplne zmeniť koncepciu výroby či predaja z jedného dňa na druhý - ako v malej firme. Lenže v takýchto kolosoch je to často kontraproduktívne. Je to akoby niekto chcel s ropným tankerom manévrovať ako s malým motorovým člnom. Mimochodom americké metódy riadenia som osobne zažil, a to veľakrát, keď som pracoval pred vyše 20 rokmi na Slovensku ako obchodný zástupca jednej veľmi známej americkej potravinárskej firmy.

Ďalším problémom je zatváranie očí pred realitou. Americkí manažéri si nikdy nepriznajú, že sú slabší ako konkurencia. Nie, ich firma je vždy tá super, najlepšia, najperspektívnejšia. Aj keď to sto krát nebude pravda - a radoví zamestnanci to veľmi dobre vedia, americký manažment to nikdy neprizná. A tak sa každý tvári, že je všetko ok, kým to celé "nebuchne". A keď to buchne, tak sa rýchlo, chaoticky, prakticky zo dňa na deň realizujú zmeny.

+8/0
doporučit
13.11.2018 6:57

J29a73n 31D40l30o83u98h47ý 7624359620799

Posledni fordy jsou hnusne a drahe a pod kapotou maji litrovej ecoboost. Tezko presvedci majitele starsiho focusu se 4 valcem duratec, ze si ma za stejne penize ( tojest pres pul mice) koupit stejne auto s “polovicnim” objemem. Navic spolehlivost jednotlivych soucastek ve fordu je podprumerna a jejich oprava nesmyslne draha. PS.: forda vlastnim a dalsi si uz nekoupim.

+10/−2
doporučit
13.11.2018 7:33

J70a30n 89W45a90l23t41e21r 7579547627116

Fordu padají zisky? Nejhorší dodávka na světě je ford transit. Shnije už za pět let. Motor se poroučí v rozmezí od sta tisíc do dvěstěpadesáti. Nevěřil bych že to řeknu ale to už lepší francouz.

Nemám to vyčtené. Ty auta k nám jezdí na servis. Sype se to i když zkrátíme interval výměny oleje. Zlatý první transity. Ty najely půl mega.

+8/−1
doporučit
13.11.2018 7:07

A41n78t34o43n89í75n 25S75v26o39b53o45d75a 3134603189582

koupíte si Mercedes Citan a máte Renault Kangoo, pokud si koupíte Forda a bude to VW, tak vás to vyjde lépe :-)

+6/0
doporučit
13.11.2018 8:50

J49a17n 72K86o94m42r61s15k72a 8382462968822

Nejsem žádný komouš a ani socialista nebo levičák. Ale náklady rostou neúměrně vysoko mimo jiné i proto, že mzdy TOP managementu (tzn. možná 1000 pracovníků) se "utrhly" jejich růst je morálně neospraveditelný.

Nechápu jak někdo může mít příjem vyšší než třeba 100 tisíc dolarů. Tak vysoká jeho osobní zodpovědnost totiž není, mají pod sebou další šéfy oddělení atd.

Dokud se prostě neřekne, že dejme tomu plat šéfa firmy (nejvyššího) bude max. 20 násobek mzdy nejnižšího tak vždy budou prodělávat. Prostě oni z toho chtějí dostat peníze, na úkor majitelů apod.

Prostě místo mzdy jim dávat zaměstnanecké akcie/dluhopisy apod. Všechno nad ten 20násobek zatížit klidně 95% daní.

+4/0
doporučit
13.11.2018 9:25

L20u74m20í29r 98V51o58l65a57v85k20a 4868632401750

Celý život som "fordový", jazdil som občas aj na Škode, aj VW, ale Ford bol vždy Ford, špičkové autá, mám odjazdené na focuse, mondeu, smaxe, kuge, edge cez 1,5 mil. km a vždy som bol veľmi spokojný.

Ale zná sa mi že nezachytili hybridné vozidlá, konektivitu a musím uznať, že konkurencia už má zo 4-5 rokov lepšie autá, neviem, počkám ešte rok, lebo tú značku mám v sebe a ak nič neprinesú na top úrovni asi ich opustím.

A druhá vec, spájanie sa - všetko smeruje ku tomu, že tu budú možno maximálne 3 aliancie, centrálne riadenie/ plánovanie - čo mi toto pripomína?, veď to už tu tu raz bolo, či nie? Alebo to nebolo až také zlé, ako sa nám snažili v 89 vysvetliť?

+5/−3
doporučit
13.11.2018 8:07

L54u69d86v62i32k 61S17p46i88n24k46a 1462727370265

zisk se podobně propadl i bmw a mercedesu. měli by nabrat vedení firem na diskuzích v čr.

+2/0
doporučit
13.11.2018 10:14

P46e77t77r 42D29o78l34á55k 5142186596926

Němečtí odboráři se bojí přesunu výroby VW do fordových východoevropských montoven v Turecku 

+2/0
doporučit
13.11.2018 8:51

V91l30a62d10i40m11í84r 59K13r50á82l 4733316120372

Konečně, těm vyhulencům od Forda došlo že globální Focus, Fiesta a amerckej F 150 k přežití nestačí

+1/0
doporučit
13.11.2018 14:35

S30o15r62i15n 85V37a40c48l41a19s 2301206965292

Suroviny jsou drahé, vývoj je drahý, v Europe jsme zklamání atd. Asi ty manažery někde dělají chybu. 

+1/0
doporučit
13.11.2018 10:33

J23á82n 54K72o67t25ú26č 2366244158446

Často sa tu niekto podivuje nad tým, ako je to možné, že Ford je nespokojný, keď dosiahol zisk "len" 993 mil. USD. Lenže akcionármi Fordu sú rôzne iné firmy (hlavne rôzne fondy) a pre nich to nie je zisk, pre nich sú to vlastne tržby, z ktorých musia financovať svoje vlastné fungovanie a hlavne vyplácanie výnosov. Samotný Ford je pri takom zisku finančne v poriadku (napr. nemá žiadny problém platiť dodávateľom a zamestnancom), ale akcionári už nie.

Druhá vec, tento zisk je potrebné dať do súvisu s množstvom investovaných peňazí. Ak by sme vypočítali, aký zisk pripadá na jeden investovaný dolár, možno by to bolo len pár centov!

+1/0
doporučit
13.11.2018 9:04

J86a76n 22P95e93s14l 7211260504131

Divím se, že tolik automobilek vyvíjí vlastní systémy autonomního řízení a dává do toho tak neskutečné peníze.

Věřím, že autonomní řízení je budoucnost, ale má ještě tolik much a je tak daleko od masového rozšíření, že mi daleko lepší připadá počkat a za několik let okopírovat už existující a ověřené principy, nebo dokonce kód, za zlomek ceny jeho vývoje. I potom bude ještě dost času na testování, než autonomní řízení začne zabírat nějakou zásadní část trhu.

0/−5
doporučit
13.11.2018 5:09

Najdete na iDNES.cz