Diskuze
Evropa si schválila elektrická nákladní auta, výrobci jsou zděšeni
Děkujeme za pochopení.
R17a14d40i36m 12N94e61b44e58l
Kdy se bude měnit název EU na ÚU v češtině (Úřednická unie)?
A35l52e80s 49B63a65d80u85r47a
Budete se mi smat, nevadi mi to (ted jsem jako Spartan zvykly). Ale na doporuceni jednoho spanelskeho autobusaka jsem si pres e.Bay koupil z Ciny takove udelatko velikosti krabicky od sirek, stalo to 1,70 €, doprava z Ciny zdarma, strcil jsem to do diagnosticke zasuvky sveho diesela, rozsvitila se LEDka, podrzel jsem na par vterin jedine tlacitko a dej se vule bozi. Auto s tim behem par kilometru vyrazne obzivlo, ale co je hlavni, mam s tim uz vyjete za stejnych podminek jako predtim tri plne nadrze a spotreba nafty mi dlouhodobe klesla o 14%. Podle ruznych odborniku je to pry asi podvod, jejich vysvetleni ale chybi. Fajn, ale ja jsem z nejake priciny usetril radove 25 l nafty na 3 000 km, omyl vyloucen. Ten autobusak s tim ma naprosto stejnou zkusenost. Nikomu to nedoporucuji kvuli riziku, ze mu to neco provede s jednotkou, ale kdo chce, at hleda Eco-Fuel. Dela se to bud pro benzin nebo pro naftu, na jakekoli auto.
Jo, a ti, kteri to taky zkouseli v praxi, dodavaji, ze kdyz krabicku vyndali, spotreba se zase vratila na puvodni prumer. Zaver - krabicka je pry asi podvod, ale neodpojim ji ani za prase.
J85o72s21e87f 18K90r18o94u62p95a
Jen tak dál, alespoň nás rusové nebudou moci napadnout - jejich tanky nesplňují normu EURO6
M91a43r75t11i53n 98P23e32t41r
Kamión napájený z trolejí
Běžte s tím elektroterorismem někam. Kde tu elektřinu chcete brát????
A nadměrný náklad pak budeme dopravovat kudy?
J48i98ř41í 35S44c68h38w96a67c86h
to bys měl zbořit kvůli nadměrným nákladům většinu mostů!
J92a72n 52K87u83d76e26r76a
Co EU ušetři za cenu utracených miliard euro, tak Čína lehce dožene, ba i předežene...
M21a12r32t97i60n 49K37o74u47š64a
Je asi na místě se zabývat krizovým plánem pro nastávající situaci, kdy nás ekofanatici krok za krokem vedou k ekonomickému krachu a gigantickým škodám na přírodě, které jak se zdá je jejich posledním zájmem. Jediným reálným zájmem je jakkoli se zviditelnit a být důležitý ekofanatik.
A68n83d66r52e41j 68M44e27d75ň59a35n81s98k30ý
ešte že nezačali obmedzovať tvorbu emisií naši predkovia na konci doby ľadovej, pretože by sme teraz nemali tak teplo - myslím to samozrejme ironicky. Vplyv človeka na prírodu určite existuje, nikto ešte nikdy nevyčíslil aký veľký je(vplyvov je skrátka príliš veľa a nechápeme ešte normálne procesy - takže nevieme do rovnice dosadiť známe), keďže momentálne vzniká panika a nechápem prečo sa týka len automobilov. Najprv sa musí vyrobiť ekologická elektrina - a to ešte nikto poriadne nevymyslel - jediný skutočne ekologický zdroj je termonukleárna reakcia - a nikto nevie či sa to podarí niekedy spojazdniť ako funkčná elektráreň. O tom, že elektromobily fungujúce na elektrine vyrobenej z uhlia nemajú zmysel nemá ani význam diskutovať. Jediný skutočný problém je exponenciálne sa zvyšujúci počet obyvateľov zeme a to nezachráni žiadny ekologický zdroj - dostaneme sa skôr alebo neskôr do Malhusiánskej pasce a problém sa časom vyrieši sám - aj keď zďaleka nie bezbolestne ale vyhnúť sa tomu nedá. To je ako keby padajúce vločky na svahu rozmýšľali ako predísť lavíne - vedia, že čím ich bude viacej tak to nastane, ale nič s tým neurobia aby sa nezrútili.
J96a13n 38K13u13d58e97r84a
Dva tábory proti sobě, jedni tvrdí, že člověk má vliv na teplotu planety jenom nepatrně, když se zahrne činnost všech vulkánů na světě, do toho také pravidelné sluneční cykly, které nám zahřívají planetu, že nemáme vlastně dostatek dat, podle kterých by se dal vliv člověk skutečně prokázat. Druhý tábor bije na poplach a poukazuje na strmý vzestup CO2, následovaný globálním oteplování právě z období průmyslové revoluce, trvající dodnes. Takže si vyberte.
L76u87c21i10e 42S87o58u14č59k96o14v68á
Jak má elektromobil vyřešený topení? Nevíte někdo?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej bytu 2+1, 51 m2 Ostrava, Poruba
Sokolovská, Ostrava - Poruba
2 200 000 Kč