Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K36a60r93e89l 39N51o22v63á77k 8594541740276

Navrhuju do roku 2030 snížit počet europoslanců o třetinu a bruselských úředníků o čtvrtinu. Ať makají na inovacích, mají na to dost času.

+238/−4
doporučit
19.11.2018 5:30

R64o32b17e55r15t 75M71á30s47l10o 1241311967577

A traktory, já chci elektrické traktory, zvláště ty pro hlubokou orbu. Tam vzhledem k požadované spotřebě energie samozřejmě baterky nestačí, ale mohli by je připojit kabelem k elektrárně ;-).

PS pro redakci: Nerozhodla se Evropa, ale jen EU. Ten titulek je blbě.

+236/−8
doporučit
19.11.2018 1:01

L74i22b25o94r 42S43e54d64l29á15k 4872245676319

Ať EU schválí perpetum mobile. Protože když to nařídí, tak to musí jít! ;-D

+223/−8
doporučit
19.11.2018 1:32

J73a63n 63H38r56u27b58e29š 7444123422825

A nebylo lepší rovnou odhlasovat změnu zákona zachování hmoty a energie?

+219/−8
doporučit
19.11.2018 0:10

R48u63d19o49l95f 30P30e63k65a21r 6569959514215

Náklad by mohli přenášet šerpové. Ale nesmějí jíst fazole a cibuli.

+184/−6
doporučit
19.11.2018 1:13

J56a24n 91V24a64l68t48a 1455242854688

A co by se stalo, kdyby se na ně automobilky vybodly a poslaly je k šipku? Zakážou jim vyrábět, zakážou je nebo se přestane jezdit? Myslím, že by se nestalo vůbec nic....

+151/−5
doporučit
19.11.2018 0:55

J72a32k41u37b 21S58e85k47e24r84a 6346290266725

Co v tom Bruselu kouří?

Kolik tun baterií místo nákladu zbytečně poveze truck?

Kolik CO2 díky tomu vytvoří?

+175/−7
doporučit
19.11.2018 0:17

J15a75n 13S21t33u66h42l 1182924602

Problém je v tom, že naprostá většina politiků jsou lidé s humanitním vzděláním, kteří žijí v jakési bublině idealizmu a přírodní vědy, jako např. matematika, fyzika, chemie atd. jsou pro ně dílem ďáblovým a ze zásady jim nevěří, protože jim naprosto nerozumí. Ovšem mají tu moc rozhodovat.

+115/−3
doporučit
19.11.2018 7:58

J46a71n 47B59a30r35t33a 7711948841371

Evropa by se mela radeji podivat na more a na motory a palivo nakladnich lodi....

+125/−4
doporučit
19.11.2018 0:21

P80e83t48r 79P51o83s73p20í83š45i65l 4158754496826

Škoda, že nám laikům není objasněno, jak vypadá taková nabíječka, co umí nabít truck, aby na elektřinu dojel 800 km a to vše za pouhých 30 minut. Dále by mě zajímalo jakou kapacitu musí mít akumulátory v tahači a kolik tun vlastně váží, abych si mohl představit kolik toho zbude na samotný náklad. A hlavně by mě zajímaly technické parametry přípojky pro takovou dobíjecí stanici. Protože tak nějak mám pocit, že při realizaci této fantasmagorie by musely ke každému dálničnímu odpočívadlu vést stožáry VVN.

+136/−5
doporučit
19.11.2018 6:41

P23e25t96r 23S63v95o28b29o13d54a 7253775549637

no ALE kdyby schválili povinné elektro lodě ve Středozemním moři, tak by to mohlo na nějaký čas zamezit migraci!! 8-o8-o

+170/−8
doporučit
19.11.2018 0:57

T47o62m81á65š 51L78e52t41a26v48k39a 3614339538

Nějak zapomněli na to, že až se všichni připojí na tu zásuvku, tak už nikdo nikam nepojede.

+81/−2
doporučit
19.11.2018 4:40

A79d94a86m 72Ž49í45d89e67k 8655282445533

Osobně mám pocit, že jakákoliv bateriová elektrifikace je nereálná.

Kamion je zařízení, do kterého má řidič vstoupit a 4 hodiny neubrat plyn. Pak si dát kafe a protáhnout záda, a zase šup na dálnici.

Jestli by opravdu nebylo rozumnější, začít standardizovat dálniční troleje, a hlavně začít je budovat. Aspoň na těch páteřních by pak mohly kamiony jezdit bez spalování. Do lidských zákonů se může zavést jakákoliv konina, ty fyzikální se ale ohýbat nenechají.

+65/−1
doporučit
19.11.2018 5:33

A66r68t50u65r 86N87o55v89a80k 6902507363313

Jasně elektroauta na elektřinu, která se vyrobí spalováním uhlí a zemního plynu;-D To panečku ušetříme emise. Jaderné elektrárny už skoro zakázali, v Německu doslova a větrníky to neutáhnou. O zatížení životního prostředí při výrobě solárních panelů ani nemluvím. My tady budeme ze sebe dělat kašpary a Čína a Indie budou vypouštět 2x tolik emisí.

+74/−2
doporučit
19.11.2018 8:10

M85a45r60t43i40n 70H84o53r85á12k 7636255638

Já myslím, že je dobře, že Evropa si schvaluje takové nesmysly. Čím větší nesmysly, tím dříve více lidí pochopí, co za utopisty se dostalo do vedení EU v Bruselu.

+137/−8
doporučit
19.11.2018 0:06

O54n10d82ř52e75j 18P26e16t88r 1847740971148

Vědí v Bruselu, že Evropa není jediná? A že dokud se v Číně a Indii nezačnou chovat normálně, tak se vlastně nic nestane? Jenom tu budeme strašní hipíci a oni dál budou v klidu uprostřed silnic pálit pneumatiky a házet odpadky do moře.

+93/−5
doporučit
19.11.2018 0:40

M84a93r64t12i24n 17K98r27e59b63s 4979269390950

Na skleníkovém efektu se na prvním místě podílejí vodní páry v rozsahu 36-70%. Až na druhém místě je to CO2. Ten rozsah je pouhých 9-26%. Nákladní doprava se na celkových emisích CO2 podílí 5-6%. Pokud by se celá elektrifikovala, znamenalo by to snížení podílu CO2 na skleníkovém efektu o 0,5-1,4 procentního bodu, což by znamenalo že místo rozsahu 9-26% by toho CO2 bylo bylo 8,5-24,6% 8-o... Momentálně mě nenapadá slušný termín jak nazvat poslance Evropského parlamentu.Zvláště ty zelené...;-€;-O

+102/−7
doporučit
19.11.2018 2:22

S57t18a16n34i20s94l12a43v 68O86u27t75r86a81t30a 2126915842355

Eurobolševický fanatismus nabírá na obrátkách.

+83/−5
doporučit
19.11.2018 5:56

T24o63m94á68š 21K13u58c39h68a89ř 3967681448751

Zrovna u CO2, které stejně při výrobě elektřiny pro elektromobily vzniká, to nedává žádný smysl. :-/

+66/−3
doporučit
19.11.2018 5:22

J89i66ř52í 89T67e45p12r 4557760865395

Kazdy den se nesmyslne dopravuje skoro to same z jednoho konce republiky na druhy a ve stejnou chvili jede obdobne nebo dokonce stejne zbozi opacnym smerem.

+38/0
doporučit
19.11.2018 1:47

D91a28v15i64d 58H71o46l32m39a57n 2748547257319

Evropa se prostě rozhodla, že zahájí sebedestrukci a odpočítávání již začalo...

+60/−3
doporučit
19.11.2018 5:48

M98i94r40e16k 74G57a82j67e45r 5271906339430

Tak jako v minulosti, omezování produkce CO2 pomocí nařízení povede k jeho celkově vyšší produkci. V tomto případě budou výrobci muset vyrábět takové kamiony, které budou mít v průměru podstatně nižší spotřebu. Téměř výhradní cesta, jak toho dosáhnout je zmenšit jak nákladní auta samotná, tak i hmotnost nákladu, který uveze. Bude tedy muset jezdit takových kamionů více, což celkově vede k větší energetické náročnosti a vyšším emisím CO2.

+45/−2
doporučit
19.11.2018 0:22

V56l18a45d57i21m15í11r 75D11l13o61u81h60ý 2154492390213

Zelení, zachraň se jsi může

+38/−1
doporučit
19.11.2018 0:55

J41í93ř16í 66N37o87v36o10t61n65ý 2402955874979

Rizena likvidace Evropy.

+44/−3
doporučit
19.11.2018 6:02
Foto

L88u10k87á77š 85N22o65v51o21t67n23ý 6626477298108

Je dobré zmínit, že ekologické limity se nevztahují na nákladní lodě. Jedna velká nákladní loď vydá za 50 milionů (!) osobních aut. Kdybychom zakázali těmto lodím vplouvat do evropských přístavů, udělali bychom celé ekologie asi tak násobně lepší službu než tlačení limitů v silniční dopravě.

+68/−10
doporučit
19.11.2018 0:22

Najdete na iDNES.cz