Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A68n22t24o80n64í20n 25S87v35o65b36o89d29a 3374913859922

U továrny TPCA je pozemek na další velký provoz, Toyota nechce opustit Kolínsko a PSA má fabrik nadbytek, když koupili Opel. Proto PSA odejde, potřebuje peníze na přežití spojení s Oplem

+16/0
doporučit
23.11.2018 16:12

J64a60k83u79b 92S64e62k61e16r70a 6956960306485

Tomu říkám ekologický paradox...

+12/0
doporučit
23.11.2018 10:45

J75a35n 60P65a50ř77í16z80e63k 9126280957636

Mohla by to koupit Škoda, když nemá kapacity

+8/0
doporučit
23.11.2018 13:51

M56a44r66e34k 52J47a27n67e13č72k90a 1747576613291

Kdyby dělali raději něco na způsob nového Swiftu, který už má i rozumnější kufr a ještě o kousek menší cenou, zájem by byl, protože je to ideální auto do města. Tyhle jejich krabičky nejsou ani pěkné a kufříky jsou doslova pidi, stejně jako u Citigo. Interiér příšerný, vzhledově odporné sedačky a ta palubovka, to je taky hnus. Nedivím se, že zájemce o takového prcka si koupí raději to Citigo, které uvnitř vypadá mnohem lépe, než ty klaunské vozítka.

+9/−1
doporučit
23.11.2018 14:53
Foto

L58i49b29o90r 14M27a60c63h68a71l50e18k 1854825955808

Toyoto, vyrabej tam ty krasny krabicovy miniauta, co jsou k videni jen v Japonsku!

+6/0
doporučit
23.11.2018 13:53

Z61d95e11n16e26k 49N46o52v58o12h79r71a62d68s89k92ý 6261854320245

Tak to je snad ta lepš zpráva? Představa že odejdou Japonci a zůstanou Frantíci.. To fakt děsí

+9/−3
doporučit
23.11.2018 19:37

B82o37ř90i45v95o79j 97K61u11b39í41č84e16k 2909390789561

Je zajimave ze napriklad Suzuki nabizi malicky Ignis s atmosferickym 4valcovym motorem ktery nebere ani 5 litru, ma neprimi vstrik a neni schopna uspokojit poptavku.Cekacka skoro rok, auto ma 5 dveri.

Auticko je velmi prostorne jen kufr neni moc velky ale dve basy piv se tam vejdou :-) na rozdil od citiga nebo TPCA vyrobku. Delka 3,7 metru.

Na co velke auto ktere vetsina lidi na bezne jezdeni do prace nepotrebuji??? V japonsku se to prodava velmi dobre. Kei cars sjou velmi popularni.

+6/−1
doporučit
23.11.2018 22:07

P54e12t18r 12V75l41a12d46i87m11í98r 81Č57e91r98m59á81k 8973347155644

. Jo, jo, nejen Němci doplatí na nesmyslné nové emisní limity.;-€

+5/−1
doporučit
23.11.2018 16:16
Foto

P20e46t51r 83M50a29c70h94á65č70e39k 9217454703

Taky co s takovým pidiautem.

+4/0
doporučit
23.11.2018 13:03

V82l23a22d16i95m88í98r 17F78i97b79i53g46e41r 5344341921154

Tak ono vyrobit malé nebo velké auto je cenově podobně náročné, navíc je ve větším víc místa na komponenty. A ta cena miauta s mikrokufrem a malého auta s použitelným kufrem je skoro stejný. Navíc je podobná i spotřeba a hlavně je o něco bezpečnější

+3/−1
doporučit
23.11.2018 18:57
Foto

P72a90v44e65l 66M28a35r21t40i50n32e39k 9685695211313

Vyroba aut v EU uz pomalu nedava smysl vubec. Zakazat, zregulovat, dotovat, planovat. Tomu rikam rozvijeni volneho trhu, kdy plati, nas zakaznik, nas pan.

+5/−5
doporučit
24.11.2018 2:19

M26i46l68a90n 37V25o64l12e67k 5529133966819

To je pitomost, jestliže se limity odvíjí od ujetých kilometrů, tak automobilky naopak budou potřebovat vyrábět malé a lehké vozy.

0/−1
doporučit
25.11.2018 11:29

L39u70c40i77a34n 47P54a35p26a56z92i80a83n 5574577841485

Asi by bylo nejlepší zde vyrábět něco jiného než malá auta. Na to nepřišli?

0/−1
doporučit
24.11.2018 20:08

Najdete na iDNES.cz