Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Kolínská fabrika má zůstat Toyotě, Francouzi tam s malými auty skončí

Francouzská automobilka PSA Group a japonská Toyota se rozhodly, že do roku 2021 ukončí společnou výrobu malých aut. Bez uvedení zdroje to napsal francouzský list Les Echos. Toyota pak v rámci dohody koupí podíl PSA v jejich společném závodě Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) v Kolíně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

M91i25l50a53n 69V91o14l61e80k

25. 11. 2018 11:29

To je pitomost, jestliže se limity odvíjí od ujetých kilometrů, tak automobilky naopak budou potřebovat vyrábět malé a lehké vozy.

0 1
možnosti

P46e18t22r 49Č31e80r96m83á77k

25. 11. 2018 23:47

Neodvíjí se od ujetých km ale od počtu prodaných vozů. A jelikož dnes mini auta mají techniku obdobnou jako malá nebo kompakty tak přestává dávat smysl je dělat.

0 0
možnosti
LP

Asi by bylo nejlepší zde vyrábět něco jiného než malá auta. Na to nepřišli?

0 1
možnosti
OF

Ne, čekají, až jim poradí místní vševěd.

1 0
možnosti
Foto

Vyroba aut v EU uz pomalu nedava smysl vubec. Zakazat, zregulovat, dotovat, planovat. Tomu rikam rozvijeni volneho trhu, kdy plati, nas zakaznik, nas pan.

5 5
možnosti
BK

Je zajimave ze napriklad Suzuki nabizi malicky Ignis s atmosferickym 4valcovym motorem ktery nebere ani 5 litru, ma neprimi vstrik a neni schopna uspokojit poptavku.Cekacka skoro rok, auto ma 5 dveri.

Auticko je velmi prostorne jen kufr neni moc velky ale dve basy piv se tam vejdou :-) na rozdil od citiga nebo TPCA vyrobku. Delka 3,7 metru.

Na co velke auto ktere vetsina lidi na bezne jezdeni do prace nepotrebuji??? V japonsku se to prodava velmi dobre. Kei cars sjou velmi popularni.

6 1
možnosti
ZN

Tak to je snad ta lepš zpráva? Představa že odejdou Japonci a zůstanou Frantíci.. To fakt děsí

9 3
možnosti
VF

Tak ono vyrobit malé nebo velké auto je cenově podobně náročné, navíc je ve větším víc místa na komponenty. A ta cena miauta s mikrokufrem a malého auta s použitelným kufrem je skoro stejný. Navíc je podobná i spotřeba a hlavně je o něco bezpečnější

3 1
možnosti
JP

Ovsem dan, ktera v mnohych zemich predstavuje velmi podstatnou cast vysledne ceny, neni v zadnem pripade podobne vysoka.

1 1
možnosti
PVČ

. Jo, jo, nejen Němci doplatí na nesmyslné nové emisní limity.;-€

5 1
možnosti
AS

U továrny TPCA je pozemek na další velký provoz, Toyota nechce opustit Kolínsko a PSA má fabrik nadbytek, když koupili Opel. Proto PSA odejde, potřebuje peníze na přežití spojení s Oplem

16 0
možnosti
MJ

Kdyby dělali raději něco na způsob nového Swiftu, který už má i rozumnější kufr a ještě o kousek menší cenou, zájem by byl, protože je to ideální auto do města. Tyhle jejich krabičky nejsou ani pěkné a kufříky jsou doslova pidi, stejně jako u Citigo. Interiér příšerný, vzhledově odporné sedačky a ta palubovka, to je taky hnus. Nedivím se, že zájemce o takového prcka si koupí raději to Citigo, které uvnitř vypadá mnohem lépe, než ty klaunské vozítka.

9 1
možnosti
MK

No tak swift je ale o tridu vetsi, a tam toyota vyrabi yaris, a PSA 208, C3 a DS3

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti
AK

A88l87e32x 63K86o49u75b57a

23. 11. 2018 22:36

Ani Key-cars by nedaly nové emisní normy aniž by byly podstatně dražší...nikdo by to nekupoval...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...