Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J78i42ř58í 34V23e46l16í45š92e12k 8109504540813

Měl jsem tu čest se starou, pak faceliftovanou a nakonec novou C5. Kdo nezažije, nepochopí (a jezdí dál třeba Superbem). Tohle auto je úplně jiné než ta ostatní, běžná auta. Svezení v něm se nedá ničím nahradit, možná tak Rolls Roycem. Všechna auta byla spolehlivá, žádné vážné závady se nevyskytly, i když detaily ano - zadní jehličková ložiska u staré verze, nebo třeba nedržící lišty u čelního skla u nové verze. C5 je zkrátka dobré auto, má ohromnou ergonomii a je hlavně pro ty, kteří milují pohodlí se vším všudy. Kdyby po D1 jezdily samé C5, nikoho by nenapadlo ji opravovat, protože dokonalé odpružení u C5 všechny nerovnosti vyřeší. Kéž by takhle fungoval i nový model, i když je o dost menší.R^

+8/0
doporučit
26.11.2018 6:45

O37n24d37ř89e64j 69F19r56a32n34c 4869561758

Peugeot i Citroen dělají v tomhle segmentu zajímavá auta, ale zazdí to vždycky nemožností objednat verzi 4x4.

+7/0
doporučit
26.11.2018 8:46

P81e31t36r 56P59o65s89p44í64š12i86l 4768274616436

Krásné, velké a praktické rodinné auto. Má to jen jeden malý háček. Většina rodin si ho nebude moci dovolit. A tak rodinným autem zůstane Fabia kombi.....

+6/0
doporučit
26.11.2018 14:14

D76u74š84a93n 81P68e65š23e87k 3195959874880

V podstatě MPV se vzhledem SUV byl už před lety moc pěkný Dodge Journey, později přejmenovaný na Fiat Freemont.

+4/0
doporučit
26.11.2018 14:40

M19a33r11e11k 88K59l59u69f20a 3798734934946

Od jistého fatálního mezníku v historii Citröenu (opuštění jejich technologie odpružení podvozku) pro mne už neexistuje jediný důvod, proč kupovat auto od tohoto výrobce.

+3/−1
doporučit
26.11.2018 13:07

P25e46t78r 71H86o77r91á90k 1949883579214

Název suv vůbec nechápu, vůbec netuším, kde je u těch neohrabaných aut ten sport. Já bych to viděl spís na AVP, tedy auta s vyšším posezem . To by tak odpovídalo.

+3/−1
doporučit
26.11.2018 7:05

P81a98t62r70i42k 70P56e93r56g75l91e63r 1755260725835

Spojka ? Proboha co to je ? Jo, to je ta věc co potřebuje třetí pedál...

No tak z toho už jsem vyrostl, já žiji ve 21.století , takže mi auto se třemi pedály nesmí před barák :-)

Děravý chladič,to vypadá na C5 X7 od roku 2008. Tam jsem o tom od kolegů z klubu četl že chladiče nic nevydrží. Jenže to je daň té doby toho 21. století. Všechno se vyrábí aby to vydrželo záruku a někdy se ani to nepovede.Co by fabriky prodávali kdyby auta jako kdysi bez problémů vydrželi 30 let ? Není nad staré poctivé auta.

Mám C5 Rv .2005 a 2007 v říjnu jsem prodal starou pracovní rv..2003 (místo ní je ta 2005) všechny mají chladič původní. S automatem žádný problém.

rv.2007 má najeto- 230 000 km

2005 - odhaduji minimálně 350 000.- 2003 měla tak 400 000 km

Ta poslední C5 X7 se ,mi moc nelíbí ,protože mi připomíná německé auta a není uvnitř tak velká jak staré C5 - ty jsou uvnitř prostorné,ne jak nové auta co připomínají kokpit stíhačky. Takže mi asi kvůli hydraulice nezbude nic jiného něž si tu poslední z roku 2016 taky koupit. v čem budu jezdit dál ale nevím. Třeba vyhraji ve sportce a bude na ten Mercedes E na vzduchu :-)

Ale při výhře bych raději investoval do renovace Citroen CX protože to je etalon komfortu, to je parník co ladně pluje po silnici. Proti tomu je bohužel C5 už taky kostitřas ...

+2/0
doporučit
27.11.2018 20:20

J26i15r74i 23G18a74z70d97a 8514403344104

moc pekny.

+2/0
doporučit
26.11.2018 13:33

T21o27m42á16š 22L40e47t87a86v21k27a 3124609338

Začínají se mi Citroeny líbit. Tohle vypadá dobře, ač pro mě dost velké..

+2/0
doporučit
26.11.2018 11:17

J68a52r32o95s94l23a25v 73M31a15r40v16a95n 2687890876107

No jezdi to a jdou tomu dokonce i sklopit a posunout sedadla, co vic si clovek muze prat? ;-D

+2/0
doporučit
26.11.2018 8:19

J44i29r25i 69F55i63n74k 1312680149413

C5 to nenahradí. Chápu Citroën že si chce ukousnout ze segmentu SUV kde se prodávají auta s pěkným příplatkem a tím pádem s pěknou marži ale zákazníka střední třídy tohle auto nepřebere. Je to prostě jenom kompakt.

+1/0
doporučit
27.11.2018 6:35

G45e38o28r63g 94K16o23m46b38e97r17e37c 9154971116671

ceny se uz vi a ne ze budou az 1.prosince. Zakladni model zacina na 23.290 Euro, nejlevnejsi diesel zacina na 28.090 Euro, etc.

+1/0
doporučit
26.11.2018 15:30

Najdete na iDNES.cz